Külföldi

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Old Spice reklám

*************************
Old Spice CITRON és TIMBER tusfürdők, dezodorok – 20s +++ Értékelés: 4,8/10
Persze az is lehet egy módszer, hogy a termékportfólió egyes elemeit egymással versenyeztetjük, így hangsúlyozva, mi a legkülönbözőbb igényeknek is meg tudunk felelni, a legkülönfélébb ízléseket, stílus követelményeket is ki tudjuk szolgálni, vagyis valójában nem a termékeink versenyeznek egymással a minőségüket illetően, hanem voltaképp ti vitatkoztok, melyikkőtök stílusa a menőbb. Nálunk azonban senki sem veszít… hú, de jó szlogen… mit fizetsz?

***************

***************
Nos, az a kreatív, akire ezen brand reklámozása van bízva, aki ezt a kampányt is tervezte, nagyon kreatív ember lehet a csapatával együtt. Már legalább három írásban foglalkoztam vonatkozó reklámjaival, mondjuk egyikben sem dicsértem meg, mi több, az engem kifejezetten idegesítő reklámok közé sorolnám őket, de kétségtelen, kifejezetten eredeti ötleteket láthatunk itt. Itt jegyezném meg, ami eredeti az még nem biztos, hogy jó is. Például nagyon eredeti ötlet volt szerintem, amikor gyermekként az öcsémmel a már meguntnak ítélt játékainkat elkezdtük kidobálni a negyedik emeletről az utcára. Ezt mások is eredetinek tartották ugyan, de nem igazán örültek neki, amely örömtelenség kifejezése később rajtunk csattant a szó szoros értelmében, apánk által közvetítve.
Jelen példánkban kétféle stílusú embert vehetünk szemügyre a rájuk jellemző stílusnak megfelelő termék alkalmazása közben. Mindkét ember fekete, jó testű férfi, de mégis más a stílusuk. Ők tartanak egy úgymond frissességi versenyt a portfolió két különböző elemét képviselve. Nekem úgy tűnik, az agresszívabb fazon tökre lenyomja a konszolidáltabb ürgét.
De Gizike kedves, miért nem lehetne az egyik fehér, a másik meg fekete, így is hangsúlyozva a stílusbéli különbségeket. Jesszus Ede, hogy maga milyen hülye! Azt akarja, hogy faji zavargások törjenek ki világszerte a reklámunk nyomán? Hát Gizike kedves, mondjuk ilyen jó eredményre nem számítanék, de szerintem tökre hatásosabb volna. Igen? És melyik nyomja le a másikat Ede azt mondja meg? Maga fehér, én fekete vagyok… Nem, nem én a főnökasszonyt semmiképp sem nyomnám le, ugyanis…
Na mindegy, ezért fekete mindkettő, és tényleg csak a stílusban diferálnak. Az első bácsi olyan szolidabb fajta, ő csak ki akar menni a természetbe ezzel a citromos verzióval, mert ettől leszünk, nem tudom mi, mert közben az erőszakos figura betör a képbe, és valamilyen timberes változatot igyekszik ránk kényszeríteni.
Teljesen világos a koncepció. Ede és Gizike összeveszett a koncepciót illetően, Ede szerint túl macsós az üvöltözős figura, Gizike véleménye szerint pedig túl puha a puhábbik figura. Gondolom a megrendelőnél is összevesztek maguk a megrendelők egymással hasonló alapon miután bemutatták Gizikéék mindkét verziót, ezért Gizikééknek megjött a jobbik eszük (nem politikai értelemben) és kitalálták ezt a vegyes verziót, mondván, így több stílus is megtalálhatja a maga foltját. Mint zsák. Vagyis mint zsák a foltját. Van egy ilyen mondás.
Na de vannak itt egyéb dramaturgiai eszközök is, amelyek mélyen aláhúzzák a mondanivalót, és segítenek megérteni a koncepciót, vagyis hogy nem kell letenned a voksot egyik figura mellé sem, hisz mindkét stílus kiváló terméket tudhat magáénak. Legalábbis ezt gondolom, ezen eszközökről annak ellenére, hogy fogalmam sincs, mit jelentenek, hogyan kellene segíteniük engem a fentebb vázolt megnyugtató állapot elérésében. De te majd megmagyarázod. Például észrevetted-e, hogy a szelídebb ember fürdőszobája voltaképp egy fakéreggel burkolt kockában van, és az záródik össze mögötte, amikor kimegy a természetbe. Van neki az erdőben egy ilyen fakockába telepített fürdőszobája. Tök király. De könyörgöm miért és hogyan? El vagyok veszve. Aztán valahogy megakad a tű a lemezen képileg is, de ezt rögtön széttépi az erőszakosos macsósos ember, és egy konyhában fújkodja magára egy szál piros alsóban ezt a timbert, vagy mit. Majd némi brand-re jellemző szignál füttyszó és termékkép után ott terem az üvöltős fazon egy fürdőszobában nedvesen, és azt mondja, le az izzadsággal, fel a jó illattal. És most segítsetek kedves olvasók, egy kar nő ki az egyik bicepszéből, és rámutat a másik bicepszére, amely bicepsznek szája van, és beszél. Ő mondja, hogy fel a jó illattal. Egyszerűen nem igaz, hogy nem értem e képi nyelvet azzal a rengeteg eszemmel. Erdőben fakockácska, benne fürdőszobácska, és a háromkarú, beszélő izmú hős. Könnyedség, képi humor, geg, ilyesmikről hallottál már? Aha. De Chaplinnél még értettem min nevetek. Itt csak nevetek, de nem tudom min. Vagy sírok?
*******************************************************************************
Értékelés: 4,8/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 6/10

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 23 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:17
    A magam részéről megjegyezném ugyanekkor, amit már régóta gondolok az ilyen termékekről, hogy nagyon ...

    Bövebben...

     
  • A király az szent
    ekszvájzed 13.10.2018 21:16
    Már megint a hazaival van a baj, értem én ... Megint a magyar nem teccik, Az az "egy csepp Magyarország" ...

    Bövebben...

     
  • Azanyád az anyád!
    GRóna 03.09.2018 12:30
    azon nem csodálkozom hisz a hölgy az egyik legszebb pornószínésznő hasonmása! =))

    Bövebben...

     
  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png2.png5.png4.png1.png3.png
Ma420
Tegnap423
Ezen a héten2962
Ebben a hónapban8246
2014.10.25 óta425413

Látogató infó

  • IP: 54.196.26.1
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2018. október 21. vasárnap, 19:41

És még ezek is: