3.7 1 1 1 1 1 Rating 3.70 (10 Votes)

ACC reklám

*************************

ACC® LONG pezsgőtabletta – 35s +++ Értékelés: 4,2/10

Ha a termék gyógyszer, amivel értelemszerűen egy betegséget kell legyőzni de legalábbis megelőzni, akkor ugye adja magát a harc fogalma, mint asszociáció. Ha neked nem adja magát, akkor semmi esetre se menjél reklámcsinálónak, de még pszichológusnak se. Reklámpszichológusnak se. De ha adja, és reklámcsináló vagy, akkor a feleket nyilván valahogy meg kell személyesíteni, ha lehet, viccesen, hadd nevessen az a szegény beteg…

***************

***************

Fut a fiatal nő a parkban, edz, joggingol, ilyesmi, a lényeg, hogy nem normális, mert fut. Szerintem senki sem normális, aki fut. Most ne pöccenj be, én is elfogadom a te véleményedet, miszerint az nem normális, aki nem fut. Csak te tévedsz, az a helyzet. És ha… ja, szóval fut a nő a parkban és egyszer csak, meglát egy aranyos kis zöld álatka izé lényt a földön…

De Józsikám, állj már meg egy pillanatra. Aranyost mondtál? De gondolom azt gondolod, amit nem szeretnék, hogy gondolnál, mert én nem úgy gondolom. Jól gondolom?

Mit gondol jól főnök, hogy én nem gondolom jól?

Gondolom azt gondolod, hogy ez az aranyos kis izé a betegség. Hogy azt testesíti meg.

Igen főnök, és úgy hívnák, Hurutka.

Anyádat hívják úgy Józsi.

Nem főnök, anyámat Bélának hívják. Apámat. Mindig összezavar főnök.

De Józsi, te faszfej! Mi el akarjuk pusztítani a te cukiságodat a termékkel! Egy termék nem pusztíthat el cukiságot!

De főnök, hallgasson végig! Szóval azt mondaná a narrátor bácsi, hogy a Hurutkával bárhol összefuthat, ami egy kis hurutos köhögést, vagy nagy mennyiségű hurutos váladékot is okozhat, és akkor ott egy padon látnánk egy sokkal nagyobb ilyen állatfélét, amint egy fickót ölelget, aki nagyon köhög. És az a nagyobb lény már nem volna olyan aranyos.

Akkor a padon nem Hurutka ül?

Nem. Hurut ül ott.

De akkor miért azt narrálod, hogy Hurutka okozhat nagyobb mennyiségű slejmot?

Ugyan, erre senki sem fog figyelni, a lényeg, hogy Hurut már nem annyira szimpatikus.

De Józsi, miért kell neked itten bárkit is kisebb-nagyobb mértékben szimpatikussá tenni, ha egyszer ők betegségek, undorító váladékok!?

Hát mert főnök, most a cukiság a trendi, és gondoljon bele főnök, ha cukisággal indítunk, akkor az rögtön megragadja a figyelmet, és mindenki kíváncsi lesz, mi történik majd a cukisággal, és aggódik érte, és…

De Józsi, te anyaszomorító, a takonyért gondolod aggódtatni a kedves rétegnézőt!?

De főnök ez egy olyan átvitt értelem.

Ja, mint a tiéd, Józsi. Valaki átvitte tőled valahová.

Szóval mert ugye ugyan aranyos a Hurutka, de mégis veszélyes, mert hajlamosak vagyunk belenyugodni, itt már nem lehet semmit tenni, vagyis kvázi megszeretjük a beteg állapotunkat, tudja főnök, Stockholm szindróma, már cukinak látjuk a fogvatartóinkat, és majdnem ragaszkodunk hozzájuk, és akkor hirtelen kiderül, van mód a szabadulásra.

Ennél nagyobb baromságot már rég hallottam Józsi, szóval szerinted a taknyos potenciális vásárló megoldás híján beleszeret a saját taknyába, és ha nem érkezünk idejében a termékkel, akkor a fél világ házikedvence a saját taknya lesz, mert az egy ilyen kicsi aranyos cukiság.

Hát igen főnök, ha nem is így direkte, hanem indirekte, vagyis itt a belenyugvás a lényeg, mert persze előbb-utóbb maguktól is meggyógyulnak a potenciálisok, vagy a kalapkúrától, meg a hagyományos módszerektől, de mi pont ezt a belenyugvást akarjuk kiütni, hogy inkább előbb gyógyuljanak meg, mint utóbb.

És akkor mond Józsikám, el kell búcsúzniuk attól a kis aranyos állatka izétől, és soha többé nem fogják látni egymást?

Ugye milyen vicces főnök? Látja a zseniális megoldásomat a végén? Nem hal meg a terméktől a cuki Hurutka, hanem csak nagyon ijedt, meg csalódott, és a fiatal hölgy sem haragszik rá, csak egy olyan pajkos kis grimaszt vág, hogy be be beee, én győztem! És boldog szeretetben élnek tovább, amíg meg nem halnak.

De Józsi! De Józsi! De Józsi!

Főnök, rosszul van? Mert mintha olyan nehezen szedné a levegőt.

De Józsi, ez szemen-szedett baromság! Jóban van a saját betegségével!?

Igen főnök, ez most nagyon divatos holisztikus, ezoterikus izé, hogy nem véletlenül beteg az ember, mert az jelent valamit amivel dolgod van, jelez neked a tested, és akkor ezzel jóban kell lenni, hogy megold, és az egész mögött kvantummechanika van, mert az van minden mögött, meg rezgés.

Te Józsi, ez akkora fajsúlyos baromság, hogy talán el lehet adni. Ha eladod, megbocsátok.

És Józsi eladta…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10