Külföldi

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Landliebe reklám

*************************

Landliebe tejtermékek – 30s +++ Értékelés: 5,0/10

Ez itt egy viszonylag új márka nálunk, ezért be kell vezetni, hogy lásd, hogy vedd, hogy edd. Mert finom. Ezt mondják ők. De tényleg, biztosan finom. Amiképp általában a többi ilyen is. Akkor meg együk, vegyük bátran, és legyünk elégedettek, mert a pénzünkért élvezhettünk egy jót. A tulaj meg élvezi a pénzünket. De nem baj, nem sajnáljuk, mert megérte. Pláne hogy minden, ami benne van, olyan természetes. Mármint a termékben. De talán a tulajban is…

***************

***************

Igen, a természetes nevű sztereotípia, már annyira sztereotípia, hogy az már sztereotípia. Foglakoztunk már vele máshol is, és már máshol sem értettük, voltaképp mit jelent. Talán az ember, mint amolyan állat, kicsit fél a saját technológiájától, és vissza vágyik a természet lágy ölébe, ahol ismét állat lehet, úgyis mint ember. Na ezt az iménti fejtegetést hívják filozófiának.  Láttad? De ne félj, visszatérek most hozzád. Tehát régen minden sokkal természetesebb volt, például nem használtak mindenféle mesterséges szereket, például antibiotikumokat, és hagyták, a természet végezze a dolgát, és kiirtson a búbópestis rendesen egy fél várost, ahogy az természetes.

De mindegy is, a lényeg, az emberek szeretik, ha valami természetes, mert az biztosan nagyon egészséges is, mert nincs benne semmi mű. A mű pedig, mint tudvalévő, nagyon mérgező. Mivel operáljon hát egy új márkát bevezető reklám mással, mint ezzel? Az se baj, ha az összes többi ilyen reklám ezzel operál, mert a dolog voltaképp fordítva működik. Ha nem ezzel operálsz, vesztettél.

Persze a legjobb, ha mindjárt egy világról beszélünk, egy világról, ahol minden természetes. Szép mezőn, szép ház, szép tehén. Mondjuk egyik sem természetes, mert ember nélkül se ilyen mező, se ilyen tehén nem volna, nem beszélve a házról. De szerintem ez kevés rétegnéző fején villan át, miközben ezt a reklámot nézi. Vélhetőleg tudják ezt a kreatívok is. Dús hegyi legelő, friss tej, válogatott alapanyagok földje ez. Vagyis itt minőség lakik. Nem csak úgy ömlesztik itt az alapanyagokat vegyesen, hanem gondosan válogatják őket. Hogy mik ezek? Az a te fantáziádra van bízva, és te ilyenkor csak csupa természetes dolgot képzelsz el, azokból is csak a szebbeket.

Hogy hol vagy? „Egy világban, ahol nincs helye mesterséges adalékoknak, csakis a tiszta, minden ízükben természetes, és eredeti összetevőknek.” Hidd el. Hidd el, hogy nem a bullshit generátorral alkották ezt a mondatot. Meg a következőt. „Élvezd minden nap a tiszta természet utánozhatatlan, gazdag ízeit.” Most ha cinikus akarnék lenni, mondanám, akkó menjé, legeljé azon a mezőn füvet, oszt húzd meg a tehén tőgyét egy slukkra, ha meg nem vagy vega, van az udvarban csirkecomb is, csak majd köpd ki a tollakat. Na az vóna a természet gazdag íze. De mit látok? Ezek itt főznek például, meg valamit tenniük kellett a nem mesterséges adalékokkal és természetes alapanyagokkal, hogy olyan szépen belesimuljanak krémszerűen azokba a természetes műanyag, bocsánat természetes anyag dobozokba. Szentséget törnek ezek itten.

Jaj boldogtalan pára! Ez nem így működik! Nagyanyád is eltette a lekvárt, arra mondod mindig, nem volt benne semmi fujjos műadalék, legfeljebb egy kis szalicil. Meg jó sok cukor. De az természetes répából volt. Szóval a természetes arra vonatkozik, nincs benne semmi E jelű izé, meg állományjavító, meg ízfokozó, meg ilyenek. És hogy bio. Senki nem fogja értelmezgetni, voltaképp mit is jelent a természetes, mint fogalom. Az mindig az értelmezési környezettől függ. Mi, reklámidomított emberek, pontosan tudjuk, mit kell értenünk e fogalom alatt. Valami jót. (Megsúgom neked, az ember attól a pillanattól fogva, hogy meggyújtotta az első tüzet, már csupa olyan dolgot tett, ami nem természetes, mert azt a tüzet, ott és akkor a természet nem gyújtotta volna meg.) A zárójelben ismét filozófiát olvashattál kedves olvasó. Kedves kreatív. Kedves kreatív olvasó.

A képek persze gyönyörűek. Tisztaság, nyugalom, ragyogás, étvágygerjesztés, lágyság, kellem és báj, ezt mindenképpen meg kell kóstolni. Szerintem meg is fogom. Egyszer biztosan. Nem, nem azért mondom, mert nem fogom finomnak találni. Csak tudod fogyóznom kell, és biztos, hogy ebben nem mesterséges az édesítőszer, még ha nem is sok. Csak én sokat ennék belőle. De miért pont ebből? Ezt el tetszettek felejteni megmondani…

*******************************************************************************

Értékelés: 5,0/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 7/10

A technika (Technology) – 5/10

{mxc}

Ki van itt?

Oldalainkat 70 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png5.png3.png7.png5.png0.png
Ma314
Tegnap487
Ezen a héten2341
Ebben a hónapban10283
2014.10.25 óta253750

Látogató infó

  • IP: 54.159.113.182
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2017. szeptember 22. péntek, 17:14

És még ezek is: