Magyar

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

Klapka reklám 15s

Az arcátlanul primitív reklám meglepően hatásosnak bizonyul. Vámház körút 9, Klapka. Ez aztán be van égetve. De mi a titka?

***************


***************
Mi a titka? Talán épp ez a primitívség, ez az elemi iskolai szintű sulykolás. Mondjátok utánam: Vámház körút 9, Klapka. Mellé egy kvázi kézzel rajzolt tábla, szinte már áruvédjegy, amit tán unokája készített az iskolai gyakorlati foglalkozáson. Na és persze, hogy maga a tulaj a reklámarc. Tehát épp annak a követelménynek tesz eleget e nem túl részlet gazdag reklám, ami a legfontosabb, a "brand" minél alaposabb bevésése. Ugyanis még reklámgyűlölőként is szinte kikérjük magunknak a többi reklám nevében ezt a színvonalat. Tehát reagálunk, érzelmi reflexióink gerjednek, s lám, milyen a fiziológia, az emléknyom, mármint ez a Klapka nevű emléknyom ezáltal elmélyül. S így van ez a többi Klapka variációval is, hasonlóan minimalizált önköltség, és hasonlóan felháborító kezdetlegesség. Az "ősklipben" például maga "animálja" a bevésendő címet, midőnis saját kezűleg emeli ki az asztal mögül az ominózus táblát. Bizonyos alkotói útkeresés is megfigyelhető ezen kis etűdökben. Például az egyikben talán érezte, hogy a reklámarc régi hagyományainak is adni kéne valamit, miszerint a tapasztalatok azt mutatják, egy szép nő látványa nemcsak a férfiakból, a nőkből is válthat ki érzelmi, bevésődést segítő reakciókat, igaz, nem teljesen ugyanazt az asszociációs bázist megmozgatva. Ezért aztán Klapka is bevett egy nőt egyik kippjébe. Igaz, baráti társaságokban némi vitát váltott ki az illető hölgy szépségének mértéke, de hát ízlések és pofonok. Aztán egy másikban parkinsonosan remegő kézzel tart egy arany, vagy ezüst tömböt, ezt aztán később sokszor már nem láttuk. Feltehetőleg művészi önkritikát gyakorolt az alkotó, és a mű, mint egy festő által széttépett vászon, a kukában végezte.
Összefoglalva elmondhatjuk, hogy időnként az antireklám hamarabb célt érhet, mint a mégoly szofisztikált profi reklámtermék.

Értékelés: 4,2/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 9/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10
A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 5/10
A látvány (Scene) - 3/10
A technika (Technology) - 2/10

{mxc}

Ki van itt?

Oldalainkat 28 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • Anyu üzemképtelen
    BacitraciN 30.09.2017 19:22
    Jo napot kivanok! Nekem csak egy hozzaszolasom lenne, butasag, de nagyon bantja a fulemet. A reklamban ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Sutyi83 27.09.2017 16:31
    Nekem is a zene volt fura. Bátyóval szeretkezne..?

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    anonim 20.08.2017 15:46
    Nem eset szó a zenéről. A nagy családi összetartás alatt szóló zene eredeti szövege: "Ha esik test a ...

    Bövebben...

     
  • Szupergyors ötlet
    Bendegúz 09.08.2017 12:12
    Ráadásul eléggé félrevezető is a reklám. Azt persze elfelejtették hozzátenni, ha van egy viszonylag régi ...

    Bövebben...

     
  • Bénázás
    Bendegúz 09.08.2017 11:51
    Azt nem tudtam eddig még felfogni, mi a francnak ekell internet ahhoz, ha le akarok fényképezni ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png8.png0.png0.png0.png0.png
Ma17
Tegnap422
Ezen a héten17
Ebben a hónapban9018
2014.10.25 óta280000

Látogató infó

  • IP: 54.224.168.206
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2017. november 20. hétfő, 00:59

És még ezek is: