Magyar

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Soproni sör reklám

*************************
Soproni sör ? 35s +++ Értékelés: 4,4/10
Ha már támogatom ezt a csapatot, akkor annak értelemszerűen minél nagyobb hírt kell verni, hiszen miért is támogatnám ezt a csapatot, ha nem azért, hogy az üzleti tervemben aztán mint profit növelő tényezőt szerepeltethessem. Ne már, hogy nem. Akkor titokban támogatnám, és nem volna az uszoda medencéje víz helyett ezzel a sörrel feltöltve. Nincs is? Akkor ez egy ötlet. Élj vele. Nem, sört ne küldj, én mást szeretek. De azért maradjunk barátok.

***************

***************
Igen, szinte már ötletnek sem nevezhető, hanem kötelező asszociáció, hogy egy sikeres csapathoz tegyük oda a brendünket, hiszen a siker sikert vonz, és hát brend a lelke mindennek (nem én találtam ki). És mivel egy ilyen vízilabdacsapat emberekből áll, hát logikus a következtetés, szerepeltessük ezeket az embereket a reklámunkban. Ráadásul egy ilyesféle csapat termék semleges, lehet sörhöz is, és például internetcsomaghoz is használni. És ha ők, a népszerű sikergombócok, ezek az igazán férfias férfiak mondják, akkor még a nők is ezt a sört fogják vedelni, vagy azt az internetcsomagot használni. De mit is mondjanak?

Első közelítésben tök mindegy. Második közelítésben azért mégsem. Mondjanak márpedig ők jó frappáns, szellemes dolgokat, hogy még szimpatikusabbak, még szeretni valóbbak legyenek. Ők. A fiúk. Lássuk mit is mondanak ők. A fiúk.

A fiúk a kocsmában mulatnak, szelíden, kulturáltan. És mindenfélére emelik a poharukat, ami a reklámozott termékkel van csurig. És minden mondatot más vízilabdázó csávó mond, szép sorban. Ekképpen: Emelem poharam a szurkolóinkra. Az orvosokra, akik meggyógyították sérüléseinket. Az összes vízilabdaedzőre. Akik a győzelemig hajtottak minket. A nagy csatákra, és a győzelmekre. Meg a szép lányokra, akik miatt érdemes győzni. (Nevetés a jó humorra.) Az olimpiai aranyakra. (Közben csocsózás.) Arra, hogy a sikerek megismételhetőek. Gól! (Ezt együtt mondják.) Egészség!

Szóval ezek a spontán mondatok szakadnak fel a fiúkból, amit természetes intonációval, úgy adnak elő, ahogy egy kocsmában az emberek, mi több, a jó barátok beszélni szoktak sörözés közben. Cseppet sem hangzik tematikusnak, előre megírtnak. Gyengébbek kedvéért megjegyezném, hogy a fenti mondatoknak pont az ellenkezője igaz, úgy hívják ezt, hogy irónia, gúny. Természetesen ezen előbbi mondatom is ironikus, mert egy pillanatig sem feltételezném, hogy valamely olvasóm komolyan venné az ez előtti előtti mondatokat. Na most ami ezen utóbbi mondatomat illeti… mi van? Hogy húzzak már a vérbe?

Szóval nem azért fizetjük mi sörgyár ezeket a fiúkat, mert kiemelkedő színészi tehetségek, de a kreatívot viszont azért, hogy lehetőleg ne legyen kínosan röhejes a hírverő filmecske. Pedig az. Illetve a megrendelő szerint nem az. Mert gondolom kifizette rendesen. És lehet, sok néző szerint sem az, mert – pláne, ha ő szép lányok, akik miatt érdemes győzni – neki elegendő, ha látja ezeket a nagyszerű fiúkat, amint olyan jópofán tehetségtelenül, betanult szövegeket szajkóznak. És akkor akar ő egy ugyanolyan sört inni, mint a fiúk. Mert ilyenek az emberek. Követők.

Egyébként a neves edző játssza legjobban a szerepét, ő tűnik mindannyiuk közül a legtehetségesebb színésznek. Hallván az előbbieket, hátrafordul a székén, és szól: Fiúk, és rátok ki emeli a poharát? Elnémul a tömeg, „szó bennszakad, hang fennakad, lehellet megszegik, ajtó megől fehér galamb, ősz edző emelkedik” (Arany János után szabadon), mindenki egymásra néz, és az edző meg is válaszolja saját kérdését: Hát az egész ország! És az egész kocsma emeli a poharát, és mi is emeljük, mert azt mondja az alámondó ember, hogy emeljük poharunkat a magyar vízilabda válogatottra. Soproni. Emeljük poharunkat.

Olyan szép! Olyan megható! Nem, dehogy szánalmas, ahogy a természetes közegükből kiemelt emberek produkálják magukat. Mi magyarok szeretünk ilyesmiket nézni. Van egy híres ember, és valami olyat próbál csinálni, amihez nem ért. És akkor az nekünk nagyon tetszik, hogy ahhoz képest mégis. És ha ez így van, akkor igaza volt a kreatívnak. Végül is én mit csinálok? Értek én a reklámokhoz? És ahhoz képest… vagy ahhoz képest se?
*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 32 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    ekszvájzed 19.04.2018 08:08
    Off: Arról már írtál, hagy hogy lehet normál embereknek eladni mondjuk OLASZ pastát, OLASZ nyelven ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    ekszvájzed 17.04.2018 16:28
    Szóval neked a politika mondja meg, mi a magyar?Mondjuk részben az ő dolga is, részben meg az "anyatejjel ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    Super User 17.04.2018 12:19
    Igen, nem kell politizálni, de nem én erőltettem bele ezt a disszonanciát a reklám értelmezésébe ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png7.png4.png7.png5.png9.png
Ma339
Tegnap459
Ezen a héten1727
Ebben a hónapban9484
2014.10.25 óta374759

Látogató infó

  • IP: 54.166.233.99
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2018. június 21. csütörtök, 17:40

És még ezek is: