Activia reklám
*************************
Activia joghurt - 15s +++ Értékelés: 4,0/10
Elnézést, hogy megint Activia, de hát az állatorvosi ló ugyebár. Itten például arra láthatunk kitűnő példát, hogyan különböztessük meg termékünket más, hasonló termékektől. Ez nagyon fontos, hiszen ha nem tudunk markáns különbséget felmutatni, vásárlónk könnyen eltévelyedhet, és horribile dictu (művelt vagyok, cseszd meg) nem átall a konkurencia hasonszőrű termékéből bezabálni, aztán lesheti a gyógyhatást odabent.
***************
***************
Na lássuk tehát, hogyan ismerhetünk rá a mi termékünkre? A megnevezésre nem hagyatkozhatunk, mert amint arra a kedves narrátor fel is hívja a figyelmünket, mindkét terméket joghurtnak hívják. Vagyis a különbség nem a szóban van. Persze a jelzőben már igen, ez úgy látszik elkerülte a tájékoztató figyelmét, ugyanis az egyiket hagyományos joghurtnak hívják, a másikat pedig Activia joghurtnak. Ezért picit elhamarkodott a következtetés, miszerint a különbség nem a szóban van, hanem a dobozban. Mondjuk úgy, hogy a szóban is. Na meg a dobozban is természetesen, hiszen az egyik olyan szép zöld színes, a másik meg tiszta fehér, és csak annyi van ráírva, hogy hagyományos joghurt. Egyébként én már sokszor kerestem ezt a hagyományos joghurt nevű terméket a boltokban, meg is kérdeztem a kiszolgáló személyzettől, hogy hol találom, de nem egyszer erre kicsit gorombák lettek, úgyhogy felhagytam ezzel. Persze, hogy most vicces akartam lenni, nagyon is jól tudom, hogy e megnevezés a mi termékünk negáltját jelenti, vagyis a minden egyéb hasonló terméket, azaz a nem mi termékünket. A "hagyományos" jelző arra is utalhat, hogy az összes többi joghurt lehet ugyan, hogy némileg különböznek egymástól, de az ugrás, a forradalmian új, a paradigma váltás, a minőségi változás mozzanatát csak a mi termékünk hordozza.
Ja várjál, most jövök rá, az hogy a különbség a dobozba van, nem azt jelenti, hogy a doboz különbözik, hanem a dobozban tárolt tartalom. Abban van a fentebb már vázolt különbség. Egyébként a reklám nagyon korrekten, úgymond taxatíve ismerteti is a különbség pontos mibenlétét, bárki behatóan tanulmányozhatja abban a rendelkezésre álló tíz másodpercben. Szóval a hagyományos joghurt sem hatóanyag nélküli, dehogy. Nagyon tisztességesen odaírták a hagyományos élőflóra a joghurtokban címszó alá, hogy itt azért van némi S. thermophilus, és L. bulgaricus baktérium törzs keverék a hagyományos tejtermékben is, mégpedig minimum 10 millió élősejt/g, mégpedig a Magyar Élelmiszerkönyv 1-3/51-1 számú előírása szerint, de ami a fő, a mi termékünkben erre jön még rá a Bifidus Actiregularis probiotikus kultúra. Nagyon, nagyon bizalomépítő, hogy ilyen mélyen beavatnak a termék intimszférájába, hogy szinte nyitott könyvként, a maga teljes pőreségében tárulhat fel előttünk a termék összetételének minden egyes porcikája, semmi kétséget sem hagyva afelől, hogy mire alapozzák, miszerint ha benyeljük e csodát, igen hamar minden rendben lesz odabent. És gondolom mindenki előtt nyilvánvaló, ha nincs minden rendben odabent, hát idekint sem leszünk képesek rendet teremteni.
Mert tudod az a baj, hogy a hagyományos készítményben található szerencsétlen baktériumok nem élik túl nagyszámban a gyomor savas környezetét, hanem simán feldobják a bakancsukat, és nem tudnak tovább haladni a nyíllal kijelölt lefelé vezető úton. Sajnos ennélfogva nem tudnak hozzájárulni az emésztőrendszer egészséges működéséhez. Tökre luxus, hogy egyáltalán ott vannak. Felesleges véráldozat. Ezzel szemben, a bátor Bifidus törzsek igencsak savállóak, kíméletlenül áttörik a savbarikádokat, és a nyíl mentén akár a végbélnyílásig is elverekedhetik magukat. Több veterán Bifidust ismerek, akiknek sikerült ez a bravúr, és akik hőstettei dalnokok lantjain szállnak szájról szájra.
Egyébként tudatom, hogy az én emésztőrendszerem egészséges működéséhez nem csak ezzel a joghurttal lehet hozzájárulni, hanem anyagilag is. Most dolgozom azon, hogy e nemes célra Ön is felajánlhassa adója egy százalékát. Hozzájárulás és hozzájárulás. A különbség nem a szóban van, hanem a hülyeségben sincs.
*******************************************************************************
Értékelés: 4,0/10 pont (ISTCT szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) - 6/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 2/10
A látvány (Scene) - 5/10
A technika (Technology) - 5/10
{mxc}