5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Budapest Bank reklám

**********

Budapest Bank Adósság rendező hitel 35s

Ez az, ahol Emese sárga csekkeket éget az ügyféltérben, az ügyfelek szeme láttára. De főnökei nem értékelik szegény kreatív Emesét.

***************

***************

Nos, hogy a Budapest Bankról van szó, az viszonylag gyorsan megtanulható, mert a brand sokszor látszik, és az arculat színei is dominálnak. De hogy mi a konkrét reklámozott termék, ahhoz már jobban oda kell figyelni. És hát ebből, mármint a koncentrált figyelemből van a legkevesebb reklámbefogadás közben, hiába hadarja el Emese az adott termék lényegét. De hát a cél nem is a pontos termékismertetés, hanem hogy a Budapest Bank valahogy rendezi az adósságunkat ugyebár. Nosza kérdezzük csak meg! Gondolom ez volna a tervezett hatásmechanizmus. Csak hát Emese balhéi megkapóan figyelemelvonók, úgy elsőre nem is értjük, miért lehetne elégetni a csekkeket, csak élvezzük a helyzet komikumát. Igaz azt hittük, Emesét már régen kirúgták, illetve, hogy fel sem vették, hiszen már felvételi beszélgetésen is eszméletlen ötletekkel állt elő, mint arra bizonyára emlékszünk. Vagyis az Emese kalandjai a Budapest Bankban című szappanopera sztorija bőven elvonja figyelmünket holmi banki termékek létének tudatosításától, sőt egyeseknél bizalom csökkentő tényező is lehet egy Emese szerű alkalmazott létezhetősége egy banknál. Nyilvánvalóan ezért érzi magát kínosan, és ezért aggódik a főnök ezekben a helyzetekben gondolhatnánk. Igen szerencsétlen ötlet tehát egy szerencsétlenkedő alkalmazottal reklámozni egy olyan szolgáltatót, amely alapvetően a bizalom építésre kell hogy alapozza a stratégiáját. A történetek máskülönben való jópofasága, ezt nem biztos, hogy ellensúlyozza.

A végén megtudjuk, most már a józanul elhangzó ismertetésből, hogy nem a csekkégetés és a kenyérsütés a lényeg, hanem hogy az adósság rendezésen túl (bármi is legyen az), még egy kis további adósságba verhetjük magunkat, ha akarjuk. Persze Emese nem is állította, hogy a lényeg nem ez volna, csak egy kis marketing kommunikációs happeninggel szerette volna feldobni a termék reklámozását. Nekem speciel tetszik is az ötlet, de hát mit lehet kezdeni ilyen fafejű főnökökkel, mint amilyenek ennél a banknál vannak? Úgyhogy javasolhatom, mindenképpen rendezzenek egy jó kis csekkégetős, szalonnasütős, Emesés majálist mondjuk a ligetben tavasszal, ha már ennyit költöttek egy ARC-ra.

Értékelés: 5.8/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 7/10

A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 5/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10