Magyar

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

Klapka reklám 15s

Az arcátlanul primitív reklám meglepően hatásosnak bizonyul. Vámház körút 9, Klapka. Ez aztán be van égetve. De mi a titka?

***************


***************
Mi a titka? Talán épp ez a primitívség, ez az elemi iskolai szintű sulykolás. Mondjátok utánam: Vámház körút 9, Klapka. Mellé egy kvázi kézzel rajzolt tábla, szinte már áruvédjegy, amit tán unokája készített az iskolai gyakorlati foglalkozáson. Na és persze, hogy maga a tulaj a reklámarc. Tehát épp annak a követelménynek tesz eleget e nem túl részlet gazdag reklám, ami a legfontosabb, a "brand" minél alaposabb bevésése. Ugyanis még reklámgyűlölőként is szinte kikérjük magunknak a többi reklám nevében ezt a színvonalat. Tehát reagálunk, érzelmi reflexióink gerjednek, s lám, milyen a fiziológia, az emléknyom, mármint ez a Klapka nevű emléknyom ezáltal elmélyül. S így van ez a többi Klapka variációval is, hasonlóan minimalizált önköltség, és hasonlóan felháborító kezdetlegesség. Az "ősklipben" például maga "animálja" a bevésendő címet, midőnis saját kezűleg emeli ki az asztal mögül az ominózus táblát. Bizonyos alkotói útkeresés is megfigyelhető ezen kis etűdökben. Például az egyikben talán érezte, hogy a reklámarc régi hagyományainak is adni kéne valamit, miszerint a tapasztalatok azt mutatják, egy szép nő látványa nemcsak a férfiakból, a nőkből is válthat ki érzelmi, bevésődést segítő reakciókat, igaz, nem teljesen ugyanazt az asszociációs bázist megmozgatva. Ezért aztán Klapka is bevett egy nőt egyik kippjébe. Igaz, baráti társaságokban némi vitát váltott ki az illető hölgy szépségének mértéke, de hát ízlések és pofonok. Aztán egy másikban parkinsonosan remegő kézzel tart egy arany, vagy ezüst tömböt, ezt aztán később sokszor már nem láttuk. Feltehetőleg művészi önkritikát gyakorolt az alkotó, és a mű, mint egy festő által széttépett vászon, a kukában végezte.
Összefoglalva elmondhatjuk, hogy időnként az antireklám hamarabb célt érhet, mint a mégoly szofisztikált profi reklámtermék.

Értékelés: 4,2/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 9/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10
A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 5/10
A látvány (Scene) - 3/10
A technika (Technology) - 2/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 75 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:17
    A magam részéről megjegyezném ugyanekkor, amit már régóta gondolok az ilyen termékekről, hogy nagyon ...

    Bövebben...

     
  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:16
    Már megint a hazaival van a baj, értem én ... Megint a magyar nem teccik, Az az "egy csepp Magyarország" ...

    Bövebben...

     
  • Azanyád az anyád!
    GRóna 03.09.2018 12:30
    azon nem csodálkozom hisz a hölgy az egyik legszebb pornószínésznő hasonmása! =))

    Bövebben...

     
  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png2.png5.png4.png1.png3.png
Ma420
Tegnap423
Ezen a héten2962
Ebben a hónapban8246
2014.10.25 óta425413

Látogató infó

  • IP: 54.196.26.1
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2018. október 21. vasárnap, 19:43

És még ezek is: