Magyar

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

SPAR reklám

*************************
SPAR élelmiszer áruház ? 30s +++ Értékelés: 4,8/10
Van ez a sorozat ezzel az élelmiszer áruházlánccal, hogy az egy milyen jó döntés, hogy ha ide megyünk vásárolni. Pontosabban nyilván az volt az alapvető kreatív ötlet, hogy erősítsük meg a fogyasztót döntése helyességében. Még akár a döntése előtt is. Vagyis hogy úgy egyáltalán, ha van jó döntés a világon, akkor ez az.

***************

***************
Természetesen itt is beválik a klasszikus módszer, a negatív projekció, nevezetesen, hogy mi történik, ha nem az adott reklámozottat választjuk. Tehát például ha nem eszünk semmit, akkor jól bemutathatóan éhen halunk. Vagy ha – közelítve a realitáshoz, azaz a reklámok világához – nem ezt a mosóport használjuk, akkor úgy fogunk kinézni és illatozni, mint egy hajléktalan.

Nos, mindezek analógiájára, és mivel a jó döntésről kell hogy szóljon a történet, nyilvánvalóan rossz döntésekkel kell szembeállítanunk a pozitív elhatározást. Nézzük csak nézzük, milyen példákat is lehetne felhozni a rossz döntésre? Mondjuk olyanokat, amivel markánsan szembe lehet állítani a vonatkozó boltokban való vásárlást, mint jó döntést. Talán egy ócska boltban való vásárlással? Na persze nem konkrét márkanévvel emlegetni a konkurenciát, hanem például bemegy a vásárló, egy koszos, félhomályos üzletbe, felvesz valami mocskos szakadt kosarat, ránéz a pénztárosra, aki egy kiélt hatvanas dagadt nőszemély füstölgő cigarettával a szájában, és undorral néz közben a szegény vásárlóra. Aztán ahogy megy a gondolák (polcok, nem Velence) között, mindenféle rozzant, sérült árukat lát, amelyek tartalma itt-ott már rá is folyt a polcokra, és a lába elől ijedten rebbennek szét a svábbogarak, és az egerek. Na ebbe a boltba bejönni tényleg rossz döntés volt. Tehát ez is bolt, az is bolt. Összevethető.

De amint a mellékelt filmből is láthatjuk, az alkotók fantáziája nem ilyen földhözragadt. Na ne már valami hasonlót hasonlítsunk össze valami hasonlóval, és talán azon belül éljünk a túlzás ironikus eszközeivel, hanem legyen még viccesebb a dolog. Jó, elismerem, végül is tök mindegy, a lényeg, hogy vicces legyen, és aztán lehessen mondani, hogy ide jönni viszont jó döntés. És mint azt korábban megtanultuk, logikusnak, valamelyest beláthatónak sem kell lennie a történetnek, a lényeg, hogy meglepő, azaz figyelemfelkeltő legyen. Mert hát kinek jutna eszébe egy motorversenyzőt szembeállítani egy bokszbajnokkal? Ugyanis itt például ez történik.

Első MMA mérkőzés. Vagyis nem is csak boksz, hanem MMA (Mixed Martial Arts), vagyis kevert harcművészet, azaz ilyen fullkontakt izé, amint az a kesztyűjükből is látszik, ha ezt nem vette volna észre a kedves rétegnéző, vagy nem ugrott volna be mindjárt, hogy mi az az MMA. De nem is ez a lényeg, hanem hogy verekedni küldtek egy nem verekedésben nyomuló, de amúgy versenyzőt. És ez bizony rossz döntés volt, amit úgy tűnik, Növényi Norbert, az ex birkózó hozott meg, mint edző. Fogja is a fejét nagyon, hogy ilyen hülyeséget csinált. De hát ki gondolta volna, hogy ha egyszer valaki kiemelkedően jó motorozásban, akkor nem ugyanolyan jó akármilyen küzdősportban, vagy egyáltalán, akármilyen sportban. Tényleg, ilyen alapon még a sport keretei közül is ki lehetett volna lépni, és mondjuk atomfizikusnak, pilótának, festőművésznek, sebészorvosnak, balett táncosnak megtenni a boldogtalan motorversenyzőt. Ezek nemde sokkal viccesebbek lettek volna? Ha én mondom…
Egyébként meg kell dicsérnem a motorversenyzőt, mint színészt, lehet, ő is Növényi nyomdokaiba léphetne, mert az arcjátéka kifogástalan volt. És végül az is pontosításra került, voltaképp miért jó döntés ebbe a boltba járni. Természetesen nem azért, mert nincsenek svábbogarak, hanem az ár miatt. Most tessék idefigyelni, tényleg, mi a jobb döntés? Talmácsit beküldeni a ringbe, hogy fullkontakt verekedjen, vagy egy kiló Regnum erdélyi szalonnát venni csupán 999 forintért?

Ön dönt…
*******************************************************************************

Értékelés: 4,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 5/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 98 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:17
    A magam részéről megjegyezném ugyanekkor, amit már régóta gondolok az ilyen termékekről, hogy nagyon ...

    Bövebben...

     
  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:16
    Már megint a hazaival van a baj, értem én ... Megint a magyar nem teccik, Az az "egy csepp Magyarország" ...

    Bövebben...

     
  • Azanyád az anyád!
    GRóna 03.09.2018 12:30
    azon nem csodálkozom hisz a hölgy az egyik legszebb pornószínésznő hasonmása! =))

    Bövebben...

     
  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png2.png5.png4.png1.png3.png
Ma420
Tegnap423
Ezen a héten2962
Ebben a hónapban8246
2014.10.25 óta425413

Látogató infó

  • IP: 54.196.26.1
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2018. október 21. vasárnap, 19:44

És még ezek is: