Magyar

Olvasóink értékelése: 3 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Kinder tejszelet reklám

*************************

Kinder tejszelet - 30s +++ Értékelés: 4,6/10

Na lássuk csak, hogyan vezet minket kézen fogva a koncepció a termék irányába? Lássuk, hogyan válik egyre intenzívebbé a "termékszag" ahogy közeledünk felé, még szofisztikáltabban, hogyan is követjük szinte önkéntelenül a termék gradiensét? Na ez jó, ezt bevezetjük, mint reklámjósági tényezőt. Mert tudományosan közelítünk mostantól a dologhoz.

Minél nagyobb egy reklám termékgradiense, annál jobb a reklám. Vagyis magyarán minél hamarabb jövünk rá, miről, milyen termékről van szó, annál magasabbra értékelendő az adott reklám hatékonysága. Ezen új fogalommal felvértezve nézzük tehát a most következőt:

***************


***************

Első két másodperc, a lányom és én. És valóban, látjuk a lányát és őt. Termékből még egy molekulányi sem látszik. Ő festőnek készül, míg én iskolába járok. Persze itt viccesség van, mert anyuka tanítónéni, azért jár iskolába, a kislány meg csak úgy festeget, ahogy a kislányok szoktak. Nyolc másodperc, termék még nyomokban sem. Tovább dúl a kettős értelmezésben rejlő poénkodás, miszerint a kislány kiváló tornász, pedig dehogy csak tornázik az iskolában, míg anyuka kiváló akadályfutó, értsd rohan a gyerekért a zsúfolt utca "akadályait" kerülgetve. Tizenkét másodperc, no termék. Ő a leggyorsabb, vagyis kislány szinte röpül anyuka karjaiba, nekem a súlyemelés az erősségem, azaz anyuka felkapja kislányát úgyis mint súlyt. Tizenhat másodperc, nincs termék.

És ekkor, mintegy letörés-, vagy ugrásszerűen, megjelenik a termék maga. Na most ugye azt tanultuk, hogy lehet félrebeszélni akár a reklámidő majd felében, vagy még többen is, ha a terméket feldobó poén mértéke kellően nagy. Akkor lehet úgymond nulla ez a bizonyos gradiens. Abban gondolom azonnal megegyezhetünk, hogy igen, itt a gradiens nulla, most már csak a poén megítélése van hátra.

Ő egyszerű finomságokra vágyik, én a friss és könnyebb dolgokat kedvelem. És közben látjuk, amint a kislány két terméket vesz ki a frigóból, egyet anyunak, egyet magának. Tehát az elgondolás arról szól, hogy míg itt is látszólag különféle követelményeket fogalmaz meg a két szereplő a termék vonatkozásában, addig láss csodát, a termék mindkét követelményrendszernek megfelel. Tehát az első tizenhat másodperc azt mutatta be, hogy anya és lánya mindig valahogy mást csinál, és még ráadásul mindezt olyan kettős értelműsen viccesen. Aztán látszólag ugyanezen recept szerint viszonyulnak a finomságokhoz is, vagyis mindegyikük másképp fogalmazná meg a vonzalom okát, és akkor, amint azt már fentebb említettem, mégis ugyanarról van szó.

Na most mivel én teljesen szubjektív beállítottságomnál fogva gradiens hívő vagyok, ezért azt mondom, kár volt azért a tizenhat másodpercért. Az én gyenge humorérzékemet meg sem karcolta a poén, így hát bevésési hatásfoka esetemben jelentéktelennek mondható. Sokkal jobban felcsigázott volna, ha mindjárt az elejétől kezdve durva gasztrópornó képeket láthattam volna a termékről, a tejről, a mézről, a piskótáról, és a terméktől elélvező emberekről, esetleg állatokról, még esetleg mesefigurákról, jó nem bánom, akár Ludas Matyiról, vagy Mátyás királyról.

Persze lehet, megint túlbonyolítom. Megint görcsölök, nem lazítok. Nem vagyok képes beleképzelni magam egy átlag reklámfogyasztó bőrébe. Pedig ő csak ül a fotelben, a lányom és én, meg festő, meg tornász, meg akadályfutó, meg a többi zagyvaság, ezek úgy elmennek a füle mellett, mint a szél, issza sörét, aztán meglátja a terméket, meg a gyerek is meglátja, aki még kevésbé fogta az első tizenhat másodpercet, és akkor apa, vegyél ilyet!

De akkor mi szükség az első tizenhat másodpercre? Most komolyan kérdezed?

*******************************************************************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10 

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 305 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:17
    A magam részéről megjegyezném ugyanekkor, amit már régóta gondolok az ilyen termékekről, hogy nagyon ...

    Bövebben...

     
  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:16
    Már megint a hazaival van a baj, értem én ... Megint a magyar nem teccik, Az az "egy csepp Magyarország" ...

    Bövebben...

     
  • Azanyád az anyád!
    GRóna 03.09.2018 12:30
    azon nem csodálkozom hisz a hölgy az egyik legszebb pornószínésznő hasonmása! =))

    Bövebben...

     
  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png2.png6.png4.png9.png8.png
Ma100
Tegnap456
Ezen a héten997
Ebben a hónapban9331
2014.10.25 óta426498

Látogató infó

  • IP: 54.92.163.105
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. október 24. szerda, 05:53

És még ezek is: