Persil reklám
*************************
kapszula – 30s +++ Értékelés: 3,6/10
A termék életminőséget jelentősen javító hatásának igazolása alapvető követelmény egy termékismertetőtől. És mivel sok ilyen termék van, ráadásul többségük az átlagember számára elfogadható áron, nincs más tennivalónk, mint jó pár ilyennel körülvenni magunkat, és íme, eljöve a Kánaán. Persze nyilván van egy pont, amelyen túl a Kánaán sem lehet Kánaánabb, úgyhogy nagyon igyekezniük kell a termékeknek, ha be akarnak jutni a range-be. Na ezért reklámoznak ők olyan hevesen…
***************
***************
Olyan régen mosószereztem. Épp itt az ideje. Ez például azt mondja, annál jobban fogom szeretni őt, minél többet hozok ki az életemből. Ha jól értem a történetet, a fiatalember egyszer csak kap egy üzenetet a mobiljára, ami sürgős ténykedésre készteti. Elindítja a robotporszívóját (amelyen a macska ül éppen – jaj de bájos, magára hagyott férfias), az ablakból kidobálja az üres pizzás dobozokat (jaj de bájos, magára hagyott férfias, a férfi nem tud főzni sztereotípiásos), majd döbbenten tapasztalja, folt esett az ingén (jaj de bájos, magára hagyott férfias, egy inge van csak, viszont kurva sok citrom van otthon). Na de pont itt van ez a termék, amit éppen annál jobban fogunk szeretni, mert nyilván jól ki fogja mosni az egyszál ingünket időre a dőre. Csak a gyermekbiztos zárat kell kinyitni, bedobni a mosógépbe, kimosni, kiteregetni, illetve ha van szárítófunkció akkor azt használni, és néhány pillanat múlva már viselhetjük is a másik ingünket (jaj de bájos, magára hagyott férfias, nem használt még mosógépet, nem tudja, ahhoz is némileg hosszabb idő kell). De itt nem kell, mert az érkezők mondjuk csak fél nappal később érkeznek és van erre annyi idő, amennyi nem volt a pizza dobozokra és az egyéb rendrakásra. De legalább a zár gyermekbiztos. Az ötéves unokámnak legyen mondva, aki normaidőre kinyit bármilyen wertheim zárat is. Viszont igen, jogos, a zár férfinak való, na azt könnyen megoldja.
360 fokos, teleskörű tisztaság. Annyiszor hallottam ezt a 360 fokos dolgot, és csak most világosodtam meg, a 360 fok az egy teljes kör. Azért ha valami teljeskörű, akkor mondhatjuk, 360 fokos. Ez olyan jól hangzik. És mutatja is a kép, ahogy a 360 fok körbejárja a fiatalembert abban a szép tiszta kék ingében. Mutatja, hogy elöl, hátul tiszta. Nemcsak elöl. Nem csak hátul. Oldalt is. Teljeskörű a szó szoros, és átvitt értelmében is. Oda is írták: 360o complete clean. Teljesen tiszta. És ez new! Tényleg, ha csak az eggyel előbbi verziót vesszük, az még nyilván nem volt teljeskörű. Csak mondjuk 275 fokos. Majdnem. Egy kicsi rész mindig kimaradt. Az is new volt persze akkor, de most már old. Ez a mosószerek evolúciója. Valahonnan onnan indulhatott, amikor még a mosószerek egyáltalán nem tisztítottak. Aztán szépen fokozatosan kezdet a kör úgymond bezárulni. Egyre teljesebb körű lenni. És most, végre a XXI. században a kör bezárult. De kell hogy legyen egy következő lépcsőfok. Valami new mindig kell, különben hova lesz a termék iránti bizalom? Talán kilépünk a harmadik dimenzióba, és kezd a hatás teljegömbű lenni. Alul, felül. Ott még piszkos marad kissé egyelőre. Teljegömbű, vagyis 3D tisztaság. Ez lesz. Én mondom. Higgy nekem. Kezd el gyártani a vonatkozó sztoryboard-okat. Hamarosan szükséged lesz rá.
Siet a fiatalember az ajtóhoz, most majd meglátjuk, mire volt ez a nagy sietség. Két kislány érkezik, valószínűleg az anyukájukkal. Bőrönd is van. Nagyon örülnek. Valószínűleg az apukájuknak. Hol voltak ezek az apuka nélkül? Elváltak, és az anyukánál voltak nyaralni. Szomorú. Vagy most fognak nyaralni az apukájuknál, mert a szülők elváltak. Szomorú. Vagy az anyuka ment értük az iskolai táborba, az apuka meg otthon meresztette a val… heverészett, még rendet is csak az utolsó pillanatban rakott. Szomorú. Nem, ez nem lehetett, mert nem gyűlt volna össze ennyi pizzás doboz, ha az anyuka otthon lett volna amúgy. Akkor kifejezetten csajos nyaralás volt, mert… mert olyannak is kell lennie… szomorú. Vidám verziókat kérjük a szerkesztőségbe.
„Itt az idő, hogy ismét azokat ünnepeljük, akik a legjobbat tűzik ki célul. A Persil is szeretne köszönetet mondani a legjobb Persillel.„ Kiket is ünneplünk? Szaladgáló, vagy versenyfutó gyerekek, célszalag, gyerekeket ünneplő szülők. A győztes kislány nyakába aranyérem aggatik. Ezt a kislányt ünnepeljük, mert a legjobbat tűzte ki célul? Mondjuk hogy nem elveszti, hanem megnyeri a versenyt? Tényleg ez a legjobb cél az adott körülmények között. Ja értem. Akik a legjobbat tűzik ki célul. Tehát hogy mindig ők legyenek a legjobbak. És pont így tesz ez a márka is. Ez a termék a Persilek legjobbika. És akkor a Persil köszönetet mond saját magának, hogy ő a legjobb. Na nem általában, olyat nem szabad mondani, hanem csak így magunk közt. Magunk közt szólva ügyes. Már ha érteném…
*******************************************************************************
Értékelés: 3,6/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 4/10
A technika (Technology) – 4/10