Magyar

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

Budapest Bank reklám

**********

Budapest Bank Adósság rendező hitel 35s

Ez az, ahol Emese sárga csekkeket éget az ügyféltérben, az ügyfelek szeme láttára. De főnökei nem értékelik szegény kreatív Emesét.

***************

***************

Nos, hogy a Budapest Bankról van szó, az viszonylag gyorsan megtanulható, mert a brand sokszor látszik, és az arculat színei is dominálnak. De hogy mi a konkrét reklámozott termék, ahhoz már jobban oda kell figyelni. És hát ebből, mármint a koncentrált figyelemből van a legkevesebb reklámbefogadás közben, hiába hadarja el Emese az adott termék lényegét. De hát a cél nem is a pontos termékismertetés, hanem hogy a Budapest Bank valahogy rendezi az adósságunkat ugyebár. Nosza kérdezzük csak meg! Gondolom ez volna a tervezett hatásmechanizmus. Csak hát Emese balhéi megkapóan figyelemelvonók, úgy elsőre nem is értjük, miért lehetne elégetni a csekkeket, csak élvezzük a helyzet komikumát. Igaz azt hittük, Emesét már régen kirúgták, illetve, hogy fel sem vették, hiszen már felvételi beszélgetésen is eszméletlen ötletekkel állt elő, mint arra bizonyára emlékszünk. Vagyis az Emese kalandjai a Budapest Bankban című szappanopera sztorija bőven elvonja figyelmünket holmi banki termékek létének tudatosításától, sőt egyeseknél bizalom csökkentő tényező is lehet egy Emese szerű alkalmazott létezhetősége egy banknál. Nyilvánvalóan ezért érzi magát kínosan, és ezért aggódik a főnök ezekben a helyzetekben gondolhatnánk. Igen szerencsétlen ötlet tehát egy szerencsétlenkedő alkalmazottal reklámozni egy olyan szolgáltatót, amely alapvetően a bizalom építésre kell hogy alapozza a stratégiáját. A történetek máskülönben való jópofasága, ezt nem biztos, hogy ellensúlyozza.

A végén megtudjuk, most már a józanul elhangzó ismertetésből, hogy nem a csekkégetés és a kenyérsütés a lényeg, hanem hogy az adósság rendezésen túl (bármi is legyen az), még egy kis további adósságba verhetjük magunkat, ha akarjuk. Persze Emese nem is állította, hogy a lényeg nem ez volna, csak egy kis marketing kommunikációs happeninggel szerette volna feldobni a termék reklámozását. Nekem speciel tetszik is az ötlet, de hát mit lehet kezdeni ilyen fafejű főnökökkel, mint amilyenek ennél a banknál vannak? Úgyhogy javasolhatom, mindenképpen rendezzenek egy jó kis csekkégetős, szalonnasütős, Emesés majálist mondjuk a ligetben tavasszal, ha már ennyit költöttek egy ARC-ra.

Értékelés: 5.8/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 7/10

A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 5/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

 

{mxc}

 

 

 

Hozzászólások   

# Kelbaba 2008-05-09 18:50
:D :D :D :-) :D ;-) 8) :P :roll: :eek: :zzz :sigh: :-? :cry: :sad: :-x
Válasz
# kitt@ 2008-05-05 21:03
ezekről a reklámokról írtam médiafogalmazás t az egyetemen, és mielőtt nem foglalkoztam vele többet, valahogy nekem sem maradt meg a Budapest Bank, pedig így utólag a "Térjünk a lényegre" elég jellegzetes :-)
Válasz
# jhliug 2008-03-20 14:31
:P :roll: :eek: :zzz
Válasz

Ki van itt?

Oldalainkat 71 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png5.png3.png7.png5.png0.png
Ma314
Tegnap487
Ezen a héten2341
Ebben a hónapban10283
2014.10.25 óta253750

Látogató infó

  • IP: 54.159.113.182
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2017. szeptember 22. péntek, 17:14

És még ezek is: