2.3333333333333 1 1 1 1 1 Rating 2.33 (3 Votes)

TENA reklám

*************************

TENA férfibetét akaratlan vizeletvesztésre – 50s +++ Értékelés: 4,6/10

Végül is ez az igazi magasiskolája a reklámszakmának, amikor kifejezetten válogatott undorítóságok elleni megoldásokat kell vonzóvá tenni. A múló, mulasztható bántalmak még csak hagyján, hisz a terméket alkalmazva azok többnyire elmúlnak, és egy ismét szalonképes, undorítóságoktól mentes ember marad utánuk. Persze most nem a lelkiekről beszélek, bár talán egy pszichiátriai magánklinika reklám szólhat akár erről is. Az igazi kihívás a krónikus undorítóságokra való termékekhez szalonképes reklámot szerkeszteni…

***************

***************

Végül is, ha valakit megszeretünk, vagy esetleg még belé is szeretünk, akkor ugyebár őt testi, lelki hibáival együtt fogadjuk el, mert eltörpülnek ezen gyarlóságok mindazon csodákhoz mérten, amelyek miatt szeretetünk tüze izzóan lángol. Te figyelj, most vagy izzik, vagy lángol, nem? Nem vagyok skizofrén, de valaki mindig belepofázik amikor írok. Így marad és kész. Tehát a feladat, a krónikus, magyarul idült undorítóság mellé le kell tenni egy akkora nagyságú ellenpontot, hogy mellette az undorítóság a kedves befogadó számára bagatellnek tűnhessék.

Nézzük, hogyan teszi ezt meg vizsgálatunk tárgya, amelyben az undorítóság tárgya a vizeletcsepegés. Ez hát a kérdés tárgya. Lássuk be, a vizeletcsepegés nagyon gáz, méghozzá annyira, hogy voltaképp fennállásának ténye is elegendő volna az abszolút bizalom felébresztéséhez a jelenséget féken tartó termékek iránt. Igen ám, de történetesen több cég is gyárt ilyesféle alkalmatosságokat, tehát valahogy rá kell vennünk a kedves potenciálist, legyen szíves a miénket választani. Reklámoznunk kell tehát az undorítóságot.

És íme a férfi, aki már ugyan nem mai csirke, vagy inkább nem mai kakas, de tessék nézni micsoda egy vonzó férfiember. Ő férfi egy bizonyos korban, és ura minden helyzetnek. Ezt mondja ő, és ezt demonstrálja is.

Először is látszik, hogy kőgazdag. Mondanám, én is ura lennék minden helyzetnek hasonló anyagi körülmények között, tán még egy drága vizeletcsepegés elállító plasztikai műtétre is lenne pénzem, de oké, tegyük fel, a mi macsónknál ez ily módon nem korrigálható. Másodszor pedig jönnek sorra rendre a csodák, amelyeket ez a kivételes, ámde kissé vizeletcsepegős férfi flegma pofával meg tud tenni. A rezzenéstelen arc jelzi, mindez szinte természetes nála, mintegy magától értetődő, a lényéből fakad. Abszolút alfa hím, szinte természetfeletti képességekkel. Sajnos azonban egy természeten belüli folyamat ebbe egy kicsit belezavar, mert hiába képes egy szavával megnyújtani a lángot és elhallgattatni egy síró csecsemőt, akármennyi szavával sem képes megállítani a vizeletcsepegését. Szegény ember. De mégis irigyeljük, hisz úgy tűnik, mindent megadott neki az élet, még a vizeletcsepegést is. Persze lehet, ez utóbbi nem tartozott a vágyálmai közé, de hát vizeletcsepegése sincs mindenkinek ugyebár.

Itt-ott azért felfedezhető némi turpisság a csodái között, például úgy ad sakk-mattot a sakkpartnerének, hogy annak kezdő lépése után egyszerűen lesöpri a bábukat a tábláról. De többnyire nem csal, hisz lám, azzal a rezzenéstelen arcával képes az izzó parázson is állni, csak a vizeletcsepegését nem tudja megállítani, noha például a deszkát is kettétöri egy pillantásával. Ja, és természetesen vízen is tud járni, de az a fránya vizeletcsepegés, na az kifog rajta.

De mit is beszélek, hisz pont erről szól ez a reklám, mint ahogy az úriember is mondja: Ha megszokod, hogy mindig ura vagy a helyzetnek, nem mondhatsz le róla. Főleg nem egy olyan apróság miatt, mint a vizeletcsepegés. És valóban, az oroszlán idomításhoz képest igazán apróságnak tűnik egy kis vizeletcsepegés, nem beszélve az aranyszínű sportkocsiról, meg az aranyszőke nőről, aki benne ül. Csak egy ilyen védőeszközt férfiaknak kell betenni a megfelelő helyre, és kész. És ez egy olyan diszkrét védelem. Csak nem szabad mások előtt levetkőznie. Például mindenféle aranyszőke nők előtt. Jó, mondjuk a vetkőzés lehet diszkrét, aztán a többi már történhet ruhátlanul. Illetve… mi csöpög belőled Béla?! Á semmi, csak az iménti vízen járáskor kicsit rám fröccsent pár csepp… vagy nem tudom, te például mit mondanál.

Félreértés ne essék, nem gúny a szenvedőkön, holnap én is csöpögni fogok, mint gép, hanem ez egy olyan reklámcikizős oldal. Meg értem én, hogy ez egy olyan szimbóleum, vagy mi, hogy te attól még egy nagyszerű ember maradsz, pláne, ha veszed a terméket, de a fene enné meg, nem kaphatnék majd én is a csöpögés mellé egy ilyen aranyszínű kollekciót? Persze lehet, ez jár a betéthez…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 6/10

A technika (Technology) – 5/10