Magyar

Olvasóink értékelése: 3 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 
Multi-tabs Immuno reklám

*************************

Multi-tabs Immuno - 30s +++ Értékelés: 4,2/10

Csak vitamin legyen elég! Ha van elég vitaminod, nagy baj már nem történhet veled. Szerencsére számos vitaminkészítmény boldogítja a potenciális vásárlót, de éppen ebből a nagy számosságból fakadóan, szegény vásárló sokszor döntésképtelennek bizonyul a megfelelő készítmény kiválasztását illetően. Mint ismeretes, az egyszeri szamár is éhen halt két szénaköteg között, mert nem tudott választani. Nehogy már mi is megdögöljünk mondjuk skorbutban két C-vitamin készítmény között, mert nem tudunk dönteni.

Ezt elkerülendő, okos kis filmecskékben kell tájékoztatni az igen tisztelt lehetséges skorbutos közönséget, mely készítményt érdemes választani. Hogyan?

***************


***************

Igen, mellékelt példánkon szépen összefoglalhatjuk az alapvető érvelési technikákat, amelyek tisztán és világosan bemutatják, miért pont ezt a terméket kell választanunk, ha egyáltalán életben akarunk maradni.

Első fejezet, milyen volt az élet a készítmény megismerése, megvásárlása, és alkalmazása előtt? Amint itt jól megfigyelhetjük, az édesanya monológja rámutat arra, hogy régebben gyakran kaptak el betegségeket, amelyek az egész családon végigmentek. Természetesen idáig miben sem különbözik a mi termékünk előtti világ az egyéb, teljesen hatástalan készítmények előtti világtól, a különbség majd később, az alkalmazás során fog megmutatkozni. A képi megjelenítés sem specifikál, a beteg család ábrázolása teljesen azonos lehet, egy másik termék nem szedése esetén fennálló helyzet képi megformálásával.

Második fejezet, a termék megnevezése, és a szedés utáni állapot taglalása. Amióta az Immunót szedjük, jobban ellenállunk a fertőző betegségeknek, mint a nátha és az influenza. E szavak elhangzása közben persze láttatjuk az ellenálló családot, amint boldogan és egészségesen élvezik az életet, örülnek egymásnak. És ez már különbség, mégpedig jelentős a többi készítményhez képest, hiszen azok nyilvánvaló hatástalansága mián, a róluk szóló ajánlók készítői nem tehetnek mást, minthogy őszintén feltárják, amióta az XY-t szedjük, sajnos épp úgy levernek a lábunkról a fertőző betegségek, mint a nátha és az influenza.

Harmadik fejezet, tudományos igazolás. Ez nagyon fontos, hiszen a vásárlóban joggal merülhet fel, vajon igazak-e a hangzatos állítások a szer hatékonyságáról, vajon bízhat-e a gyártó lelkiismeretességében? A vásárló ezért át szeretné tekinteni a készítmény hatékonyságát igazoló kutatási anyagot, hogy saját szemével és eszével győződhessen meg, nem zsákba macskával fogja etetni jobb sorsra érdemes famíliáját. És amint láthatjuk, jelen filmünk kitűnően megfelel e kívánalomnak, hisz nem hogy a vitamin és ásványi anyag tartalom igazolódik, hanem még az is napvilágra kerül, hogy LGG probiotikum is erősíti a hatást. És azok számára, akik még mindig bizonytalanok, mert - ki sem merem mondani - talán nem ismerik az LGG probiotikumot személyesen, a kedves férfihang türelmesen elmagyarázza, hogy az LGG segít a betegségek megelőzésében és bizonyítottan csökkenti a felső légúti fertőzések kialakulását. Tehát bizonyítottan. És hogy végleg minden kételyed eloszoljék, magad is láthatod a saját két szemeddel, ahogy az aurával körülvett család egyes tagjait ugyan jól fejbe vágják a nátha, a torokgyulladás, az influenza betegségei, de azonmód le is pattannak róluk. Ezzel szemben a konkurens termék reklámozói nem tehetnek mást, minthogy bevallják, ők kifelejtették a vitaminokat a gyártmányukból, és pluszban csak egy LFS nevű komponenst tudtak beletenni, amely viszont segít a betegségek terjesztésében, és bizonyítottan növeli a felső légúti fertőzések kialakulását. Ja és ott képileg egyenesen agyonütik a család tagjait az egyes betegségek buborékjai. De ez már legyen az ő bajuk. Azért azt ismerjük el, hogy a kérdezze meg az orvos gyógyszerészét-féle szöveget mi is loptuk valahonnan, azaz ebben nem tudtuk felülmúlni a konkurenciát.

Így kell tehát egy reklámban jól specifikálni, így kell egyértelműen a potenciális vásárlóközönségnek bemutatni a szignifikáns és markáns különbségeket termékünk, és a nagyon hasonló konkurens termékek között. Mert ha ezt a feladatot jól végezzük el, biztosak lehetünk, hogy elnyerjük a megrendelő elégedettségét, és ezzel a munkatársaink és a magunk boldogulását is biztosítjuk. De mivel azt hiszem megfáztam kissé, most megyek haza, oszt kalapkúra indul.

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}

Hozzászólások   

# tüske 2010-01-15 20:39
Hát, nem tudom...
Én vizuális típus vagyok. Először azt hallom, hogy a betegségek az egész családon "végigmennek". Hmm.
Aztán azt, hogy gyakrabban kapnak el fertőző betegségeket, mint a nátha meg az influenza. És akkor kérlelhetetlenü l kitör belőlem a röhögés. Milyen gyakran lehet náthás az influenzavírus? És amikor a nátha és az influenza betegállományba n van, akkkor a család mit kap el? Bárányhimlőt vagy kanyarót?
Látom az orrát fújó náthát, és a lázas, levert influenzát magam előtt. És már csak arra tudok gondolni, hogy az nekem jó, ha az influenza beteg, nem ér rá velem foglalkozni. És a náthának kellene ilyen vacakot szedni, nem nekem.
Számomra ez a tipikus antireklám: "csakazértsem" veszek ilyet, pont a reklám miatt.
Válasz

Ki van itt?

Oldalainkat 150 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png5.png4.png1.png6.png6.png
Ma284
Tegnap446
Ezen a héten2757
Ebben a hónapban10699
2014.10.25 óta254166

Látogató infó

  • IP: 54.162.10.211
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2017. szeptember 23. szombat, 11:23

És még ezek is: