3 1 1 1 1 1 Rating 3.00 (3 Votes)

T-Home reklám

*************************

T-Home Szupergyors Internetcsomagok - 30s +++ Értékelés: 5,2/10

Bandikám, óriási vagy! Hol találtad ezt a felvételt? Illetve nyilván én is megtaláltam volna, meg is találtam, de az ötlet, hogy felhasználjuk, mégiscsak a tiéd! Illetve nyilván én is erre gondoltam, csak én holnapra gondoltam, úgyhogy be kell lássam, megelőztél, gratulálok! Ja, egyébként ki vagy rúgva!

***************


***************

Mert hogy ez egy olyan nagyszerű ötlet, hogy ilyesmi csak a főnöknek juthat eszébe. Bandi óvatlan volt, vagy esetleg tapasztaltatlan, nem tudta, hogy kell egy főnöknek úgy beadni egy ötletet, mintha azt a kedves főnök úr maga találta volna ki. Freddie Mercury, a nagy Freddie Mercury a Tavaszi szél vizet áraszt népdalunkat énekli, a tenyeréből puskázva, gyönyörűen, tisztán, és még a kiejtése is egészen elfogadható. Tényleg az ember csak nézi, és le van nyűgözve.

Önök most azt hiszik, ez a reklám azoknak szól, akik szeretik, szerették Freddie-t és a Queen bandát. Na itt téved ön. Laura kedves, elmondaná, hogy miért?

Igen tanár? professzor úr? azaz akadémikus úr? elnézést, de annyira lenyűgöz az ön kreatív nagysága, az ön nagy kreatívsága, hogy így jól oda tetszik tudni egy nagyot manipulálni egy olyan célcsoportnak, amelyik azt hiszi, hogy nem is ő a célcsoport. Mert ugyebár akik szeretik ezt a zenészembert, azok tátott szájjal fogják bámulni őt, és rá se hederítenek az egyéb sallangokra, hogy valami telefon, meg internet, meg olyan apró betűs futó üzenet a kép alján. Ezek csak bosszankodnak, hogy bele vagyon rondítva jól a produkcióba, és nem hagyják őket élvezkedni. No szóval ezek még jól fel is húzzák magukat, nemhogy neki állnának szakmányban internetet vásárolni. De viszont azonban, akik nem szeretik ezt a stílust, sőt utálják, meg tegyük fel még homofóbok is, azok majd figyelmesen végigbogarásszák az üzeneteket, és azonnal hatása alá kerülnek azok ellenállhatatlan csábításának. Például azonnal feltöltik saját Tavaszi szél produkciójukat arra az oldalra, amit az alant futó üzenet javasol  (illetve nem is, hiszen ezek nem szeretik a műfajt) de akkor ki fogja feltölteni? Hiszen akik szeretik, azok észre se veszik mit kéne csinálni, annyira le vannak nyűgözve, akik pedig nem szeretik, azok ugyan elolvassák a futó üzenetet, de nyilván majd pont beküldik, majd pont nekiállnak énekelgetni valami rögzítőbe.

Leállhatsz a viccelődéssel, mert azt hiszem itt most beégtél kedves Kritikus, hiszen több százan, ha nem ezren küldték be alkotásaikat. Nézd meg, van köztük számos igen ötletes.

Na jó, akkor kérdezek valamit. Szerinted csak igazolt T-Home-os előfizetők küldhettek be pályázatot? Mi? Nyilván futótűzként terjedt, hogy van egy ilyen magamutogatási (vagy álságosabban mondva egy önmegvalósítási) lehetőség, meg díjak, meg neves zsűri, és akkor talán máshova is, és karrier, és?

És mi van, ha többek tényleg csak szórakozásból, kedvtelésből? Itt arról van szó, hogy egy nagy cég en bloc hirdeti magát, a brendet, az imázst (vagy image, ha már műveltek vagyunk), és ennyi. Forog a név, épül a bizalom.

De könyörgöm, akkor miért van odaírva a filmecske végére, hogy szupergyors internetcsomagok? Ez nem egy en bloc! Ez konkrétan egy termék, amit szerintem sem a dalt ezerféleképpen előadók, sem a reklámfilmet szemlélők nem fognak megjegyezni. Akkor miért nem csak arról szól a klip, hogy én vagyok a nagy szolgáltató, és itt van a nagyszerű Freddie, és pályázzon ön is, mert most ezt én itt szponzorálom, hogy épüljön beléd nagy bizalom irántam. És azért épüljön, hogy minél többetekről szedhessem le az extraprofitomat, ugyanis természetesen nem szívjóságból költök ilyen drága mulatságokra.

És most ne tessék azt hinni, hogy én piac, meg tőke, meg kapitalizmus ellenes vagyok, ugyanis nem tudok jobbat. Egyelőre. De már dolgozom rajta. Na ezt persze nem egyedül, ez csapat munka, úgyhogy vennék én most egy szupergyors internetcsomagot, ha lehetne?

*******************************************************************************

Értékelés: 5,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 5/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 6/10

{mxc}