Magyar

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Activia reklám

*************************
Activia VIP program ? 25s +++ Értékelés: 4,2/10
VIP program. Az jó. Very Important Person. Nagyon Fontos Személy. És most te leszel egy nagyon fontos személy. Lesz neked ilyen nagyon fontos személy programod. Ugye jó érzés? Kiváltságos leszel. Ki fogsz emelkedni az átlagból. Különleges leszel. Megkülönböztetett figyelmet fogsz kapni. És el fogod felejteni, hogy ugyanezt fogja kapni boldog, boldogtalan is, aki bedől ennek a hülyeségnek.

***************

***************
Jó, elismerem, ezek főleg nem szakmai, sokkal inkább társadalmi kritikák, vagyis többnyire utálkozó kritikák, ahelyett, hogy azt vizsgálnám, jól oldották-e meg a feladatot a kreatívok, bármi is legyen az. Ugye az őket nem kell érdekelje, hogy most ez a művésznő gondolja úgy, van az a pénz, amiért nevetségessé teszi magát, végtére is az vesse rá az első követ, aki a helyében karakánul ellent tudott volna állni. Illetve bocsánat, ez nem felhívás akart lenni erőszaktételre, mert hogy biztos vannak páran ilyenek is.

Na de miről is van itt szó? Arról, hogy nevezett termék marketingileg most megint váltott, hogy frissen tartsa a piac érdeklődését, és megint valami újjal rukkolt elő. Na persze nem új termékkel, az maradt a régi, hanem marketing ötlettel. Ez pedig a virtuális személyre szabás. Ugye azért virtuális, mert valójában tömeg. Aki azon a honlapon beregisztrál, az mind kap ilyen VIP programot, és egy fenét foglakoznak egymillió emberrel külön-külön az ott emlegetett szakértők. Én is akartam csatlakozni, hogy kipróbáljam, de valahogy nem tudtam hozzászokni a gondolathoz, hogy az arckönyvön minden ismerősöm olvashassa, miszerint én csatlakoztam a nevezett termék VIP programjához. Nem tudom miért, de valahogy nem szerettem volna.

A film úgy kezdődik, hogy a termék arca művésznő jő, és azt mondja, hogy hölgyeim, itt az ideje a teljes megújulásnak. Ezek szerint ez a termék kifejezetten női termék. A teljes megújulás illusztrációja pedig a következő: Látunk egy futó konyhát (értsd: rendetlen konyhát), amelyben a tárgyak egyszer csak elkezdenek maguktól a helyükre ugrálni. Közben a művésznő felteszi a kérdést, hogy mivel kezdjük, majd kinyit egy hűtőt, aminek hiányzik a hátulja. De van benne ilyen termék. És mondja is, hogy azzal a finom termékkel kezdjük. És egy VIP tervvel. Majd leül az asztalhoz, ahol a laptopján nekiáll VIP tervet készíteni, miközben valami kockák, meg néhány alma a helyére ugrál. Én megpróbáltam beleképzelni magam a kreatív fejébe, hogy vajon ez az ugrálósdi miért szimbolizálja a teljes megújulást markánsan, de nem jöttem rá. Bár kétségtelen, az hogy a tárgyak maguktól a helyükre ugrálnak nevezhető teljes megújulásnak, mert ilyet a tárgyak általában nem szoktak csinálni. Vagy úgy értsem, ez a VIP ötlet annyira iszonyatos reveláció, amelynek a nagysága csak olyan példával érzékeltethető, mintha a tárgyak maguktól megindultak volna? Nem tudom. Fejtsd meg te.

És akkor jön a program ismertetése, vagyis a felszólítás, hogy csatlakoz ehhez a VIP programhoz. Ugye érzékeltetjük, hogy itt valami nagyszerű indult el, és te csatlakoz ehhez a nagyszerűhöz, mert szakemberek fognak neked segíteni a testreszabott VIP program összeállításában, mert hogy legyen neked is VIP programod. Végre. Egyszer az életben neked is kijár. Annyit güriztél egész életedben a semmiért, és most végre valami értelmet nyert, végre megkapod az elismerést, amit már régen megérdemeltél volna. Persze ehhez valahogy igen sok ilyen terméket kell felzabálnod, különben nem találod meg a kódot, amit ügyesen a pohár belsejébe raktak, és nem kívülre. És tudod, a boltban nem szabad felbontani, és aztán otthagyni. Ki kell azt bizony fizetni. De cserébe ott lesz a nagyszerű kuponajánlat például egy fantasztikus, igen márkás zumba óráról. Hogy mi? Hogy az nem időmérő eszköz? Hát mi a fene? És hogy megtudjam, mi az a zumba óra, elkezdtem falni a terméket, hogy a pohár belsejében talált kóddal zumba kuponhoz jussak. És éreztem, hogy immáron egy nagy közösség tagja lettem, és… te ez a zumba valami mozgás. Valami táncféle fitnesz. Abba viszont ki lehet dögölni. És még egyem is a terméketeket.

Na hagyjál lógva…
*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 4/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 60 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:17
    A magam részéről megjegyezném ugyanekkor, amit már régóta gondolok az ilyen termékekről, hogy nagyon ...

    Bövebben...

     
  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:16
    Már megint a hazaival van a baj, értem én ... Megint a magyar nem teccik, Az az "egy csepp Magyarország" ...

    Bövebben...

     
  • Azanyád az anyád!
    GRóna 03.09.2018 12:30
    azon nem csodálkozom hisz a hölgy az egyik legszebb pornószínésznő hasonmása! =))

    Bövebben...

     
  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png2.png5.png4.png1.png3.png
Ma420
Tegnap423
Ezen a héten2962
Ebben a hónapban8246
2014.10.25 óta425413

Látogató infó

  • IP: 54.196.26.1
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2018. október 21. vasárnap, 19:42

És még ezek is: