5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Veet reklám

*************************

Veet logo – Sensitive Precision Elektromos trimmelő és szőrvágó – 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Sokat beszéltünk már a fiatal, szép, csinos nők reklámipari hasznosításáról, és különösképpen ott kifogásoltuk ezt, ahol a reklámozandó termék jellege mintegy rombolólag hatott a szép nőiség, mint olyan magánvalóságára, úgyis mint az esztétikum egy konkrét manifesztuma negáló reprojekciójának tudati reflexiójára. Ez eddig világos. Na de mondhatnók, ezen szép nőknek igenis helye van ott, ahol kifejezetten szép nők még szebbé tételére alkalmas termék hirdetése a cél. Titkos célcsoport: csúnya nők és férfiak…

***************

***************

Két manöken alkatú (gebe) szép fiatal lány, alsóneműben kacagva párnacsatát vív egy megvetett ágyon. Na most ne tessék haragudni amiért nem úgy nézek reklámot, hogy ami nem nekem való, ott becsukom a szemem, tudom, ezzel egyedül állok a reklámokat önként, vagy kényszerből (én) nézők táborában, hanem ekkor is nyitva tartom, és látom, mit látnom nem kellene. Mert hogy bennem azonnal kérdések tolulnak fel. Ki ez a két lány? Kik ők egymásnak, hogy így egy ágyban hancúrozásra nyitott a sors nekik tért? Biztos nagyon jóban vannak egymással, látszik, mennyire élvezik egymás társaságát. De kik is szokták ily pajkosan, játékosan élvezni egymás társaságát? A gyerekek nyilván. De ők nem azok, már csak ha a termék, mint célszerszám célirányos hasznosíthatóságának lehetséges területeit vesszük figyelembe. Ilyen területei a gyerekeknek márpedig nincsenek. (Ha magyarul írsz, nagyon fontos, hogy tisztán, érthetően fogalmazz. Erre mutatok itt példát neked. Ingyen.) Lehetnek a pajkos lányok például testvérek. Kicsi koruktól fogva vívják ekképpen tradicionális párnacsatáikat. Lehetnek nagyon jó barátnők. Most éppen egymásnál aludtak, mert későig tartott a buli, és olyan későn már nem akart hazamenni az, aki nem otthon aludt. Lehetnek nagyon, nagyon jó barátnők, akik már kicsi gyerekkoruktól fogva barátnők, és már sok gyermek és felnőtt csínyt követtek el együtt. De inkább leszbikusok lehetnek. Mert hogy én már egyszer láttam egy igazi pornófilmet, azt is csak véletlenül, és azt is csak félig, én nem nézek ilyesmit, és ott pont így kezdődött egy ilyen leszbikus jelenet. Persze én csak az elejét láttam, de a többiek később elmesélték, hogyan folytatódott, de persze én még őket is gyorsan leállítottam, mielőtt nagyon csúnya részhez értek volna. Persze. De el tudom képzelni, mi lehetett ott. Illetve el sem tudom képzelni mi lehetett ott.

Na de várjál, azt képzeld el, még ennél a reklámnál is kénytelen voltam becsukni a szemem, mert elkezdett célozgatni valamiféle érzékeny bőrű testrészekre, és kvázi rá is mutatott egy madártollal mintegy simogatva ezen testrészeket, hogy mire gondol. Aztán fogja az a pirosalsós hölgy a terméket, és konkrétan áthúzza azon testrésze felett, ahol ő a gyengéd szőrtelenítést gondolja majd végrehajtani. Azok az erkölcstelen barátaim mesélték, akik képesek ilyen típusú filmeket megnézni (azóta természetesen már nem a barátaim), hogy kategóriák vannak ezeknél a csúnya filmeknél, és az egyik pont ilyen intim borotválós filmecskéket gyűjt tematikusan egycsokorba. Ja, és az benne a pláne, hogy egymásnak csinálják. Gondolom ez a két hölgy is így van vele. Pontosabban nem gondolom, mert ilyen gondolatok hozzám sem férhetnek. Fuj! És van ennél még disznóbb dolog is. Szóval hogy állítólag az ilyen típusú reklámoknak van egy speciális rajongótábora, akik – hogy is mondjam csak – fantázia katalizátornak használják ezen klipeket egyfajta sajátos tevékenység gyakorlásához. Végtelenítve nézik nyilván. A terméket persze nem veszik meg valamiért.

Azt tessék nekem megmondani, miért nem volt ehhez elegendő egy csinos nő mindössze? Ja, hogy a szexusra való utalás a koncepció része? Mert hát miért is fazonírozná magát ott egy hölgy, vagy hajtana végre gondos szőrtelenítést egyéb felségterületein, ha nem a másik- és/vagy azonosnemű társának akarna tetszeni? Némileg nemileg is? Hát dehogynem kedves kritizáló! Na jó, akkor tényleg ott a helye a retikülben a kb. azonos méretű és alakú vibrátor mellett.

Viszont nekem, aki rendkívül önmegtartóztató, szűzies és puritán életet élek, sokkal jobban tetszett volna egy animált filmecske, amelyben ragyogóan be lehetett volna mutatni a vágóéleket, meg mindent, és még sematikusan azon testrészeket is, amelyeken éppen hatékonyan siklik e szerkezet és vágja derékba a gonosz, stilizált hatalmas szőrszálakat. Szerintem akinek szüksége volna rá, így is elég információhoz jutna. Az én lelkem pedig tiszta maradhatna.

Most újra indítom a böngészőmet, mert egyszerűen nem bírja, ha túl sok ablak van nyitva. Tényleg tele már vele a tököm. Na és az milyen szívatás már, ha megnyitok egy pornóoldalt, rákattintok egy videóra, és erre hirtelen megnyílik másik három gyűjteményes pornóoldal. Szaporodnak, mint a nyulak…

*******************************************************************************

Értékelés: 5,0/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 6/10

A technika (Technology) – 5/10