Magyar

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Lenor reklám

*************************

Lenor öblítő - 30s +++ Értékelés: 5,2/10

Na végre, ezt is megértük. Végre definiálásra került egy reklámban a mértékegység. Ugyebár eddig azt hallottuk, hogy ez, vagy az mondjuk ötször jobb, mint az, vagy ez. Csak éppen fogalmunk sem volt, mihez képest? Ha például ötször jobban súrol valami, mint a régi, akkor az ötöd annyi súrolási időt, és/vagy ötöd annyi súroláshoz szükséges erőt jelent?

***************


***************

Ha egy fogkrém háromszor hatékonyabban távolítja el a lepedéket, akkor a visszamaradt lepedékmennyiség csökken a harmadára, vagy nullára csökken, de harmad annyi idő alatt, vagy esetleg háromszor annyi ideig leszünk lepedéktelenek? Ki tudja? De ennek a bizonytalanságnak innentől kezdve vége.

Íme egy pontos meghatározás a látottak alapján általam megfogalmazva. Egy azaz egy Lenor a frissesség mértéke akkor, ha egy folyamatosan viselt ruhadarab öblítés utáni frissesség elmúlási ideje pontosan megegyezik egy régi Lenorral öblített folyamatosan viselt ruhadarab öblítés utáni frissesség elmúlási idejével. Na most a hirdető állítása szerint, az új Lenorral történő öblítés esetén akár négyszeres Lenor értéket is mérhetünk.

Igen? Ön ott hátul kérdezni szeretne valamit? Hogy mi az a frissesség? Jó a kérdés, hiszen ahhoz, hogy egy hatást kimutathassunk, létét, vagy nem létét igazolhassuk, tisztában kell lennünk annak mibenlétével. Azt már az oktatófilm elején megtudhattuk, hogy ez a fajta hatás, vagy nevezhetjük energiának is, érintés hatására szabadulhat fel. Azt is megtudhattuk az anyagból, hogy a frissességnek több állapota lehet, és ezek közül csak a virágzó állapotú szabadítható fel. Nyilván ilyenkor valamilyen kötések meggyengülnek, vagy alacsonyabb energiaállapotba kerül valami, és érintésre felszakad valami. És ez akár négyszer tovább tart, mint a korábbi, egy Lenor mértékű esetekben. Hát nem csodálatos?

De mégis hogyan érzékelhető a frissesség? Vegyük például a kenyeret. Milyen a friss kenyér? Puha és illatos. Na, pontosan ilyen a friss ruhadarab is. Puha és illatos. És a nem friss? Kemény és büdös. Tudod, amikor a nadrág már magától megáll. Akkor tehát hogy fog kinézni a mérésünk kolléga? Mivel, amint azt a filmben is láthattuk figyelmeztető felirat formájában a képmező alján, az érték meghatározása a korábbi Lenorhoz képest a ruha viselése közben történik, szükségünk lesz egy önként jelentkező kollégára. Ő lesz az úgynevezett viselős. Ön pedig kedves hogyishívják... igen Géza, ön lesz a szimatolós megfigyelő. Amint a viselős kollégánk... igen Julika kedves, köszönöm, elkezdi viselni a frissen öblített ruhadarabot... nem bugyi, nem melltartó... több komolyságot kolléga... szóval ön indítja a stoppert, és a szimatolást. Amint úgy érzi, Julika már kissé szaglik, stop, és beírja az időt a mérési naplóba. És ezt legalább ötvenszer megismételjük, hogy a statisztikai elemzéseket el lehessen végezni.

Gondolom valahogy így történhetett a négyszeres érték kimérése. Ez így tudományos. Ja meg nyilván kiadtak mintákat sok háziasszonynak, és aztán ki kellet tölteni egy kérdőívet, hogy mosás után mikor érezte úgy, hogy alsóneműt kell váltania? Vagy ha mindentől függetlenül naponta vált, illatos, puha volt-e a levételkor? Mennyit csökkent az illatosság, puhaság mértéke a reggeli állapothoz képest? És akkor lehet extrapolálni.

Tanulság, ha mérnöki képzettséggel rendelkezel, és egy reklámban valamiféle mérték emlegetésével próbának meggyőzni egy termék kiválóságáról, nehogy elkezdj belegondolni egyfajta mérnöki precizitással a dolog hátterébe, mert ez a film nem neked készült. Nem technokrata barmoknak. Hanem normális, humán beállítottságú embereknek. Te csak menj, vedd meg az öblítőt és öblögess vele. Négyszer olyan friss és puha lesz az agyad. Nekik meg simán átmegy az üzenet, hogy ha négyszer jobb, akkor biztos nagyon jobb. Ha nem drágább, és eddig is ezt használta, biztos megveszi.

*******************************************************************************

Értékelés: 5,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 104 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:17
    A magam részéről megjegyezném ugyanekkor, amit már régóta gondolok az ilyen termékekről, hogy nagyon ...

    Bövebben...

     
  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:16
    Már megint a hazaival van a baj, értem én ... Megint a magyar nem teccik, Az az "egy csepp Magyarország" ...

    Bövebben...

     
  • Azanyád az anyád!
    GRóna 03.09.2018 12:30
    azon nem csodálkozom hisz a hölgy az egyik legszebb pornószínésznő hasonmása! =))

    Bövebben...

     
  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png2.png2.png9.png7.png7.png
Ma95
Tegnap431
Ezen a héten526
Ebben a hónapban5810
2014.10.25 óta422977

Látogató infó

  • IP: 54.156.39.245
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2018. október 16. kedd, 06:47

És még ezek is: