Magyar

Olvasóink értékelése: 3 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

T-Home reklám

*************************

T-Home Szupergyors Internetcsomagok - 30s +++ Értékelés: 5,2/10

Bandikám, óriási vagy! Hol találtad ezt a felvételt? Illetve nyilván én is megtaláltam volna, meg is találtam, de az ötlet, hogy felhasználjuk, mégiscsak a tiéd! Illetve nyilván én is erre gondoltam, csak én holnapra gondoltam, úgyhogy be kell lássam, megelőztél, gratulálok! Ja, egyébként ki vagy rúgva!

***************


***************

Mert hogy ez egy olyan nagyszerű ötlet, hogy ilyesmi csak a főnöknek juthat eszébe. Bandi óvatlan volt, vagy esetleg tapasztaltatlan, nem tudta, hogy kell egy főnöknek úgy beadni egy ötletet, mintha azt a kedves főnök úr maga találta volna ki. Freddie Mercury, a nagy Freddie Mercury a Tavaszi szél vizet áraszt népdalunkat énekli, a tenyeréből puskázva, gyönyörűen, tisztán, és még a kiejtése is egészen elfogadható. Tényleg az ember csak nézi, és le van nyűgözve.

Önök most azt hiszik, ez a reklám azoknak szól, akik szeretik, szerették Freddie-t és a Queen bandát. Na itt téved ön. Laura kedves, elmondaná, hogy miért?

Igen tanár? professzor úr? azaz akadémikus úr? elnézést, de annyira lenyűgöz az ön kreatív nagysága, az ön nagy kreatívsága, hogy így jól oda tetszik tudni egy nagyot manipulálni egy olyan célcsoportnak, amelyik azt hiszi, hogy nem is ő a célcsoport. Mert ugyebár akik szeretik ezt a zenészembert, azok tátott szájjal fogják bámulni őt, és rá se hederítenek az egyéb sallangokra, hogy valami telefon, meg internet, meg olyan apró betűs futó üzenet a kép alján. Ezek csak bosszankodnak, hogy bele vagyon rondítva jól a produkcióba, és nem hagyják őket élvezkedni. No szóval ezek még jól fel is húzzák magukat, nemhogy neki állnának szakmányban internetet vásárolni. De viszont azonban, akik nem szeretik ezt a stílust, sőt utálják, meg tegyük fel még homofóbok is, azok majd figyelmesen végigbogarásszák az üzeneteket, és azonnal hatása alá kerülnek azok ellenállhatatlan csábításának. Például azonnal feltöltik saját Tavaszi szél produkciójukat arra az oldalra, amit az alant futó üzenet javasol  (illetve nem is, hiszen ezek nem szeretik a műfajt) de akkor ki fogja feltölteni? Hiszen akik szeretik, azok észre se veszik mit kéne csinálni, annyira le vannak nyűgözve, akik pedig nem szeretik, azok ugyan elolvassák a futó üzenetet, de nyilván majd pont beküldik, majd pont nekiállnak énekelgetni valami rögzítőbe.

Leállhatsz a viccelődéssel, mert azt hiszem itt most beégtél kedves Kritikus, hiszen több százan, ha nem ezren küldték be alkotásaikat. Nézd meg, van köztük számos igen ötletes.

Na jó, akkor kérdezek valamit. Szerinted csak igazolt T-Home-os előfizetők küldhettek be pályázatot? Mi? Nyilván futótűzként terjedt, hogy van egy ilyen magamutogatási (vagy álságosabban mondva egy önmegvalósítási) lehetőség, meg díjak, meg neves zsűri, és akkor talán máshova is, és karrier, és?

És mi van, ha többek tényleg csak szórakozásból, kedvtelésből? Itt arról van szó, hogy egy nagy cég en bloc hirdeti magát, a brendet, az imázst (vagy image, ha már műveltek vagyunk), és ennyi. Forog a név, épül a bizalom.

De könyörgöm, akkor miért van odaírva a filmecske végére, hogy szupergyors internetcsomagok? Ez nem egy en bloc! Ez konkrétan egy termék, amit szerintem sem a dalt ezerféleképpen előadók, sem a reklámfilmet szemlélők nem fognak megjegyezni. Akkor miért nem csak arról szól a klip, hogy én vagyok a nagy szolgáltató, és itt van a nagyszerű Freddie, és pályázzon ön is, mert most ezt én itt szponzorálom, hogy épüljön beléd nagy bizalom irántam. És azért épüljön, hogy minél többetekről szedhessem le az extraprofitomat, ugyanis természetesen nem szívjóságból költök ilyen drága mulatságokra.

És most ne tessék azt hinni, hogy én piac, meg tőke, meg kapitalizmus ellenes vagyok, ugyanis nem tudok jobbat. Egyelőre. De már dolgozom rajta. Na ezt persze nem egyedül, ez csapat munka, úgyhogy vennék én most egy szupergyors internetcsomagot, ha lehetne?

*******************************************************************************

Értékelés: 5,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 5/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 6/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 72 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:17
    A magam részéről megjegyezném ugyanekkor, amit már régóta gondolok az ilyen termékekről, hogy nagyon ...

    Bövebben...

     
  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:16
    Már megint a hazaival van a baj, értem én ... Megint a magyar nem teccik, Az az "egy csepp Magyarország" ...

    Bövebben...

     
  • Azanyád az anyád!
    GRóna 03.09.2018 12:30
    azon nem csodálkozom hisz a hölgy az egyik legszebb pornószínésznő hasonmása! =))

    Bövebben...

     
  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png2.png2.png6.png3.png8.png
Ma187
Tegnap392
Ezen a héten187
Ebben a hónapban5471
2014.10.25 óta422638

Látogató infó

  • IP: 54.198.212.30
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2018. október 15. hétfő, 11:38

És még ezek is: