Magyar

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Soproni sör reklám

*************************
Soproni sör ? 35s +++ Értékelés: 4,4/10
Ha már támogatom ezt a csapatot, akkor annak értelemszerűen minél nagyobb hírt kell verni, hiszen miért is támogatnám ezt a csapatot, ha nem azért, hogy az üzleti tervemben aztán mint profit növelő tényezőt szerepeltethessem. Ne már, hogy nem. Akkor titokban támogatnám, és nem volna az uszoda medencéje víz helyett ezzel a sörrel feltöltve. Nincs is? Akkor ez egy ötlet. Élj vele. Nem, sört ne küldj, én mást szeretek. De azért maradjunk barátok.

***************

***************
Igen, szinte már ötletnek sem nevezhető, hanem kötelező asszociáció, hogy egy sikeres csapathoz tegyük oda a brendünket, hiszen a siker sikert vonz, és hát brend a lelke mindennek (nem én találtam ki). És mivel egy ilyen vízilabdacsapat emberekből áll, hát logikus a következtetés, szerepeltessük ezeket az embereket a reklámunkban. Ráadásul egy ilyesféle csapat termék semleges, lehet sörhöz is, és például internetcsomaghoz is használni. És ha ők, a népszerű sikergombócok, ezek az igazán férfias férfiak mondják, akkor még a nők is ezt a sört fogják vedelni, vagy azt az internetcsomagot használni. De mit is mondjanak?

Első közelítésben tök mindegy. Második közelítésben azért mégsem. Mondjanak márpedig ők jó frappáns, szellemes dolgokat, hogy még szimpatikusabbak, még szeretni valóbbak legyenek. Ők. A fiúk. Lássuk mit is mondanak ők. A fiúk.

A fiúk a kocsmában mulatnak, szelíden, kulturáltan. És mindenfélére emelik a poharukat, ami a reklámozott termékkel van csurig. És minden mondatot más vízilabdázó csávó mond, szép sorban. Ekképpen: Emelem poharam a szurkolóinkra. Az orvosokra, akik meggyógyították sérüléseinket. Az összes vízilabdaedzőre. Akik a győzelemig hajtottak minket. A nagy csatákra, és a győzelmekre. Meg a szép lányokra, akik miatt érdemes győzni. (Nevetés a jó humorra.) Az olimpiai aranyakra. (Közben csocsózás.) Arra, hogy a sikerek megismételhetőek. Gól! (Ezt együtt mondják.) Egészség!

Szóval ezek a spontán mondatok szakadnak fel a fiúkból, amit természetes intonációval, úgy adnak elő, ahogy egy kocsmában az emberek, mi több, a jó barátok beszélni szoktak sörözés közben. Cseppet sem hangzik tematikusnak, előre megírtnak. Gyengébbek kedvéért megjegyezném, hogy a fenti mondatoknak pont az ellenkezője igaz, úgy hívják ezt, hogy irónia, gúny. Természetesen ezen előbbi mondatom is ironikus, mert egy pillanatig sem feltételezném, hogy valamely olvasóm komolyan venné az ez előtti előtti mondatokat. Na most ami ezen utóbbi mondatomat illeti… mi van? Hogy húzzak már a vérbe?

Szóval nem azért fizetjük mi sörgyár ezeket a fiúkat, mert kiemelkedő színészi tehetségek, de a kreatívot viszont azért, hogy lehetőleg ne legyen kínosan röhejes a hírverő filmecske. Pedig az. Illetve a megrendelő szerint nem az. Mert gondolom kifizette rendesen. És lehet, sok néző szerint sem az, mert – pláne, ha ő szép lányok, akik miatt érdemes győzni – neki elegendő, ha látja ezeket a nagyszerű fiúkat, amint olyan jópofán tehetségtelenül, betanult szövegeket szajkóznak. És akkor akar ő egy ugyanolyan sört inni, mint a fiúk. Mert ilyenek az emberek. Követők.

Egyébként a neves edző játssza legjobban a szerepét, ő tűnik mindannyiuk közül a legtehetségesebb színésznek. Hallván az előbbieket, hátrafordul a székén, és szól: Fiúk, és rátok ki emeli a poharát? Elnémul a tömeg, „szó bennszakad, hang fennakad, lehellet megszegik, ajtó megől fehér galamb, ősz edző emelkedik” (Arany János után szabadon), mindenki egymásra néz, és az edző meg is válaszolja saját kérdését: Hát az egész ország! És az egész kocsma emeli a poharát, és mi is emeljük, mert azt mondja az alámondó ember, hogy emeljük poharunkat a magyar vízilabda válogatottra. Soproni. Emeljük poharunkat.

Olyan szép! Olyan megható! Nem, dehogy szánalmas, ahogy a természetes közegükből kiemelt emberek produkálják magukat. Mi magyarok szeretünk ilyesmiket nézni. Van egy híres ember, és valami olyat próbál csinálni, amihez nem ért. És akkor az nekünk nagyon tetszik, hogy ahhoz képest mégis. És ha ez így van, akkor igaza volt a kreatívnak. Végül is én mit csinálok? Értek én a reklámokhoz? És ahhoz képest… vagy ahhoz képest se?
*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}

Ki van itt?

Oldalainkat 112 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • Anyu üzemképtelen
    BacitraciN 30.09.2017 19:22
    Jo napot kivanok! Nekem csak egy hozzaszolasom lenne, butasag, de nagyon bantja a fulemet. A reklamban ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Sutyi83 27.09.2017 16:31
    Nekem is a zene volt fura. Bátyóval szeretkezne..?

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    anonim 20.08.2017 15:46
    Nem eset szó a zenéről. A nagy családi összetartás alatt szóló zene eredeti szövege: "Ha esik test a ...

    Bövebben...

     
  • Szupergyors ötlet
    Bendegúz 09.08.2017 12:12
    Ráadásul eléggé félrevezető is a reklám. Azt persze elfelejtették hozzátenni, ha van egy viszonylag régi ...

    Bövebben...

     
  • Bénázás
    Bendegúz 09.08.2017 11:51
    Azt nem tudtam eddig még felfogni, mi a francnak ekell internet ahhoz, ha le akarok fényképezni ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png7.png9.png0.png5.png1.png
Ma307
Tegnap450
Ezen a héten2060
Ebben a hónapban8069
2014.10.25 óta279051

Látogató infó

  • IP: 54.81.195.240
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2017. november 17. péntek, 18:36

És még ezek is: