Magyar

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Arany Ászok sör reklám

*************************

Arany Ászok sör - 30s +++ Értékelés: 4,4/10

Na most nem csak vicces sörreklámok vannak természetesen. Hanem olyanok is, amelyek komolyabb hangot ütnek meg. Persze nem nagyon komolyat, csak olyan normálisat. Nem ökörködés zajlik, csak megpendül egy szép gondolat, egy jó ötlet, valami olyasmi, ami bárkinek eszébe juthat. Akár neked is. Nem baj, ha nincs köze a sörhöz, mert mindennek köze van a sörhöz. Érted, ugye?

***************


***************

Hogy szeretünk-e egy ételt, vagy italt, az bizony nagy mértékben pszichés alapokon nyugszik. A birkaszemet nem szeretjük, a pacalpörköltet igen. Pusztán a neveltetésünk okán. Van aki semmilyen szárnyast nem eszik meg (már ha felismeri), mert csak, és van aki egy szép mese hatására szerette meg gyermekkorában a mákos tésztát. Tehát igenis van alapja annak a kreatív elképzelésnek, hogy egy élelmiszer-ipari terméket ne feltétlenül jellemzői nagyszerűségének taglalásával tegyünk kívánatossá, hanem próbálkozzunk valami pozitív kisugárzású dolgot mellérendelni. Aztán az így kialakított feltételes reflexív majd megteszi a magáét. Mint ahogy azt jelen példánk is mutatja.

Nagy szomorúságok forognak fent indító képsorainkban, kikapott a hazai amatőr focicsapat. Öt-nullra. A csapat egy fiatalabb tagja hazafelé ballagtában egy konditerem portálja előtt halad el. Betekintve látja, hogy épp egy sereg ropogós pipi nyomatja nagy szorgosan. Megihletődik ő ettől, s mosoly kél az ajakára. Nagy ötlet fogalmazódik meg benne. Máris látjuk, hogy plakátokat ragaszt, melyeken hirdettetik, miszerint pom-pom lányok a vasárnapi meccsen, helyi hölgyek, nemzetközi színvonal. Már ha jól olvasom. És oda is vannak rajzolva a helyi hölgyek. Ezek szerint megdumálta, megfizette, meg...ta a kondis csajokat, hogy legyenek pom-pom lányok. Valahogy levajazta. Na aztán látjuk is a helyi hölgyeket a meccsen pom-pomozni, és lám, ez olyan lelkesítő energiát generál, hogy legott meg is nyerik a mérkőzést a fiúk kettő-nullra. A végén nagy pusziszkodás a helyi hölgyekkel, és sörvedelés.

Tehát íme, egy sikertörténet, egy egyszerű, mindenkinek eszébe jutható ötlet, egy Happy End, kellemes érzések melengetik át a nézőt, és ekkor, zseniálisan bejelentjük, hogy a jó elgondolásokat Arany Ászokkal lehet igazán elismerni. És pont. Nem Kossuth díjjal, nem Tiszti kereszttel, Arany Ászokkal. Mert az jólesik, mint az elismerés - mondja a szlogen. És mivel te még mindig katartikus bódulatban leledzel a filmalkotás hatására, hagyod leülepedni a tudatalattidba, hogy elismerés, Arany Ászok. Elismert teljesítmény, elismert ember, elismert sör. És szinte beléd ég a zárókép, ahogy a sok ember ünnepel azzal a sok palack adott márkájú sörrel. De hogy milyen ízű? Sör ízű te okostóni.

Menjél te a jó édes anyádba! Egy rakat ember dolgozik kemény napokat azon a harminc másodpercen, aztán te meg itt jól lefikázod egy perc alatt! Igencsak meg lennél lepve, ha tudnád, milyen egyszerű utalásokkal, üzenetekkel lehet befolyásolni a fogyasztói magatartást. Ez itt egy sörreklám! Pom-pom lányok, ünneplés, márkanév. Aztán közért, te ezt láttam a reklámban anyukám, kóstoljuk meg. Vagy reklám, hoppá, elfelejtettünk sört venni, pedig ez a kedvencem! Érted, húgyagyú!

Ja, az más. Ebben én is jó vagyok. Ember megy, házmester köszön, hogy van Pista bá, köszönöm jól, emeli söröskriglijét, Arany Ászok. Vagy ember megy, szomszéd jön szembe, hogy van a nejed a Joli, gyógyul már? Ettől majd igen, szatyor emel, benne Arany Ászok. Vagy...

*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 35 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Eszter Kádár 16.07.2018 15:05
    Tóth Ildikó - színésznő

    Bövebben...

     
  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png0.png0.png7.png5.png9.png
Ma328
Tegnap373
Ezen a héten1269
Ebben a hónapban6883
2014.10.25 óta400759

Látogató infó

  • IP: 54.80.87.62
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. augusztus 15. szerda, 17:05

És még ezek is: