Magyar

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

Chio reklám

*************************

Chio CRISPERS - 35s +++ Értékelés: 4,4/10

Megint egy fiatalos, jópofásos, rohanós, nagyon állatos, nagyon poénos, nagyon coolos reklám. Tényleg felüdülés az ilyet nézni. Az ember szinte átlényegül, még ilyen vénen is újból fiatalnak érzi magát. Vettem hát a múltkor ilyen mogyorót, ihajst lementem a Zöld Pardon-ba, eszegettem, és mosolyogva szemeztem a diszkózó fiatalokkal. Én is közétek tartozom.

***************


***************

Aztán hirtelen tökön rúgott valaki. Ekkor döntöttem el, mégsem dicsérni fogom ezt a reklámot. Valahogy megértettem, milyen az, ha szétzúzol egy mogyorót. Igaz, mélyen, mintegy élményszerűen belém vésődött az is, hogy akkor már legyen inkább egy crispers. Még pontosabban nem ez vésődött belém. Inkább az, milyen bornírt, állat, barom az, aki ilyen poénra épít egy reklámot. Ugyanis lehet, hogy ez szerinte nagyon vicces, de igazából egy ilyen zúzás okozta fájdalomsokkba akár bele is lehet halni.

Pedig a klip igen lendületesen, mondhatni ígéretesen kezdődik. Bár természetesen sokáig fogalmad sincs, mit akar majd reklámozni. Akrobata ügyességű "street runner" srácok veszik látványosan az akadályokat valamely város objektumain, szinte repülnek a város felett.

Aztán az egyikük hibázik. Beleveri a golyóit valami lépcsőkorlát elejébe. Azonnal összeesik, fetreng. Gondolom a derék kreatív, aki ugyebár értően végig egy potenciális vevő szemével nézi, illetve alkotja a filmet, ennél a jelenetnél úgy hiszi, mindenki harsányan, durván röhögni kezd. Nézd a faszi hogy megszívta! De az asszony is szív ma este. Milyen már, te vagy a legnagyobb arc utcai majomkodásban, oszt fönnakad a tököd egy korláton. Agyam szétfolyik... vagy valami ilyesmi. Szóval a derék kreatív úgy érzi, szépen megalapozott az ütős termékismertetőnek, és megfogalmazza ekképpen:

"Öü! Ha szétzúzol egy mogyorót, legyen inkább egy Crispers! Földi mogyoró fűszeres tészta bundában."

Hát persze! Darabolós gyilkos levágja a nő combját, ha levágsz egy combot, legyen inkább tanyasi csirke! Gengszter kinyomja az alany szemét, ha kinyomja a szemét, ne hagyja, hogy ellepje a szemét. Fővárosi Közterület Fenntartó Vállalat. Gépkocsi nagy sebességgel elüt egy gyalogost, nagyot repül, majd kifacsarodott tagokkal elterül. Ha már repülsz egy jót, válassz inkább minket. Malév!

Értem én, persze, hogy itt a roppanósságot, a ropogósságot kellett volna valahogy megjeleníteni, láttatni, ahogy a fogak közt szinte szétzúzódik a termék, és hogy az milyen kellemes, finom érzés. Persze lehet, kreatívunknak egy tökön rúgás inkább kellemes, mint kellemetlen, de én nagy pénzeket tennék rá, hogy a nézők túlnyomó többsége inkább felszisszen egy ilyesféle mogyorós baleset láttán, mintsem jóleső érzések járnák át. Na persze kreatívunk azt hitte, itt majd kacag a népesség. A kacagás meg jóleső érzés, bárki megmondja.

Azt hiszem rosszul állok hozzá. Dehogy gondolta a kreatív, hogy itt majd nevetnek. Inkább pont az együttérzésre apellált. Valami ilyesfélére, hogy jaj öreg, de bolond vagy, ezt most megúsztad, tudom, kicsit nagyon fájt, és tudod mit, ha legközelebb szétzúzol egy mogyorót... stb. Tudják, ahogy az emberek szoktak olyan hülyén tréfálkozni, amikor valakit komoly baj ért, de valamelyest életben maradt, és akkor mondják neki, hogy Zolikám, azt hitted, majd a Trabantoddal kiirtod az egész erdőt? Vagy ejnye Ferikém, te aztán jól csinálod! Az asszony most a fenekedet is kinyalja, még a kisujjadat sem kell megmozdítanod. Persze nem is tudja, mert állig be van gipszelve.

Én mégis azt mondanám, indítok én egy ingyenes szolgáltatást kreatívoknak. Lehet nálam bejelentkezni egy jó kis tökcsavarintásra. Hogy úgy átérezze a kedves vendég, miről beszélünk. Ha pedig nő az illető (vannak női kreatívok is, képzeld) rúgja tökön a párját, aztán kérdezze meg a kezelőorvosát, gyógyszerészét.

*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 202 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Eszter Kádár 16.07.2018 15:05
    Tóth Ildikó - színésznő

    Bövebben...

     
  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png0.png1.png4.png2.png7.png
Ma95
Tegnap460
Ezen a héten1937
Ebben a hónapban7551
2014.10.25 óta401427

Látogató infó

  • IP: 54.80.102.170
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2018. augusztus 17. péntek, 05:41

És még ezek is: