5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Budapest Bank reklám

*************************
Budapest Bank Egyenlítő Hitel – 30s +++ Értékelés: 3,4/10
Ebben a pillanatban 8583 ember kedveli Dalbirt az Arckönyvön.  Gondoltam, ha már Dalbir nem magyar, hát legalább magyarítom annak a platformnak a nevét, amelyen ennyien kedvelik őt. Úgy tűnik, Emese megüresedett helyére nem akadt megfelelő magyar jelentkező. Pedig én már egy ideje csak magyar dolgokat vagyok hajlandó megvenni, mióta egy felsőbb marketing kommunikációs fórum megértette velem, hogy csak abban van a vitamin.

***************


***************

Akkor most megvegyem ezt a banki terméket, vagy nem? Végtére is maga a termék magyar. És ez a Dalbir is milyen édi, ahogy azt az egyik hozzászóló megjegyzi a Dalbir üzenőfalán. (Idősebbeknek: ezek most ilyen Internetes utalgatások, ne is törődjenek vele.)
Szóval Dalbir bejön, ha nem is nekem, de sok ezer embernek. Igaz, páran rendesen fikázzák is, de ami a fő, a többség őszintén szereti. Igaz, a durva fikázásokat Dalbir kimoderálja, ahogy erre figyelmeztet is az úgynevezett házszabályban. És milyen zseniálisan használja a kreatív csapat ezt az új világcsodát, ezt az internetet, amely például amerikai elnököket is segített már a világra… illetve az elnöki székbe. És tessék, itt is van a közvetlenül olvasható eredmény. 8583 like. Nem semmi. Ezek után merje valaki azt mondani, hogy ez a Dalbiros ötlet nem jött be. Egy bank, amely közvetlenül beszélget az emberekkel. Egy bank, amely kikéri az emberek véleményét, hogyan lehetne jobban bankolni. Egy bank, amelynek nem közömbös, hogy az emberek mit gondolnak róla, szeretik-e. Egy bank, amely ezek szerint ellentétben az összes többi bankkal, az ügyfeleiből akar megélni. Tényleg fantasztikus. De hát az emberek ezt nem tudják, és ahelyett, hogy kellemetlenség esetén egyszerűen elmennének egy másik bankba, örülnek, hogy ez a bank meghallgatja őket, és hajlandó változtatni. Akármit is értsünk változtatás alatt. Mert hogy a kérdező ember is az lett például, akit az emberek megválasztottak. Nem emlékszel? Te is Dalbirra szavaztál. Örült is ennek nagyon Dalbir. Ott Indiában. Igen, az egész világ indult ezen a versenyen. Most ne hidd el. Tényleg olyan vagy. És azóta Dalbir kérdez. És azóta pörög az oldal, de nagyon. Dalbir pedig átérez, feljegyez, megígér, és konkrét ügyekben az ügyfélszolgálathoz irányít. A bank meg döcög a maga útján tovább nagyjából változatlanul.

Na most itt van ez az egyenlítő hitel. Mondjuk én egy hangot sem értek belőle, lehet megkérdezem Dalbirt. Valami olyasmi, hogy ha itt tarod a pénzed, akkor kapsz kamatkedvezményt, de azt menten a jelzáloghitel terheid csökkentésére fordítják. Valahogy neked kényelmesebb (azt hiszem), de abban biztos vagyok, hogy ők sem múlnak el haszon nélkül, különben a menedzsment kivágta volna a vonatkozó termékmenedzsert a hülye ötletével együtt. Dalbir pedig azt kérdezi, hogy hiszed-e, azonos törlesztő részlettel hamarabb visszafizethetsz egy jelzáloghitelt. A szavazás eredménye: 48% NEM, 52% IGEN. Ugye ügyes? Aki igen, az máris bízik bennünk, aki nem, annak meg lesz egy nagy meglepi. És tényleg lehet így hamarabb visszafizetni, nem hazudnak, persze csak akkor, ha egy másik csatornán tejelsz mellé egy kicsit. Csak azt nem törlesztő részletnek hívják. Azzal egyenlítesz ki. Kényelmesen.

Mert ugye látod, milyen kényelmetlen egy ilyen hosszúlejáratú hitel amúgy? Hiszen addig nem vághatod le a bajuszodat, amíg tart. És valóban, az a sok hosszú bajszú ember az utcán! Szörnyű! De ha termékünket választod, sokkal hamarabb nekiállhatsz a bajuszvágásnak. Mi annak idején a katonaságnál centit vágtunk, vagy colstokot fűrészeltünk, úgy mértük az utolsó, még hátra lévő napokat. Elismerem, a bajusz sokkal kézenfekvőbb. Meg viccesebb egy reklámban.

Kedves Dalmir. Szerintem is édi vagy. Sajnos én nem ebben a bankban bankolok, úgyhogy személyesen nem nagyon találkozhatunk. Viszont ha tudnál valamit tenni Emese érdekében, annak örülnék. Szólhatnál érte egy-két jó szót. Talán visszavennék. Igaz, cikiztem őt is eleget, de hogy demagóg nem volt az biztos. Ha visszajönne, talán még én is benéznék hozzátok. Egy kávéra.
*******************************************************************************

Értékelés: 3,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 3/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 4/10
{mxc}