Magyar

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív
 

Flora margarin reklám

*************************

Flora margarin - 20s +++ Értékelés: 3,8/10

Közösséghez tartozni. Tulajdonképpen a lét szükséges feltétele. Az ember, az egyén, a szubjektum maga egyszerűen nem tud létezni anélkül, hogy ne tartozna valamely közösséghez. És ennélfogva a kiközösítés majdhogynem felér egy halálos ítélettel. Hogyne volna hát minden marketing kommunikátor álma, hogy épp az adott termék válhassék egyfajta közösség teremtő erővé, s ezért áldassék sokak által az ő neve.

***************


***************

Nos lássuk hát, miben segíthet egy szívbarát? Ugyanis ezzel a kérdéssel indít filmünk, miközben egy tipikus nagyvállalati irodai  környezetben dolgozó hölgy elé egy kollegina kis tányérkában egy szelet vajas (margarinos) kenyeret helyez el. Te most persze azonnal kigúvadt szemekkel értetlenkedni kezdesz, hogy mi az, ki az, hogy szívbarát, talán valami szekta, vagy mi, de azonnal tudod, megint nem figyeltél, megint lemaradtál valamiről, mi több, feltehetőleg megint kimaradtál egy közösségből.

Mert hogy vannak ezek a szívbarátok nyilvánvalóan. Meg a szabadkőművesek is. De most nem róluk van szó. Hanem a szívbarátokról. Vajon mi a közös vezérlő elv, mi tartja őket össze?

De nézzük, mi is a korábban feltett kérdésre a válasz? Talán közelebb visz e közösséget összetartó erő mibenlétének megismeréséhez. Kérlek szépen abban segíthet egy szívbarát például, hogy emlékeztet, ha kihagyunk egy szívbarát lépést. Ó irgalom atyja ne hagyj el! Képzeld Zoli tegnap kihagyott egy szívbarát lépést! Hogyan lehetséges ez? Nem tudom, talán a szívbarátja szívbarátinfarktust kapott. Úgyhogy a Zolinak annyi. De velünk ez nem fordulhat elő, mi hűséges és egészséges szívbarátjai vagyunk egymásnak.

De komolyra fordítva a szót, van ez a termék, és van neki ez a szívbarát lépések programja. Ehhez te most csatlakozzál, és küldjél te szívbarát tippeket azoknak, akikkel szeretnél együtt lépésről lépésre életmódot váltani. És persze van ehhez egy honlap, amit azért sem nézek meg, és amelyen tudod te küldeni ezeket a tippeket, és akkor úgy kiírja majd neked, hogy új szívbarát tipped érkezett. Szóval nagyon komoly. Teljesen olyan ám, mint ezek a nagy közösségi oldalak, és igenis nemsokára itt is milliók fognak szívbarát tippeket küldeni egymásnak a szeretet jegyében, és igenis meg fogod látni, hogy igenis ennek a terméknek lesz köszönhető, hogy az egész emberiség életmódot váltott. Azért nem nézem meg ezt a honlapot, mert látatlanban is biztos vagyok benne, hogy a javasolt életmódváltó módszerek semmi módon sem preferálják az adott termék fogyasztását, hanem teljesen önzetlenül és objektíven sorolják fel mindazon ötleteket, amelyek az egészségesebb életmód megteremtéséhez szükségesek. Például hogy margarin helyett fogyassz valódi, jó minőségű vajat.

Te, egyszer hívjál már meg egy ilyen fókuszcsoport tesztre, ahol az ilyesféle reklámok hatását vizsgálják, jó? Annyira kíváncsi vagyok, milyen arcok lehetnek, akiknek ez bejön.

Képzeld tegnap csatlakoztam egy szívbarát körhöz. Anyámat is beregisztráltam, és már küldtem is neki egy szívbarát tippet.

Az semmi, én ma reggel arra ébredtem, hogy két szívbarát tipp is ott várakozott a szívbarátpostaládámban. Annyira boldog vagyok. És tudod mi van? Már azt hittem szétmegyünk Ferivel, de kiderült, ő is ehhez a szívbarát körhöz tartozik, és most egy szívbarát tippben végre elárulta, mit hiányolt velem a szexben, és azóta azt is csináljuk, és így sokkal egészségesebb a szívünk, mert nincs az a stressz.

Ugye érted már. Van egy terméked, mindegy mi, csinálj belőle zászlót. Had lobogjon. Alatta egyesüljön a nép a közös cél érdekében. Közösségben, egyetértésben. Együvé tartozunk. És ezt neked köszönhetjük te termék.

Már megint elfelejted, hogy ez a reklám nem az ilyen vájt agyúakat célozza, mint amilyen te vagy. Egyébként nem téged láttalak a minap a Tescóban három kocka ilyen márkájú margarinnal a kosaradban?

*******************************************************************************

Értékelés: 3,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 4/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 113 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:17
    A magam részéről megjegyezném ugyanekkor, amit már régóta gondolok az ilyen termékekről, hogy nagyon ...

    Bövebben...

     
  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:16
    Már megint a hazaival van a baj, értem én ... Megint a magyar nem teccik, Az az "egy csepp Magyarország" ...

    Bövebben...

     
  • Azanyád az anyád!
    GRóna 03.09.2018 12:30
    azon nem csodálkozom hisz a hölgy az egyik legszebb pornószínésznő hasonmása! =))

    Bövebben...

     
  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png2.png5.png4.png1.png3.png
Ma420
Tegnap423
Ezen a héten2962
Ebben a hónapban8246
2014.10.25 óta425413

Látogató infó

  • IP: 54.196.26.1
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2018. október 21. vasárnap, 19:44

És még ezek is: