3 1 1 1 1 1 Rating 3.00 (4 Votes)

Djuice reklám

*************************
djuice kedves telefonok ? 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Ma valami nagyon agyamentet kívánok. Az a tegnapi társadalmi felhívás piszkosul megfeküdte a gyomromat ? szólt a főkreatív, és dolgozni zavarta csapatát. Délután kettőre várta vissza őket a kész storyboard-okkal. Azt se mondta meg nekik, milyen termékről volna szó, mert nem akarta korlátozni kreatívjai fantáziájának szabad röptét. A délelőttöt a főkreatív a szeretőjénél töltötte, majd megebédelt, megkávézott, és kettőkor fogadta az elébe járulókat.

***************


***************

- Az úgy lenne – szólt Pál a kreatív csapat doyenje – hogy a villamosba beleszeret egy trolibusz és már majdnem össze is jönnek, amikor jön egy busz, és azt mondja: na mi a pálya, kötött pálya? És azzal elkapná a villamost egy olyan helyen, ahová a trolibusz nem tudná követni őket. Szóval valami olyasmi szlogennel, hogy ha ön sem akar kötött pályán pályázni… valami biztosítóhoz, esetleg bankhoz… gondoltam. Én.
- Nem rossz ez Palikám – szólt erre a főkreatív – de nem is nagyon jó. Még gondold át, az alapot ne dobd el, csak picit bontsd ki jobban. Tudod, volt neked az a nagyszerű reklámod, amikor a telefonszámok hétjegyűek lettek… vagy az nem te voltál? Ja igen, nem hétjegyű, hétfejű és nem telefonszám, sárkány. Na mindegy. És te, Jolikám? Mivel hasítsz?
- Jön egy elefánt, és bemegy a porcelánboltba…
- Ne, ezt most ne, majd holnap. Fricikém?
- Képzeljük el, hogy betűeső esik. Szóval nyári zápor van villámlással mennydörgéssel, de nem víz, hanem apróbb-nagyobb betűk záporoznak. És aztán ugyanúgy folyik a sok betű, mintha víz lenne, kifolyik az ereszekből, vízköpőkből, belefolyik a csatornákba, és fiatalok táncolnak boldogan a betűesőben. Aztán hirtelen eláll, kisüt a nap, egy öreg házmester söpri le a járdáról a még ottmarad betűket, majd megáll, rátámaszkodik a seprűjére, belenéz a kamerába és mondja.
- Mit mond?
- Azt nem tudom, nem mondtad meg mi a termék. Üdítőitalhoz például jó lenne szerintem.
- Ne már, és hogyan? Hogy a tökbe jöhetne ehhez az üdítőital?
- Na jó, akkor bővítenénk egy kicsit. Zolika nem akar rendesen megtanulni olvasni, de nagyon szereti a Z márkájú üdítőt, és folyton azt inná olvasás helyett. Ekkor jön egy varázsló, és büntetésből minden vizet betűvé varázsol, hogy még az eső is olyan lesz, de főleg az üdítőitalban is csupa betűt talál Zolika. És akkor Zolika inkább megtanul olvasni, csakhogy még egyszer ihasson a kedvenc üdítőjéből.
- Még meggondolom, hogy használható-e, de mivel ez ennyire üdítőital specifikus, és a mi termékünk most nem az, inkább nézzük, mit hozott Lézerke. Illetve Lázárka. Csak mert mindig úgy világít az agya neki.
- Na ezt figyeld főnök. Megy a csaj át a zebrán, tele szatyorral. És akkor kiborul a szatyra. Kezdi szedegetni, de egyszer csak megindul felé egy zongora az úttesten. Észre se veszi, hiszen egy száguldó zongora az úttesten nem annyira feltűnő, és csak szedegeti a cuccot. Persze épp az utolsó pillanatban lép odébb, illetve, hogy izgisebb legyen, egyvalamiért még vissza is nyúl, és csak egy hajszállal megy mellé a zongora. A csaj meg siet tovább, és fogalma sincs, hogy majdnem meghalt.
- Hát ez baromi jó Lázárkám, de mi van, ha azt mondom, mobiltelefon?
- Mondjuk a mobiltelefon vezeti a zongorát. Ül a zongoraszéken, és ő vezeti a zongorát.
- A mobiltelefon vezeti a zongorát. Na persze. És óvatlanul közelíti meg a zebrát, mert a mobiltelefonok ugyebár eléggé figyelmetlenek.
- Á nem kell megerőszakolni a sztorit főnök, legyen a mobiltelefon egyszerűen csak gonosz, és direkte el akarja gázolni a csajt.
- Na de ha pont mobiltelefont akarunk reklámozni, akkor miért legyen gonosz a mobiltelefon, aki egy zongorával el akarja gázolni a csajt? És miért pont ezt a csajt? Hülye vagy Lázárkám?
- Hát azért, mert ez a régi mobilja a csajnak, és akkor mondhatná a szöveg, hogy ne várd meg, hogy ellened forduljon a mobilod, mert ugyebár a régi mobillal már csak a bosszúság van, szóval a régi az gonoszkodik folyton, hanem inkább vegyél egy kedves, aranyos új mobilt. Tényleg, legyen ez az új termékcsalád neve, hogy kedves mobil.
- Ja, meg kedves mosópor, meg kedves lefolyótisztító, meg… szóval ez akkora marhaság Lázárkám, hogy azt hiszem jó lesz.
- És aztán a végén macskák, meg nyalókák hullanának az égből.
- Na kifelé!
*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 6/10
{mxc}