1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Libresse reklám

*************************

Libresse Ultra egészségügyi betét – 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Ha valami sokszoros, akkor biztos jobb, mint az egyszeres. Mondjuk a legtöbb esetben. Ha valami rossz a sokszoros, akkor ott az egyszeres a jobb. Persze a reklámok mindig valami jót kínálnak, tehát ha az sokszoros, akkor elvileg nagyobb a bizalom gerjesztő hatásfoka. Mert egyszeres ugye bárki lehet, de sokszoros az csak ez a termék. Továbbá építünk az egyet fizet, sokszorost kap nevű ősi lelki hatásmechanizmusra. Tehát reklámban legyél mindig sokszoros. Vagy többszörös. De soha ne a legkisebb közös…

***************

***************

Sajnos, mivel még mindig biológiai testben lakunk, kvázi mint egy állat (most ne kezdj vitázni velem, az egy másik fórum, és különben is nekem van igazam), ezért mindenféle állandóan kifolyik belőlünk mindenhol. Nagyon undorító. (Most ne kezdj… ja ezt már mondtam.) De hát emberi méltóságunk megőrzése érdekében ezen kifolyásokat a lehető legnagyobb mértékben leplezni szoktuk, hogy kvázi csak a biológiai léttől elvonatkoztatott testünk legyen közszemlére kitéve. Persze mindenki tudja, a másik is számtalan kifolyással rendelkezik, de ha egészséges a tudatunk, akkor ezen tények nincsenek kiemelve a tudatalattinkból hétköznapi tevékenységeink során, és nem szórakozunk azzal, hogy mondjuk prominens személyiségeket a vécén ülve képzelünk el. Ígérem holnaptól kezdve én is megpróbálom…

És a légtornász mit csinál, ha éppen menstruál? Eléggé nyakatekert mozdulatok vannak ottan, meg több G gyorsulás, szóval hogyan van ő ezzel abban a minimum ruhájában? Mennyire hálás feladat! Egy kreatív csemege. Elképzelni különböző foglalkozású nőket, amint éppen különböző foglalkozás közben jön meg nekik. Jól van na, te meg képzeld el a különböző foglalkozású férfiakat amikor hirtelen rájuk jön a hasmenés, vagy az inkontinencia, ok? Tehát például egy rúdtáncosnő, vagy egy rendőrnő, aki éppen meg akar büntetni. Tartok is mindig az autóban ilyen betétet, hátha meg lehet vesztegetni vele. Igen, arra a gyakori esetre, ha nő a rendőr, ha éppen menstruál, ha én ezt észreveszem és ha nem lő azonnal keresztül az ajánlatom hallatán.

Na de pont ez a lényeg, hogy nem veszem észre, mert van itt ez a hármas védelem. Jelen esetben, nem csak hogy nedvszívó az eszköz, naná, hisz nedvet kell neki szívni, hanem még olyan széle is van, ami megakadályozza a szivárgást. A konkurencia nyilván erre nem gondolt, ezért amit az ő betétje középen felszív, azt oldalt mindjárt ki is szivárogtatja. Szegény légtornásznők, akik ezt választották. Aztán íme a harmadik védővonal, miszerint a formája követi a test vonalát. És tessék megnézni a konkurencia termékét, hát milyen már, hogy elöl hátul kidudorodik a szegény nő bugyijából az a termék! Ők erre nem gondoltak és kész.

Ugye tetszik érteni. A reklámcsináló iskolában külön tantárgy a termék hirdetésben való felbontása, hogy aztán a kedves potenciális vásárló úgy érezhesse, egyet fizet és legalább hármat kap. Háromnál kevesebb részre nem bontható egyetlen termék sem, ez egy nagyon erős szabály. Értelmezhetetlen, mint a nullával való osztás. Vizsgán húzol egy terméket, aztán húzol egy számot, hogy hányfelé kell felbontani. Gondolkodási idő nincs. Ezt csípőből kell. Mondjuk autónál könnyű, mert egymillió alkatrésze van, lehet válogatni, melyikeket dicsérjük. De voltaképp azért nincs gondolkodási idő, mert e feladatnak könnyűnek kell lennie egy valamire való leendő kreatív számára bármilyen termékről is legyen szó. Például egy zokni is követi a test vonalát, kiváló nedvszívóképességgel rendelkezik, és véd a hideg ellen. A kullancs elleni védőoltás véd a kullancs ellen, meg a zöldfoki kullancs ellen, meg a délafrikai kullancs ellen. Leülhetsz fiam, elégtelen. Na jó, én sem lehetek próféta a saját blogomban.

„Mert néha fontosabb dolgokkal kell foglalkoznod, mint a menzeszed.” Például légtornászással. Meg úgy általában az élet egyéb dolgaival. „Élj magabiztosan!” Na ezért légtornász, és ezért kapott a Béla jutalmat az ötletért. Mert tudod ott el kell kapni embereket. Ezért kell magabiztosnak lenni a szó szoros értelmében. Ugyanis ha közben állandóan azon járna az agyad, mi lesz, ha mindjárt a nyakadba folyik az egész, akkor bizony bizonytalan lennél, és mindenki meghalna. Azért amikor én légtornász voltam (ne izélj, tegyük fel), akkor mindig mondtam Mariettának, ha éppen a közepén vagy a görcsökkel, ne menj fel a trapézra, mert nincs az a betét, ami a görcsöt is oldja, ha meg beveszel valamit, tompika leszel és akkor azért ne.

Ja, majd pont abban a 30 másodpercben ilyen dolgok fogják zavarni a kedves rétegnézőt, mi? Te meg ne szóljál már be nekem, mert ilyenkor nagyon rossz hangulatban vagyok, érted!? Illetve lennék, ha nő lennék…

*******************************************************************************

Értékelés: 5,0/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 6/10

A technika (Technology) – 6/10