Magyar

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

MAGNE B6 reklám

*************************

MAGNE B6 magnézium készítmény - 30s +++ Értékelés: 3,8/10

Na most van itt nekünk ez a magnézium tablettánk, vagy mink, és az az ukáz, hogy a feszültségoldó hatásával kell dolgoznunk. Szóval erre kell képi megjelenítést eszkábálnunk. Legyen valami jó kis feszült helyzet, és akkor egy ilyen előtte-utána szitut dobnánk fel, hogy milyen szar előtte, és ugyanez milyen elélvezős utána. Ötletek?

***************


***************

Vizsgadrukk? Fazon nagyon izgul, feszült mindig vizsga előtt, mert nincs benne elég magnézium, és akkor benyel ebből kettőt-hármat, és utána nagyon hasít. Vagy nem nagyon tud csajozni, mert mindig annyira feszült az első randi, vagy még jobb, az első kefélés előtt, hogy teljesen lekókad pszichésen is, és akkor nem kell Potemix, hanem ez. Vagy lámpaláz premier előtt, és akkor eddig folyton ivott, de most nem, mert itt van a nagyszerű stb. Vagy Nobel díjat kap, és beszédet kell mondani a király előtt, de ő ehhez nem szokott hozzá, mert ő csak egy zseniális tudós, és nagyon feszült, de szerencsére éppen ő találta fel ezt a kapszulát, és akkor pont nála is van, és bevesz egyet-kettőt, és akkor homlokon csókolja a királyt, mert már nem feszült. Vagy nyernek a lottón ötöst, és tök feszült az egész család, minden magnézium kimegy belőlük az utolsó cseppig, hogy most hogyan lesz ezután, és akkor vesznek ebből egy családi csomagot, és máris nem ölik meg egymást?

Na itt álljál csak meg Lajoskám. Ezzel az utolsó családos ötlettel talán lehetne kezdeni valamit. Az összes többi, amit mondtál, túlságosan - hogy is mondjam csak - pozitív. Figyeld meg, olyan mindenféle, alapjában vett jó dolgokat nem tud élvezni eléggé a delikvens, mert túl feszült. De a mi életünk nem ilyen. Lásd be. Nem fognak magukra ismerni a reklámból pesszimista magyarjaink. Persze, majd pont Nobel díj. Úgyse lesz nekem, hát minek a gyógyszer. Mert ezek így gondolkodnak ám. Adjunk hát nekik valami depiset bele a pofájukba, valamit, amit még nézni is rossz.

De főnök, végül is eladni szeretnénk, és akkor maga mondta, hogy lehetőleg kellemes érzéseket, pozitív kicsengést, szép képeket...

De Zolikám, vagy mi vagy te, Lajoskám... látod tiszta feszült vagyok már a hülyeségedtől, adj egy olyan izét, hát nem érted, hogy ezt a szar életet elviselni kell és nem ünnepelni. Meg akarsz halni, alázol mindenkit a környezetedben, de szerencsére itt ez a jó kis valami, segít megérni a holnapot.

Na lássuk csak... igen, család. Legyen benne gyerek, kislány, az szenvedjen. Az mindig nagyon hatásos. Mert az anyja durvázik vele. Szerencsétlen kislány, meg majd néz nagy ártatlan szemekkel, meg van rémülve és majdnem sír... uh, tök jó, szinte beleborzongtam. És akkor... várjál, ne zavarj, ihletem van... egy tükör, igen abba meg megjelenik az anyuka már jól telemagnéziumozott másik énje, és felvilágosítja a depis egyik énjét, hogy szerinte nem is gyűlöli a saját gyerekét, csak kifogyott belőle a magnézium. Aztán mondja ez a másik én, és ez a termékismertetés, hogy nincs is más dolga, mint jól befalni ebből a szerecskéből, és kérdezze meg gyógyszerészét, és készen is vagyunk. Mit szólsz?

De főnök ez... szóval persze, ez zseniális... én már régen mondtam a főnök úrnak, hogy kéne foglalkoznunk mindenféle thrillerek és horrorok rendezésével is, mert a főnök úrnak olyan érzéke van hozzá, miért váltaná a főnök úr apró pénzre a tehetségét, majd én csinálom a főnök úr helyett ezeket a reklámokat, tessék csak menni nyugodtan. Majd én azért csinálok még egy két kevésbé depis változatot is, tudja, csak azért, hogy a megrendelő lássa, dolgoztunk a pénzéért, és persze hogy a főnök úr verziója fog nekik a legjobban tetszeni.

(Ugye milyen ügyes vagyok? A főnököt úgy vezetem az orránál fogva, ahogy nekem tetszik. A megrendelő úgysem a főnökét fogja választani, elvégre egészséges lelkületű emberek ezek. Aztán majd úgy tálalom a főnöknek, mintha az is az ő ötlete lett volna.)

*******************************************************************************

Értékelés: 3,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 4/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 14 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png1.png3.png2.png5.png8.png
Ma95
Tegnap393
Ezen a héten898
Ebben a hónapban5963
2014.10.25 óta413258

Látogató infó

  • IP: 54.162.239.233
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. szeptember 19. szerda, 08:09

És még ezek is: