1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Raiffeisen reklám

*************************

Raiffeisen NemLepMeg Személyi Kölcsön - 35s +++ Értékelés: 4,2/10

Igen, nem lep meg most sem ezen új banki terméknek sem a neve, sem a reklámozásában fellelhető ötletmuníció mértéke. Pedig hogy vágyom már egy igazán jó magyar bankreklámra. Tényleg úgy érzem, már csak ez hiányzik életem értelmes beteljesüléséhez. Ja és egy fekete nővel töltött éjszaka. Tényleg már csak ez a kettő, és én leszek a megelégedettség netovábbja. Szerintem az utóbbi hamarabb meglesz.

***************


***************

Ja hogy nem unom-e? Már ezt az egészet, vagy csak a banki reklámok fikázását? Az egészet nem, jó gyakorlat ez arra, hogy három-négynaponta kényszerítsem magam egy kis gondolat összeszedésre, megfogalmazásra, leírásra. Agytunyulás ellen jó. Hogy neked ehhez mi közöd? Nem tudom. Ne kattints ide, ha kellemetlen, de tényleg. Ami pedig a bankreklámokat illeti, már unom. De tényleg. Csak nem bírom abbahagyni.

Például kellett nekik most kitalálni egy terméket a mai divatos svájci frank ellenes hangulatban, ami úgymond biztonságot sugall, azaz nem lehet úgy megszívni, mint a frankosok a lakáshitelt. Naná, ezt a kurzust is meg kell lovagolni. Nos legyen, csakúgy, mint a többi banknál, nálunk is lehet forintban személyi kölcsönt felvenni. Persze eddig is lehetett ha akartál, a termék sem különbözik lényegileg semmilyen előző hasonlótól, és igazság szerint talán még mindig nem különösebben éri meg forintban, mint frankban, de hát le kell fedni az igényeket. Csak valahogy jól kéne promotálni.

Aha értem, a NemLepMeg név azt jelenti, ez a kölcsön nem fog neked meglepetést okozni, nem fog úgy ugrálni, mint a frank, mert forint, és van neki egy olyan fix kamatozású része is. Nagyon bájos beszélő név ez. Aztán ez a kölcsön téged ennél fogva olyan nyugodttá tesz pénzügyileg, hogy szinte máshol kell majd keresned az izgalmakat. Erre az alapkoncepcióra épül reklámfilmünk storyboardja. Elmondom.

A főszereplő hölgy annyira megnyugodott ezen pénzügyi konstrukció igénybevétele által, hogy kénytelen volt más úton-módon egy kis izgalomhoz jutni. Mivel nem jutott semmi más izgalomforrás az eszébe, ezért elment hát krosszmotorozni. Ráadásul elvitte két barátnőjét is, de nem motorozni, hanem akadálynak, nevezetesen, hogy átugorhasson a fejük felett a motorral, ugyanis így még izgalmasabb, mert nem csak a saját, hanem az ő életüket is veszélyezteti. Még javasolja is nekik, hogy álljanak fel, mert úgy még nehezebb, vagyis még kockázatosabb. A dolgot, hogy miért csinálja, vagyis voltaképp a termékismertetést az egyik áldozat szájából halljuk, aki a másiknak magyarázza az okokat, hogy miért vannak itt. A másik pedig ezek szerint úgy jött el erre a veszélyes helyre, hogy azt sem tudta mi fog történni, és miért teszi kockára az életét. Fél is nagyon, talán nem is akart eljönni, lehet, kényszerítették.

Hogy így elmondva tényleg hülyén hangzik, de megnézve poén? Elmondanám, hogy előbb én is láttam, és utána gondoltam a fentieket. Ja várjál, azt hiszem értem. Nyilván a két barátnő is, de legalább az egyik, amelyik nem fél, szintén keresi az izgalmat, mert már ők is ügyfelek. Ezért életveszélynek teszik ki magukat.

Na most tovább logikázva ebből az is kijöhet, mennyire kevésbé volt életveszélyes, amíg a bank szolgáltatta az izgalmakat, hiszen addig az ügyfelek beérték ennyivel, és mindennap békésen hazamentek aludni anélkül, hogy a saját és/vagy mások életét veszélybe sodorták volna. Hej de káros konstrukció tehát ez a most reklámozott! Le vele!

Lehet, ez már túlzás a részemről, csak azt nem értem, hogy minek erőlködsz? Vagy kitalálunk valami nagyon húzós, idétlenség mentes poént, vagy maradunk nagyjából a tényeknél kis szépészeti körítéssel. Had beszéljen az magáért. Elvégre nem lehet mindenki Karinthy Frigyes, vagy Rejtő Jenő.

Vagy Kritikus.

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 6/10

{mxc}