Magyar

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

FrontLine Combo reklám

*************************
FrontLine Combo kullancs és bolha riasztó ? 20s +++ Értékelés: 4,0/10
Azt kérdezte egy hülyegyerek tőlem, hogy minek a kullancsirtót reklámozni? Hiszen úgyis bemondják a tévéhíradóban, hogy ismét megkezdődött a kullancsszezon, most különösen fontos, hogy védjük magunkat és házi kedvenceinket (feleség, anyós? ezt a hülyegyerek mondta) a kórságokat terjesztő vérszívóktól. És akkor úgyis lemegyünk a patikába, meg az állatpatikába és veszünk.

***************

***************

Lemegyünk: jó napot kívánok, kérek a macskámba, meg a kutyámba kullancsirtót. Akkor adnak nekünk, és úgyis az olcsóbbikat vesszük meg. Úgyis, és kész.

Erre mondtam neki, idefigyelj hülyegyerek: a kapitalizmusban annak lényege szerint minden árut lehet és kell is hirdetni. És mivel a kapitalizmusban minden áru, így mindent hirdetni kell. Igen, még a szerelmet is, meg a szépséget is, de még a csúnyaságot is, meg a gonoszságot is. Különben nem lehet szó hatékony értékesítésről. És itt érkeztünk el a kullancsirtóhoz. Az is egy áru. Tehát hirdetni kell.
A termék neve: FrontLine Combo. Ez nyilvánvalóan beszélő név, mert a frontline az frontvonalat jelent, a combo meg azt, hogy itt valamiféle kombinált dologról van szó. Valóban, egy ilyen irtónak a kutya, illetve a macska határán kell megállítania a kullancsok invázióját, és valóban ez nem csak kullancsra, hanem bolhára is jó. Pontosabban nekik nem jó, mármint a kullancsnak és a bolhának, de a kutyának, a macskának és az embernek jó, mert nekik nem jó, ha ilyesféle élősködők csipkedik őket, ráadásul teleköpködik e mellé az alanyt mindenféle lyme kórral is. Meg agyhártyagyulladással. Szóval a halál bűzös lehelete árad egy ilyen bolha szájából.

Úgy kell tehát az ilyen terméket hirdetni, hogy minderre felhívjuk a figyelmet. Pontosabban mindezt már mindenki tudja, tehát lehet picit lazítani. Igen, itt is lehet alkalmazni a már tanult laza kapcsolási metódust. Legyen a közös nevező az együtt szó. Lazán semmi köze az egész történethez, lazán semmit sem tudunk felidézni a reklámozott lényegből, ha jól megjegyezzük. Ezért alkalmas ide. Könnyen lehet vele dolgozni, különösebb erőfeszítés nélkül be lehet hozni segítségével a képbe a szereplőket, hiszen azokkal együtt van az egész minden, amiről szó van.
Fiatalember bóbiskol a laptop felett, jön cica, lehet simogatni, lehet kicsit felébredni. Szöveg: együtt nem is olyan fárasztó. Azért nem, mert vagy hozzájárul a cica értékes megjegyzéseivel a készülő műhöz, vagy legalább ébren tart azzal, hogy hegyes kis karmocskáival karmolássza folyamatosan a kezünket. Cicát behoztuk. Következzék a kutya. Együtt nem is olyan hizlaló. Azért nem is olyan hizlaló a kutyával együtt, mert sétálni, futni kell vele minden nap… dehogy azért. Ez túl kézenfekvő és nem is vicces. Azért nem, mert mindig megeszi a kajád felét. Például belezabál a fagyidba, ahogy itt is teszi. Aztán még le is ejti. Nem baj, ha a kutya után folytatod, akkor a földről is felnyalhatod.
És most bátran alkalmazhatjuk a már bevezetett közös nevezőt, az együtt szót a termék elővezetéséhez is, miszerint együtt a termékkel a kullancsok és a bolhák ellen. Jól jegyezd meg, együtt. Tehát te nem használod ezt a terméket, hanem mintegy egységfrontba tömörülve vele, mintegy szövetségi viszonyban harcolsz hősiesen a csúnya, kártékony betolakodók ellen. Egymásra mosolyogtok, egymásra kacsintotok, és vállvetve feszültök neki a történelmi feladatnak. Együtt. Fontos szó, csak te nem akarod megérteni miért. Azt jelenti, hogy nem vagy egyedül. Mi a termékünkkel melléd állunk. Nem hagyunk cserben. Ezért találkozhatsz e szóval oly sok reklámban. Bizalomépítés, ha nem tudnád. Ez egy szakma kérlekalásan.

Egy csöppnyi szeretet, és biztos a védelem. Ez van még mondva. Egy szellemes szójáték van itten megint, ugyanis elég a termékből egy cseppet cseppenten az állatba, és el van intézve.

Persze a koncepció nyilván úgy szólt, hogy két kis bájos jelenttel felidézzük a kutya- és macskabarátokban hogy mit is jelent nekik az állatuk, majd ezzel a nyitott, szeretettel csordultig telített szívükkel közöljük a termékinformációt.

Az „együtt modult” ráadásnak adtuk. Köszönd meg szépen.
*******************************************************************************

Értékelés: 4,0/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 2/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}

Ki van itt?

Oldalainkat 157 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • Anyu üzemképtelen
    BacitraciN 30.09.2017 19:22
    Jo napot kivanok! Nekem csak egy hozzaszolasom lenne, butasag, de nagyon bantja a fulemet. A reklamban ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Sutyi83 27.09.2017 16:31
    Nekem is a zene volt fura. Bátyóval szeretkezne..?

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    anonim 20.08.2017 15:46
    Nem eset szó a zenéről. A nagy családi összetartás alatt szóló zene eredeti szövege: "Ha esik test a ...

    Bövebben...

     
  • Szupergyors ötlet
    Bendegúz 09.08.2017 12:12
    Ráadásul eléggé félrevezető is a reklám. Azt persze elfelejtették hozzátenni, ha van egy viszonylag régi ...

    Bövebben...

     
  • Bénázás
    Bendegúz 09.08.2017 11:51
    Azt nem tudtam eddig még felfogni, mi a francnak ekell internet ahhoz, ha le akarok fényképezni ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png8.png1.png6.png6.png4.png
Ma224
Tegnap497
Ezen a héten1681
Ebben a hónapban10682
2014.10.25 óta281664

Látogató infó

  • IP: 23.20.129.162
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2017. november 23. csütörtök, 12:00

És még ezek is: