Magyar

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Lenor reklám

*************************

Lenor öblítő - 30s +++ Értékelés: 5,2/10

Na végre, ezt is megértük. Végre definiálásra került egy reklámban a mértékegység. Ugyebár eddig azt hallottuk, hogy ez, vagy az mondjuk ötször jobb, mint az, vagy ez. Csak éppen fogalmunk sem volt, mihez képest? Ha például ötször jobban súrol valami, mint a régi, akkor az ötöd annyi súrolási időt, és/vagy ötöd annyi súroláshoz szükséges erőt jelent?

***************


***************

Ha egy fogkrém háromszor hatékonyabban távolítja el a lepedéket, akkor a visszamaradt lepedékmennyiség csökken a harmadára, vagy nullára csökken, de harmad annyi idő alatt, vagy esetleg háromszor annyi ideig leszünk lepedéktelenek? Ki tudja? De ennek a bizonytalanságnak innentől kezdve vége.

Íme egy pontos meghatározás a látottak alapján általam megfogalmazva. Egy azaz egy Lenor a frissesség mértéke akkor, ha egy folyamatosan viselt ruhadarab öblítés utáni frissesség elmúlási ideje pontosan megegyezik egy régi Lenorral öblített folyamatosan viselt ruhadarab öblítés utáni frissesség elmúlási idejével. Na most a hirdető állítása szerint, az új Lenorral történő öblítés esetén akár négyszeres Lenor értéket is mérhetünk.

Igen? Ön ott hátul kérdezni szeretne valamit? Hogy mi az a frissesség? Jó a kérdés, hiszen ahhoz, hogy egy hatást kimutathassunk, létét, vagy nem létét igazolhassuk, tisztában kell lennünk annak mibenlétével. Azt már az oktatófilm elején megtudhattuk, hogy ez a fajta hatás, vagy nevezhetjük energiának is, érintés hatására szabadulhat fel. Azt is megtudhattuk az anyagból, hogy a frissességnek több állapota lehet, és ezek közül csak a virágzó állapotú szabadítható fel. Nyilván ilyenkor valamilyen kötések meggyengülnek, vagy alacsonyabb energiaállapotba kerül valami, és érintésre felszakad valami. És ez akár négyszer tovább tart, mint a korábbi, egy Lenor mértékű esetekben. Hát nem csodálatos?

De mégis hogyan érzékelhető a frissesség? Vegyük például a kenyeret. Milyen a friss kenyér? Puha és illatos. Na, pontosan ilyen a friss ruhadarab is. Puha és illatos. És a nem friss? Kemény és büdös. Tudod, amikor a nadrág már magától megáll. Akkor tehát hogy fog kinézni a mérésünk kolléga? Mivel, amint azt a filmben is láthattuk figyelmeztető felirat formájában a képmező alján, az érték meghatározása a korábbi Lenorhoz képest a ruha viselése közben történik, szükségünk lesz egy önként jelentkező kollégára. Ő lesz az úgynevezett viselős. Ön pedig kedves hogyishívják... igen Géza, ön lesz a szimatolós megfigyelő. Amint a viselős kollégánk... igen Julika kedves, köszönöm, elkezdi viselni a frissen öblített ruhadarabot... nem bugyi, nem melltartó... több komolyságot kolléga... szóval ön indítja a stoppert, és a szimatolást. Amint úgy érzi, Julika már kissé szaglik, stop, és beírja az időt a mérési naplóba. És ezt legalább ötvenszer megismételjük, hogy a statisztikai elemzéseket el lehessen végezni.

Gondolom valahogy így történhetett a négyszeres érték kimérése. Ez így tudományos. Ja meg nyilván kiadtak mintákat sok háziasszonynak, és aztán ki kellet tölteni egy kérdőívet, hogy mosás után mikor érezte úgy, hogy alsóneműt kell váltania? Vagy ha mindentől függetlenül naponta vált, illatos, puha volt-e a levételkor? Mennyit csökkent az illatosság, puhaság mértéke a reggeli állapothoz képest? És akkor lehet extrapolálni.

Tanulság, ha mérnöki képzettséggel rendelkezel, és egy reklámban valamiféle mérték emlegetésével próbának meggyőzni egy termék kiválóságáról, nehogy elkezdj belegondolni egyfajta mérnöki precizitással a dolog hátterébe, mert ez a film nem neked készült. Nem technokrata barmoknak. Hanem normális, humán beállítottságú embereknek. Te csak menj, vedd meg az öblítőt és öblögess vele. Négyszer olyan friss és puha lesz az agyad. Nekik meg simán átmegy az üzenet, hogy ha négyszer jobb, akkor biztos nagyon jobb. Ha nem drágább, és eddig is ezt használta, biztos megveszi.

*******************************************************************************

Értékelés: 5,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 83 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Eszter Kádár 16.07.2018 15:05
    Tóth Ildikó - színésznő

    Bövebben...

     
  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png0.png0.png8.png0.png3.png
Ma372
Tegnap373
Ezen a héten1313
Ebben a hónapban6927
2014.10.25 óta400803

Látogató infó

  • IP: 54.225.55.174
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2018. augusztus 15. szerda, 18:43

És még ezek is: