Magyar

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Rexona reklám

*************************
Rexona izzadásgátló dezodor ? 30s +++ Értékelés: 4,0/10
Foglalkoztunk mi már ezzel a celebbel is, a márkával is. Most mégis azért megint, mert szeretjük a vegytiszta példákat, jól illenek a gyűjteményünkbe. Ebben az esetben is minden alapvető összetevő fellelhető, ami egy klasszikus reklámot reklámmá tesz. Van benne celeb, ledöbbent újfelhasználó, és még egy kis reklámmatek is. Tényleg annyira alapvető, hogy óvodásoknak kéne kifestőkönyvet csinálni belőle.

***************

***************

Jön tehát a celeb, kilétéről felirat tájékozta, és miközben nagyon dinamikusan, energikusan, lendületesen, frissen, fiatalosan halad, a szemedbe néz, és feltesz egy kérdést, amire őszinte választ vár. Kipróbálnál egy hatékonyabb módszert az izzadás ellen? Ezt kérdezi. És te, már hogyne próbálnál ki, hiszen mint vasöntő, te már csak tudod, mi az az izzadás. Voltak is neked hatékony módszereid ellene, de ha volna itt egy hatékonyabb… például mindennap zuhanyzol, ahogy azt a taxit leintő szép ismeretlen nő is bevallja. Pontosabban úgy mondja, mintha neki erre az izzadásgátlásra nem volna szüksége, hiszen ő mindennap zuhanyzik. És úgy tűnik, ezt legalább olyan hatékonynak találja, mint az a szőke nő, aki egyenesen azt állítja igen természetes hanghordozással, hogy a hagyományos dezodorja jól működik. Na itt tévednek ők. Nyilván nem értik, mi az, hogy jól működés. Ők egyszerűen azt hitték, hogy ha nem izzadnak, akkor ez a jó működés. Pedig ez csak a látszat volt, hogy nem izzadnak. Csak úgy érezték szubjektíve.

Ezért következik most itt a reklámban egy mindent eldöntő, tudományos, objektív mérés. A fogalmak tisztázása végett, mindenekelőtt egy feliratban definiáljuk, mi az, hogy hagyományos dezodor. Hagyományos dezodor = izzadásgátló hatással nem rendelkező dezodor. És most tudományosan igazolni fogjuk, hogy az izzadásgátló dezodor igenis gátolja az izzadást, az ilyen képességekkel nem rendelkező dezodorral szemben. Igaz, az utóbbiaktól ezt nem is várjuk el, de ez senkit se zavarjon. A kísérleti összeállítás a következő: lezuhanyzás, majd az egyik hónalj alá izzadásgátló fúvatik, a másik alá hagyományos. Szükségünk lesz még két darab, minden üzletben kapható izzadásmérő tesztcsíkra, amelyeket rendre a hónaljaink alá helyezünk, mégpedig a nap végeztével. (Nyilván kell mondani boltban kérek tesztcsíkot izzadáshoz lesz. Elvégre nem vagy te egy vegyész.) Na és ezek után következik a nagy felismerés. Csodák csodája, az izzadásgátló képességgel rendelkező dezodor gátolja az izzadást, a hagyományos (ld. definíció) pedig nem. Örül is nagyon, de őszintén, a barna és a szőke hölgy. Hú, a Rexona jobban véd! Tényleg szárazabb! Ezt nevezzük revelációnak. Tedd próbára te is a Rexonát! Mondja nekünk a kamerába nézve a celebnő, és természetesen energikusan gyalogol közben.
Ja és a reklámmatek. A felirat a következőt hirdeti: Kétszer hatékonyabb védelem, az izzadásgátló hatással nem rendelkező dezodorokhoz képest. Első közelítésben azt mondhatjuk, hogy ha ezen védelem alatt az izzadásgátlást értjük, akkor a 2x0=2 egyenlettel kifejezhető új felismeréshez jutottunk, hiszen a kontroll dezodor, a hagyományos ugyebár nem rendelkezik ilyen hatással. Persze lehet, úgy gondolták az alkotók, hogy mint dezodor az egyszer büdösség gátlás, plusz izzadásgátlás, vagyis ez így összesen kettő.

Csakhogy ez esetben kedves Jenő, inkább a kettő az egyben, vagy valami ehhez hasonló megfogalmazás lett volna az adekvátabb, ugyanis a „kétszer” az inkább egyféle intenzitásfokozódásra utalna, vagyis azt sugallná, hogy az a termék kétszer jobb a hagyományosnál, és mi az, hogy kétszer jobb, mert mi az egyszer, és egyáltalán, jobb ha nem kóstolgatsz Jenő, mert ideges leszek nagyon, és szétverem mindjárt a hülye pofádat, nézd már, egészen beleizzadtam az izgalomba.

Te figyelj, Jenő, nincs valami dezodorod izzadás ellen? Ja, és hozzál tesztcsíkot is…
*******************************************************************************

Értékelés: 4,0/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 67 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    ekszvájzed 19.04.2018 08:08
    Off: Arról már írtál, hagy hogy lehet normál embereknek eladni mondjuk OLASZ pastát, OLASZ nyelven ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    ekszvájzed 17.04.2018 16:28
    Szóval neked a politika mondja meg, mi a magyar?Mondjuk részben az ő dolga is, részben meg az "anyatejjel ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    Super User 17.04.2018 12:19
    Igen, nem kell politizálni, de nem én erőltettem bele ezt a disszonanciát a reklám értelmezésébe ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png7.png4.png7.png6.png4.png
Ma344
Tegnap459
Ezen a héten1732
Ebben a hónapban9489
2014.10.25 óta374764

Látogató infó

  • IP: 54.166.233.99
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2018. június 21. csütörtök, 17:47

És még ezek is: