Külföldi
Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

finish reklám

*************************

finish SHINE & PROTECT – 20s +++ Értékelés: 4,6/10

Nem kell, hogy a kedves reklámfilm néző, azaz a potenciális vásárló azonnal felismerje, mi is történik a képeken. Legyen neki inkább általános benyomása. Hogy például itt ez a tárgy, ami éppen különféle módon, de rendeltetésszerűen használatban van, és ennek során történik vele valami, amit korrigálni kell. Ez lehet az emberi testtől kezdve az autóig bármi. A lényeg, nem a tárgyat fogjuk kicserélni, hanem megtartjuk, és megjavítjuk, vagy használhatóvá tesszük. Anyósodat például azzal a dehidratálóval. Vagy ne fáradjunk?

***************

***************

Itt egy mosogatószerről van szó. Arról tablettáról, tudod, amit bele kell tenni a mosogatógépbe, és általában olyan jin-jangosan néz ki egy piros szemmel a közepén. Na de hogyan is reklámozzunk egy ilyesféle szert? Egy szert, ami mosogat. Nyilván be kell mutatnunk, milyen fantasztikusan teszi ezt. Jelen példánkban egy pohár hányattatott sorsán keresztül tanulmányozhatjuk, mennyire hatékony ezen új termék. Mert persze új. Ha pedig új, akkor érdekel minket, hogy mégis, miben nyilvánul ez meg?

Erről pontos tájékoztatást ad a vége felé a szlogen, és az alatta fél másodpercig olvasható fehér színű felirat. Ezek szerint használd, és így „Őrizd meg tovább a poharak fényét!”. A felirat pedig a „tovább” értelmezhetőségéhez ad segítséget, miszerint: Az előző Finish Quantum gépi mosogatószerrel összehasonlítva. Teljesen rendben van, most még tovább marad fényes a poharad. Ugyanis a poharaid minden mosással foltosabbak lehetnek. Én már itt teljesen össze vagyok zavarodva, mert ezek szerint hiába a sok calgon, továbbá a tablettában is a vízkőoldó komponens? Vagy a víz koptatja a poharat, mert azért a víz az úr? De mindegy is, ez nem az én dolgom, a lényeg, az új szer jobb lett, mert tovább lesz valami tőle jó, vagyis nem fikázza az elődjét, hanem továbbfejleszti. Eddig rendben.

De nézzük, miért is kell egy poharat újból és újból elmosni? Mert használni tetszik. Hogy mire? Ha el tetszett volna felejteni, íme néhány életszerű, de azért nagyon vicces példa. Például egy pohár vízzel nyakon öntöd minden reggel a gyerekedet az ágyában, így biztos felébred. Jó, ez vicces volt. Aztán reggeli, ebéd, barátok. Ez utóbbinál két tinilány bugyborékoltat valami rózsaszínű folyadékot. Tessék megfigyelni, hogyan tipizálja az alkotó a tini miliőt. Tipikus tini tipizálás példa. A rózsaszín dominanciája, a körmök, az ujj- és karkötők, és más ilyesmi. Feladat, ugyanez két tini fiúval. Ja, és pohárral. Holnapra.

Tej. Feldöntött, kiöntött poharunkból cica lefetyeli a tejet. Nyilván ezután is el kell mosni, hisz legközelebb abból reggeli, ebéd. Aztán csuklás. Először arra gondoltam, nem akarom tudni, mi történik itt. De aztán rájöttem, ha akarnám se tudnám. Vízszintesen lobogó fekete haj, a csaj ráharap a pohár szélére, a pohárban mintha majdnem függőlegesen állna a folyadék, kijön, vagy bemegy, fogalmam sincs. Mintha előrébb hajtaná a fejét, mert a pohár kerítéssel bezárt szöge csökkenni látszik. (Mérnök vagyok amúgy.) Csuklás? Kérek tippeket. De hát mint azt már a bevezetőben említettem, nem kell minden mozzanatot az utolsó szögig felfognunk, itt az összbenyomás számít, mindenfélére használjuk a poharat, ami után el kell azt mosni. Csuklás után különösen nagyon, azt hiszem.

A többit talán értem. Szombaton buli van, valami rágcsálni valót esznek a poharunkból, vasárnap másnaposság elleni valamit, miután kiöblítettük a rágcsálni való után gyorsan, gondolom. Aztán összefoglalva, nap, nap után. Zöld izé, macaron nevű sütivel, majd ugyanezzel a pohárral pókfogás, és valamit keverünk főzéshez benne. A képi megoldást is értem, a pohár változatlan pozícióban a középpontban, és körülötte forog a világ. Tök jó. Szóval intenzív a használat, és mint megtudtuk, poharaink minden mosással foltosabbak lehetnek. Tehát a mosás árt nekik. Szerintem el kéne kezdeni gondolkodni egy olyan mosogatószeren, és/vagy mosogatógépen, amelyik nem teszi foltossá a poharakat. Nagy találmány volna. Vagy esetleg nem ezt a mondatot kéne itt alkalmazni. Mondjuk minden használattal lehetnének foltosabbak, nem a mosással. A mosással a dolgok tisztábbak szoktak lenni, nem piszkosabbak. Csak úgy mondom.

És tényleg nagyon szép az utolsó, írásban megjelenő felhívás is. Szeresd a mosogatógéped! Használj Finisht! Igen! Szeressük egymást emberek! És mosogatógépek! Ja, hogy ez olyan átvitt értelmű dolog. Szeresd a szerszámaid, gépeid, gondoskodj róluk, és hosszú hibátlan működéssel fogják meghálálni. Értem én. És mi van, ha én tényleg szerelmes vagyok a mosogatógépembe? Tessék tisztelni a másságomat…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 6/10

A technika (Technology) – 5/10

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 64 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Képtalálat a következőre: „kövess minket a facebookon”

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend egy évre visszamenőleg

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png4.png6.png1.png8.png8.png
Ma252
Tegnap394
Ezen a héten1776
Ebben a hónapban5228
2014.10.25 óta446188

Látogató infó

  • IP: 52.91.185.49
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. december 14. péntek, 16:52

És még ezek is: