Külföldi

Olvasóink értékelése: 2 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Audispray eklám

*************************

Audispray - 10s

Akkor viszont az a kérdés, hogyan lehetne egyáltalán egy fülzsíroldó sprayt reklámozni? Szerintem sehogy. Mert elijeszti az embereket a reklámnézéstől.

Inkább nem nézünk oda, nehogy a következő pillanatban valami még gusztustalanabb boruljon ki a dobozból. Horrorfilm kedvelők előnyben. A többi reklámozónak pedig tiltakozni kéne a degusztáló klip velük egy blokkban való vetítése ellen. Ahogy a szeméttároló, vagy égető építése ellen szoktak tiltakozni a környéken élők, mondván, a dolog értékcsökkentő hatású ingatlanjaikra nézve. Egy szemétégetőnek a holdon a helye. Minden gyerek tudja. Amiképp a fülzsíroldó spray reklámnak is.

***************

***************

Az ilyen terméket ki lehet tenni a polcra, fel lehet rá hívni a figyelmet a patikában, vagy mit tudom én, kerüljön elő az utazó ügynök aktatáskájából egy higiénés kollekció egyik legszebb ékköveként. Vagy esetleg lehetne tematikus reklámblokkokat is csinálni. Intim betét, pelenka, élénk bélműködést imitáló kézzel érzékeltetett hashajtóhatás, lábgomba, és ráadásként fülzsíroldás. Persze előtte figyelmeztető felirat, csak erős idegzetűeknek. Korhatárkarikával. Csak hat éven aluliaknak.

Filmünkben épp egy fiatalember tunkol hagyományosan, nekünk ezt persze belülről is megmutatja az animáció, közben egy női hang mondja, hogy változtassuk meg a szokásainkat. Kezdjük mondjuk azzal, hogy használjunk audispray-t. Csinos feleségünk mindjárt át is nyújtja nekünk. Gondolom ez amolyan mitesszer kinyomós kapcsolat lehet. És láss csodát, ha nem látnánk a saját szemünkkel, nem is hinnénk el, a spray hatására a fülzsír csakúgy kifolyik a fülünkből.

Szerintem ezután szeretkezni fognak.

Ja és van gyerekeknek való is.

**************************************

Értékelés:3,4/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 4/10

A látvány (Scene) - 2/10

A technika (Technology) - 5/10

 

 

{mxc}

 

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 64 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    ekszvájzed 19.04.2018 08:08
    Off: Arról már írtál, hagy hogy lehet normál embereknek eladni mondjuk OLASZ pastát, OLASZ nyelven ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    ekszvájzed 17.04.2018 16:28
    Szóval neked a politika mondja meg, mi a magyar?Mondjuk részben az ő dolga is, részben meg az "anyatejjel ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    Super User 17.04.2018 12:19
    Igen, nem kell politizálni, de nem én erőltettem bele ezt a disszonanciát a reklám értelmezésébe ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png7.png6.png3.png9.png5.png
Ma123
Tegnap467
Ezen a héten123
Ebben a hónapban11120
2014.10.25 óta376395

Látogató infó

  • IP: 54.162.165.158
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2018. június 25. hétfő, 06:10

És még ezek is: