Magyar

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

BÁV reklám

*************************
BÁV záloghitel ? 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Na ezt sem gondoltam volna. Már hogy a zacit is hirdetni kell. Kicsit olyannak érzem, mintha mondjuk azt hirdetném, ha fáj a foga, forduljon fogorvoshoz. Végül is mit tehetne egy hitelképtelen és/vagy gyorsan hitelhez jutni kívánó delikvens, minthogy a nevezett intézményhez fordul? Vagy mi mást tehetne például egy egyszerű műkincs tolvaj? Már ha persze az anonim elzálogosítás értékhatárán belül lop.

***************

***************
A kérdés inkább az, hogyan kell kedvet csinálni ahhoz, hogy az ember ha kell, ha nem, azonnal elrohanjon egy ilyen fiókba, és lehetőleg minél több értéktárgyát zaciba vágja. Azt ugye tudjuk, hogy ez az intézmény nem éppen a humánum és a szeretet szinonimájaként található meg a társadalmi köztudatban, amiképpen ezt a különféle művészi, irodalmi alkotásokból is megtanulhattuk. Akkor mégis hogyan? Például úgy, hogy nagyon barátságosan, kellemes hangon a következőket mondjuk:

„Sokat adunk rá, hogy élhessen egy kedvező lehetőséggel, hogy ne szalassza el az alkalmat, hogy segíteni tudjon.” És itt persze egyrészt elgyönyörködhetünk a „sokat adunk rá” szókapcsolat frappánsan kettős értelmében, másrészt kis magyarázó ábrák segítenek a mondandó megértésében, már ha van rá a kedves rétegnézőnek két-három másodperce ezek felfogásához. Na majd mondom én. Az első képen egy last minute utazási prospektust látunk, vagyis ha az utolsó percben szeretnél egy ilyen utolsó perc utazásra befizetni, de a pénzed csak a következő percben érkezik, hát zupsz be az aranyórát a zaciba, és már mehetsz is. Vagy ha egy olyan váratlan esemény követezik be hirtelen, mint anyuék házassági évfordulója, és a naptárból kiderül, hogy ez pont három nappal a prémiumosztás előtt van, akkor is milyen jól jön egy ki zaci pénz. A kellemes hang pedig megismétli a frappáns kétértelműséget, miszerint sokat adunk rá, hogy ön azonnal készpénzhez jusson. Vagyis a zálogház egy olyan intézmény, ahová ha beviszel valamit, akkor azonnal fizetnek, ha ezt eddig nem tudtad volna. Van más ehhez hasonló képességgel rendelkező intézmény is, például ha a közértben kifizetsz két zsemlét, azt azonnal odaadják. És láthatjuk, ahogy csak jönnek, jönnek a mosolygó emberek, és hordják be a különféle tárgyaikat e nagyszerű helyre, és lám, tényleg nagy pénzeket kapnak cserébe. Olyan 50-60-70-80-90 százalékát a valódi értéknek. Mikor miért mennyit maximum. Csak sajnos, ha a lejárat plusz egy hónap alatt sem tudod kiváltani a vackodat, akkor el kényszer árverezik azt, vélhetőleg a valódi értékén. Azt persze nem tudom, ha bemegyek egy ilyen el kényszer árverezett zálogcédulával ebbe a hivatalba, akkor vajon kifizetik-e a mindenféle költségek levonása után maradt különbözetet? De most ebbe ne is menjünk bele, mert ez nem feladatunk. Inkább nézzük, mivel lehet még csábítóbbá tenni e szolgáltatás igénybevételét? Először is tudatjuk, hogy már több mint kétszáz éve várják országszerte a rászorulókat, ami mégiscsak nagy tapasztalatot sejtett valahol, ami szükséges is a bizalmunk megnyeréséhez. De ami a fő, most autót is nyerhetsz a zálogcéduláddal! Hej anyjuk, rántsd ki a fiókot, elő az ékszerrel, hadd vigyem a zaciba! Nos, lehet, az én hozzáállásom kissé fura, de nekem ez megint olyan, mintha azt mondanám, ha most veteti ki a vakbelét, beutalójával autót nyerhet!

Na ezért nem vagy te egy reklámszakember. Mert igenis, talán épp a társadalmi előítéletek miatt, az emberek vonakodnak felkeresni egy ilyen jellegű intézményt, pedig számtalan esetben ez egy igen racionális ideiglenes döntésnek látszik, még a nagy kamatok ellenére is. Mert hogy csak a szegény ember kényszerül erre a végső megoldásra, szól a társadalmi előítélet, és pont ezt kell lerombolni itten. Nem vagy te szegény, csak kinnlevőségeid vannak. És ha még ebből a reklámból sem érted, mire való ez a szolgáltatás, vagyis ha a bemutatott élethelyzetekből, vagy ahhoz hasonlókból eggyel sem tudsz azonosulni, akkor te tényleg egy szegény ember vagy. Agyilag biztosan.

Én most megyek, leviszem ezt a számítógépet. Ha látják, hogy milyen jókat lehet írni rajta, mint például a fentebbi írás, akkor biztosan nagyon sokat fognak adni érte. És ha még egy autót is nyerek…
*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 63 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    ekszvájzed 19.04.2018 08:08
    Off: Arról már írtál, hagy hogy lehet normál embereknek eladni mondjuk OLASZ pastát, OLASZ nyelven ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    ekszvájzed 17.04.2018 16:28
    Szóval neked a politika mondja meg, mi a magyar?Mondjuk részben az ő dolga is, részben meg az "anyatejjel ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    Super User 17.04.2018 12:19
    Igen, nem kell politizálni, de nem én erőltettem bele ezt a disszonanciát a reklám értelmezésébe ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png7.png6.png3.png9.png8.png
Ma126
Tegnap467
Ezen a héten126
Ebben a hónapban11123
2014.10.25 óta376398

Látogató infó

  • IP: 54.162.165.158
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2018. június 25. hétfő, 06:16

És még ezek is: