3 1 1 1 1 1 Rating 3.00 (1 Vote)

Norbi reklám

*************************
Norbi Update termékek ? 25s +++ Értékelés: 3,6/10
Ildikó szép nő. Helyes, kedves. 31 éves. Elbájoló a mosolya. És igen jó az étvágya. Rengeteget evett. És most is rengeteget eszik. Előtte, utána. De mi volt közte? Nagyon gáz volt közte. Hízott, aztán fogyizott. Közben nem fagyizott. (Ez jó, mi?) De tényleg? Kreatívok! Te hogy fogyizol, ha fagyizol? Keresd az Update fagylalt különlegességeket? izé? van neki fagyija?

***************


***************
Mert ha nincs, és ezek után lesz, akkor azt hiszem durván jár nekem egy nagyobb összeg… egy ingyen fagyi legalább? De ne az én karrieremet építsük itt tovább, hanem vizsgáljuk meg, hogyan is kell profin ilyesféle termékeket reklámozni.

Először is vegyünk egy kedves fiatal nőt, mert ez ugyebár olyan alapanyaga egy reklámnak, mint ételnek a só. Aztán e kedves személy mesélje el mintegy spontánul, kötetlenül, a saját szavaival, hogy valami nagy baj lehet vele, nem teljesen normális ő. Ez a kedves személy például rengeteget evett, de félóra múlva újból éhes lett. Én mondjuk bélféregre gyanakodnék. Illetve ez kizárható, hiszen hízott ő a rengeteg evéstől rendesen. Akkor talán valami beidegzési zavar, vagy valami ilyesmi, a szervezete nem megfelelően érzékeli a jóllakottság állapotát, vagy valami ilyesmi, elvégre nem vagyok én gasztroenterológus, vagy valami ilyesmi. Na elég az hozzá, hogy a hízás után fogyózott, de aztán megint meghízott. Ez engem persze kicsit részletesebben is érdekelne, hogyan fogyózott, miért nem tudott úgy maradni, és egyáltalán, miért nem ment orvoshoz a furcsa betegsége miatt. Még valami fényképet is mutogat helyzetének leírása közben, csak azt nem tudom, azon éppen kövér-e, vagy sovány? Nem lehet kivenni. Na ebből lett elege. Ezt mondja. Tehát abból, hogy valamilyen rejtélyes oknál fogva fogyott, hízott, fogyott, hízott.

De most itt a megoldás! Nem, nem az orvos, aki esetleg kideríthetné, hogy a rengeteg zabálás után fél órával miért éhes megint, hanem had egyen a kedves beteg abnormális mennyiséget, repedjen szét a gyomra, kezeljük csak tünetileg, és vonjuk ki a kajájából a szénhidrát nagyját. Meghal ugyan, de karcsú marad. Mert – ahogyan azt a mesélő el is meséli – ezen termékek egyedülállóan alacsony szénhidrát tartalmát klinikai tesztek bizonyítják. Én eddig azt hittem, hogy valaminek az alacsony szénhidrát tartalmát nem klinikákon, hanem laborokban szokták megmérni, de hát ha ők mondják. Meg különben is, az átlag rétegnéző inkább el tud képzelni egy klinikát, ahol esetleg már ő is járt, mint valamiféle labort. Meg ott, a klinikán, mindig emberéletekről van szó ugyebár. Az meg nagyon fontos ugyebár. A labor meg mindig felrobban, szart sem ér – gondolja az egyszeri átlag rétegnéző. Gondolom. És tökre benyalja az egész eddig elhangzott zagyvaságot, és megérti a bonyolult ábrát is, miszerint nem a hagyományos gabonaipari termékekben van a legkevesebb szénhidrát, és még csak nem is a diabetikusban, hanem – láss csodát – az éppen reklámozottban. Annak az oszlopában még a lötty is zöld. Szép természetes.
És a hölgy el is magyarázza: „Nem fogyókúra, annyit eszek, amennyi jólesik. Csak egészségesebben élek. Ez látszik rajtam.” Tehát ha jól értem, nyugodtan zabálhat továbbra is félóránként hatalmas mennyiséget, nem fog hízni. És ezt nevezi ő egészségesebb életnek. Én csak azt nem értem, miért nem lett volna egyszerűbb azt mondatni a csajjal, hogy én kérem nagyon nehezen tudtam eddig bármilyen fogyókúrát betartani, mert iszonyatosan szeretek jókat enni, de amióta van ez a termék, úgy tudok fogyni, hogy közben… stb. És a fényképen egy egyértelműen gombóc jellegű nő lett volna ábrázolva. Miért kellett ezzel a beteg sztorival indítani, hogy a szerencsétlen delikvensnek az a baja, hogy hiába eszik rengeteget, fél óra múlva újból éhes lesz. Te érted?

És akkor jön Norbi maga, és szól, hogy első az egészség, a karcsúság ráadás. Milyen bölcs. Ha egészséges vagy, akkor általában karcsú is vagy. Ha dagadt vagy, beteg vagy, vagy az leszel. Ha viszont karcsú vagy, akkor egészséges vagy, vagy haldokolsz. Ha pedig…

Akkor most álljál csak le egy pillanatra! Szerinted a Norbi vagyona hányszorosa a tiédnek? Na most pofázzál…
******************************************************************************

Értékelés: 3,6/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 4/10
A technika (Technology) – 4/10
{mxc}