Külföldi

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

OMV reklám

*************************
OMV - 25s +++ Értékelés: 2,6/10
Szerintem nem lehet más. Konspiráció. Akinek, akiknek szól, tudják mit jelent. Valószínűleg attól függően, melyik napszakban, melyik műsort megszakítva, melyik csatornán hányszor, férfival, vagy nővel, milyen külső időjárási körülmények között, mely műsoroktól milyen távolságban, stb. kerül bemutatásra, jelent egy bizonyos kódot, amelyet felhasználva a megadott honlap segítségével összeállítható a következő titkosszolgálati utasítás.

 

Az tehát ne tévesszen meg senkit, hogy a szöveg ugyanaz. Vagyis ha most megnézik az alább beidézet példát, az így önmagában nem fog jelenteni semmit.
***************

 

***************
Igazam van? Ugye hogy fogalmuk sincs, mit akar ez jelenteni. Ha egyszerűen felkeresik a végén megadott honlapot, egy német nyelvű lappal találják szemközt magukat, és ha ügyesen észreveszik a jobb felső sarokban a honlap választási lehetőséget, akkor ugyanez megjelenik magyarul is. Első pillantásra úgy néz ki, mintha egy nagy osztrák cég honlapja lenne. Nekem második pillantásra is úgy tűnik, pedig nem kevés energiát pazaroltam arra, hogy a reklámklip segítségével megpróbáljam desiffirozni az üzenetet. Nem sikerült. Ha bárki tud segíteni, kérem, jelentkezzen.
Egy barátom azt mondta hülye vagyok, ez nem jelent mást, mint ami oda van írva. Tehát egy egyszerű kérdéssel indítunk, miért kellene beszélnünk egymással? Mármint a szélfútta csajnak és nekem? Hát volna egy-két ötletem. Nem dehogy. Az OMV-nek és neked. Lássuk csak. Mert én egy nagy cég reprezentánsa, tulajdonosa, vagy valami ilyesmi vagyok, és buzineszt akarunk csinálni. Ja értem. Tudom a hírekből, hogy ez nem is én vagyok - mily meglepő - hanem a MOL. A MOL-nak üzenget így az OMV. Mert együttműködve sokkal többet tehetünk az ország (gondolom Magyarország) energiaellátásáért. Szóval olyan ez, mint amikor a nyálas amerikai filmekben a főhős végül úgy puhítja meg a célszemély szívét, hogy valami nyilvános nagy felületre kiírja, szeretlek darling, zoknifejű talpastányér. És akkor csak ők ketten tudják, meg a mozinézők, milyen kedves emléket idéz ez fel, és akkor megolvad a szív, és akkor egymásiéi lesznek ott mindjárt, és akkor. Illetve mintha rémlene is egy konkrét film, ahol szintén táblákat mutogat az egyik főhős a másik főhősnek, de aztán nem lesznek az egymáséi. Nem mondom meg melyik filmről van szó, mert ha erre épített reklámunk, akkor tessék annak mindenkinek eszébe jutnia. Mert ugyebár nem kezdők ezek a kreatívok, nyilván csak olyan anyagra asszociáltatnak, amely közhelyszerűen közismert. De viszont nekünk itten fogalmunk sincs milyen édes közös emléke van a MOL-nak és az OMV-nek, mert azt a filmet nem láttuk, vagyis tessék azt előbb levetíteni nekünk, és csak azután nyilvánosan üzengetni.
Érdemes beszélnünk róla.
**************************************
Értékelés: 2,6/10 pont (ISTCT szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) - 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 1/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 2/10
A látvány (Scene) - 3/10
A technika (Technology) - 2/10

{mxc}

Hozzászólások   

# a Kritikus 2008-04-20 17:16
Akkor miért nekem mutatják? Vagyis mégiscsak olyan, mint amikor konspirációs üzeneteket mondjuk apróhirdetésekb e kódolva küldözgetnek.
Válasz
# NihilWolf 2008-04-20 16:47
Kritikus: Ez nem a cégvezetőknek, hanem a MOL kisrészvényesei nek szól, akiktől az OMV fel tudja vásárolni a tulajdonrészt - már ha azok eladják...
Nem te vagy a célközönség -> nem is kell értened. Mint a Ráday utcában a Nav N Go plakát a C forráskóddal.
Válasz
# Geréb Gábor 2008-04-14 15:47
Emlékezetem szerint a MOL egy igen hasonló stílusú reklámmal válaszolt, amiben egy a vasúti menetrend kijelzőn bizonygatta, hogy nagyon jól megvan egyedül is, sőt. Szóval végül is az OMW célhoz ért, mivel egy teljesen új kommunikációs csatornát indított a tárgyalásokhoz, bár a percdíj itt egy kicsit talán magasabb, mint egy telefonhívás esetén, de mit számít ez egy OMW-nek vagy egy MOL-nak. A kreatívok már csak így telefonálnak.
Válasz

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 115 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Eszter Kádár 16.07.2018 15:05
    Tóth Ildikó - színésznő

    Bövebben...

     
  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png0.png0.png7.png6.png0.png
Ma329
Tegnap373
Ezen a héten1270
Ebben a hónapban6884
2014.10.25 óta400760

Látogató infó

  • IP: 54.80.87.62
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2018. augusztus 15. szerda, 17:08

És még ezek is: