Magyar

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 
Hell Energy Drink reklám

*************************

Hell Energy Drink - 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Energiaital. Az valami doppingszer ugye? Ahogy vesszük. Mint a kávé mondjuk. Annál több, mert van még benne egy s más. Fiatalok bulis itala. Alkohollal durvább. Szomjat nem olt, inkább dehidratál. Hosszú, éjjeli autóvezetésnél esetleg jól jöhet. Mindenféle orvosok meg azt mondják, nem ismernek olyan okot, ami miatt ezt kéne inni. Adott helyzetben van helyette más jobb, egészségesebb. Ezt mondják ezek az orvosok. De hát a fiatalok. Na meg az üzlet.

***************


***************

Azért reklámozni kell ezt az energia italt. Hogyan? Egy másik például szárnyakat ad. És hát a repüléshez sok energia kell, meg van ennek egyféle átvitt értelme is. Márhogy agyilag is szárnyakat ad. És ez így össze is cseng az energiával, mert ha van belőle sok, akkor nincs baj, jöhetnek a szárnyak. A világban is szokott ilyen energiaválság lenni például. Tehát az energiabőség az alapvető kívánalom, hogy tudjunk jól élni itt a földön. Esetleg a földön kívül is. Energiát tárolni kell ezért sokat. Lehet akkumulátorban, és lehet energiaitalban is.

De most térjünk rá erre az italra, mert az előbbiek kitérők voltak. Szóval most már a szárnyak ugrottak, itt valami mást kell hát kitalálnunk. Nézzük csak. Ez az ital energiát, azaz erőt ad. Nagyon sok erőt. Lehet mondani, hogy pokoli erőt. Szlogent találtunk most ki. Pokoli erő. És mindennap. Hát persze. Majd pont szombat vasárnap pokoli erős vagyok, hétköznap meg pokoli gyenge. Hogy az első szembejövő lenyomhasson az utcán. Azt már nem. Legyek csak mindennap jó erős. Mint az Erős Pista. Legalább.

Eddig megvagyunk, de ezt most meg kell jeleníteni képileg is. Valami pokolit, valami erőset. Jöjjön egy erőművész és emeljen fel egy autóbuszt. De ez nem fiatalosos, bulizósos. Ez cirkuszos, oda meg csak a babák járnak. Meg a nagypapák. És? Nekik is kell az energia. De most ők nem célcsoportok itten. Mondtuk a bevezetőben, ez egy bulizós ital. De akkor is valami pokolit kéne ábrázolnunk. Valami erősen pokolit.

Rendben. Mit szólnánk, szólnál, szólnék, mondjuk a pokoli hülyéhez? Na ez nagyon jó. Fiatalos, bulizós. Tényleg a fiatalok olyan hülyék amikor buliznak. Üvölt a zene, rázzák magukat, ökörködnek, ordibálnak, nagyon gáz módon szívatják egymást, és más ilyesmik történnek. Pokoli hülyék.

Oké, de mi van az erőssel? Benne van a szlogenben.

Nem számít. Egy pokoli hülyét nem zavar némi ellentmondásosság. Ugyanis a pokoli hülye az jópofa. Az vicces. És szeretik a vicceset a fiatalok. Például az rohadt vicces lenne, ha mondjuk a kocsmás buliban a darts-os csávónak bekötnénk a szemét, jól körbeforgatnánk, és akkor ő eldobná a dart-ot bele az ünneplő közönségbe. Nem, nem verné ki a szemét valakinek, nem vagyunk perverz állatok, hanem mondjuk beleállna a fejébe egy unott pofájú fickónak a bárpultnál. És az... figyelj, ez a legjobb rész... az a barom észre se venné, mert tök életunt és neki már minden mindegy, teljesen letargikus, közömbös, ernyedt.

Azt mondod bárpultnál? És mit iszik éppen?

Mit, mit, hát a mi energiaitalunkat.

Azt mondod az ernyedt csávó pont a mi energiaitalunkat issza? De akkor miért ernyedt és kábult, hogy még azt se vesz észre, durván beleállt egy darts a fejébe?

Ne foglalkozzá má ezzel! Tisztára összekekecezel mindent! Annyira, de annyira sötét vagy! Értsd meg, ezeknek mindegy. Hangulat, buli, poén, energiaital, hányszor magyarázzam még el a fíling hatást!

Értem én, hogyne érteném. Poénból megdartsozzuk a kocsma vendégeit, poénból közéjük is lövünk egy kalasnyikovval, poénból felgyújtjuk az egész kócerájt, poénból kirobbantjuk a harmadik világháborút. A haldokló áldozatok meg isszák az energiaitalt, mint a gödény.

Na ezért ne nézzél te semmi reklámfilmet. Van neked egy kicsi túlzásos ideges reakciód. Te pont a mértéket nem vagy képes tartani. Nincs se arány-, se dramaturgiai érzéked. Ne menj kreatívnak semmi esetre sem. Mert lásd be, a harmadik világháború az azért már erős túlzás. Pokoli erős. Mindennap.

*******************************************************************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 6/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 30 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    ekszvájzed 19.04.2018 08:08
    Off: Arról már írtál, hagy hogy lehet normál embereknek eladni mondjuk OLASZ pastát, OLASZ nyelven ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    ekszvájzed 17.04.2018 16:28
    Szóval neked a politika mondja meg, mi a magyar?Mondjuk részben az ő dolga is, részben meg az "anyatejjel ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    Super User 17.04.2018 12:19
    Igen, nem kell politizálni, de nem én erőltettem bele ezt a disszonanciát a reklám értelmezésébe ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png7.png6.png6.png0.png1.png
Ma329
Tegnap467
Ezen a héten329
Ebben a hónapban11326
2014.10.25 óta376601

Látogató infó

  • IP: 54.166.160.105
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

6
Online

2018. június 25. hétfő, 15:40

És még ezek is: