Zeatax reklám
*************************
Zeatax - 20s +++ Értékelés: 4,0/10
Általában nem szoktam úgynevezett B kategóriás reklámokkal foglalkozni (ne haragudj, de ezen a szinten... igen, egy beképzelt állat vagyok), de ennek annyira megkapó, és gyermekien ártatlan a hazugsága, hogy komolyan megérintett. Szinte elérzékenyültem. Gyermekkorom szép meséi jutottak eszembe, amikor már gyermeki ésszel is tudván tudtuk, hogy valami nem stimmel a sztoriban, de már megtanultuk, hogyan kell engednünk hatni a varázst.
***************
***************
És itt is pontosan erre a gyermekkori képességre van szükség. Ha képes vagy felidézni e régi készségedet, ha képes vagy a varázst magadra hatni hagyni, akkor talán most is megízlelheted a katarzis felemelő érzését. Mit törődtél te gyermekként azzal, hogy a mesék zömében hülye és értelmetlen szabályok betartása, valamint eszetlen szívatós próbatételek végrehajtása árán juthatott csak hozzá a főhős a fele királyságot, továbbá a király lányát tartalmazó kompenzációs csomaghoz, te csak a jó győzelmét és a gonosz bukását ünnepelted tiszta szívvel. Igen a róka megbeszélte a nyuszikával, hogy most meg fogja enni, és igenis a nagymama pedig életben maradt a farkas hasában, mert az egyben nyelte le. És így már érthető.
Ha tehát megnyitod a lelked az üzenet, mondhatni a jó hír előtt, ha engeded átjönni a tanítást, akkor egy cseppet sem fog zavarni, hogy adott reklámunkban a fiatalember nyilvánvalóan nem fogyott egy dekát sem. Mert itt nem az a lényeg, hogy ő fogyott-e vagy sem, hanem az a lényeg, hogy te mennyire vagy képes szembeszállni önmagaddal, az átkozott kilókkal, amelyek - nem túlzás ha azt mondom - magát az ördögöt, a gonoszt testesítik meg előtted. Mert ha a külsőségek elvakítják a tisztánlátásodat, ha inkább hiszel a szemednek, mintsem a szívednek, akkor talán mondhatod, tiszta röhej, hogy begombolja a fekete bőrmellényét, fehér inget vesz alá, hátraköti a haját és ripsz-ropsz, ezzel már le is adott 21 kilót. Ami nem látszik rajta még e slankító vizuális effektusok alkalmazása ellenére sem. Mondom tehát néked, akkor talán mondhatod ezeket, ha bedőlsz szemed csalárdságának, de ha megőrzöd lelked tisztaságát, ha megőrzöd lelki szemeid tisztánlátását, akkor meg fogod érteni, miért lehet őszinte ennek az embernek a köszönete.
Igen a hit. Ez a kulcsszó. Ennek az embernek töretlen volt hite a termékben, és feltétlen a bizalma a termék iránt. Ugyanis a hitnek ereje van. Erőt adó ereje. Mert kérdezem én, mi volt ez az ember annak előtte? Egy túlsúlyos, magas vérnyomásos, depressziós, önbizalom hiányos, rövid életű pária. (Lásd szemléltető ábra.) És mivé lett? Egy túlsúlyos, magas vérnyomásos, rövid életű, de egy életigenlő, önbizalommal rendelkező boldog lélekké. Köszönöm Zeatax!
Nos tehát kedves barátaim. Mi is ebből a tanulság? Hazudott-e nekünk ez a reklám? Semmiképpen sem. Noha igenis elképzelhető, az eredeti szándék szerint tényleg ezt a fiatalembert szerették volna lefogyasztani, bemutatandó az előtte - utána hatást, de mivel ez nem sikerült, hát eggyel magasabb szintre emelkedtek. A lelki hatást mutatták be. Hogy miért nem jelentkezett a testi hatás, ne firtassuk, mert nem érdekel minket miért hatástalan valójában ez a szer és/vagy miért ilyen akaratgyenge ez a fiatalember, mondom ezt ne firtassuk, ugyanis ennél lényegesen fontosabb, hogy a szer segít megszabadulnunk a lelki kilóinktól, a lelki túlsúlyunktól. Megmutatja, ha begomboljuk életünk fekete mellényét, ha alávesszük lelkünk fehérségét, ha hátrakötjük zabolátlan földi gondjainkat, kínjainkat, akkor szabadok, és ennélfogva boldogok lehetünk. De ez elsősorban rajtunk múlik. Segíts magadon, a Zeatax is megsegít. Ehhez tartsd magad!
Hogy ezzel az erővel akár egy c vitamin tabletta is megtenné? Hülye vagy? Hát láttál már valakit, aki c vitamintól fogyott le? Most azt az esetet kizárva, ha semmi mást nem eszik azon kívül. Ugye nem láttál. Senki nem mondta, hogy köszönöm c vitamin, mert leadtam 21 kiló háztartási sertészsírt. Ez a fiatalember viszont mondta ennek a terméknek. És ő mondta először. És aki először mondja, annak stipi-stopi. Hát már te sem emlékszel gyermekkorod meséire?
*******************************************************************************
Értékelés: 4,0/10 pont (ISTCT szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) - 7/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 2/10
A látvány (Scene) - 4/10
A technika (Technology) - 4/10
{mxc}