Külföldi

Olvasóink értékelése: 1 / 5

Csillag aktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Nivea reklám

*************************

Nivea Q10 nappali arckrém – 25s +++ Értékelés: 4,4/10

Sosem hallottam még a Goji bogyóról. Ez persze rám nézvést szegénységi bizonyítvány, műveltségem újabb hiátusára derült ismét fény. Mert hogy ebben az arckrémben ilyen bogyó van beledarálva. Vagy máshogy beleapplikálva. Hisz a technológiát sem ismerem. Ráadásul. De nem is ez a lényeg. A lényeg, valahogy van benne ilyen csodabogyó, és ha magadra kened, akkor minden jóra fordul. Nem kevésbé azért, mert új.

***************

***************

Tudod, az új mindig jobb, mint a régi. Beszéltünk már erről sokszor. Ezekről a varázsszavakról. Az új jó, a régi rossz. A régi az már elkopott. Rozsdás. Nyikorog. Lemállott róla a festék. Dohos. És nem működik. Ennek például az az újsága, hogy belefejlesztették ezt a Goji (ejtsd: Godzsi) bogyót. Ha utánanézel, mi mindenre jó e bogyó, akkor könnyedén megállapíthatod, kvázi mindenre. Már ami jó. Rossz dolgok elkövetésére nem alkalmas. Ez egy univerzális bogyó. Ilyenről még sohasem hallottunk. Antioxidáns, azaz tartalmaz A, B1, B2, B6, E vitamint, és természetesen iszonyúan gazdag C vitaminban. Szelénium, germánium, 18 aminosav, 21 nyomelem, de nem is sorolom tovább. Energetizál, korrigálja a chi hiányt, bármit is jelentsen ez, de ejnye… nekünk itt a reklámot magát kell nézni.

Hogyan is reklámozzunk egy ilyen életvizét? Életkenőcsét?

Jól nézel ki! Ezt mondja egy nő annak a másik nőnek, aki vidáman, kisimult arccal, derűsen, szóval jól nézel ki szerűen vonul, gondolom a munkahelyére érkezvén. Ó ha tudnád! Ezt magában gondolja a sima arcú nő, sejtelmesen utalva rá, hogy van itt valami a háttérben, amit még mi sem tudunk. Vidám társaság integetve szalad az utcán egy pillanatra. Aztán egy férfi kolléga mondja főszereplőnknek, hogy egyszerűen sugárzol ma reggel. A nő jelentőségteljesen ránk néz, mert mi már sejtjük, amit a többiek még nem. Mondjuk én csak a harmadik megnézés után sejtettem, de hát az én szerény képességeim ugyebár. És akkor bevillan egy vágókép, amin négy nő ugrál valami díványon zenére. De friss vagy ma! Ezt egy kollegina mondja.

Na jó, értem. Vagyis megfejtettem. Nehezen jár az agyam ugyanis. Tudom, neked azonnal világos volt. Ja, meg aztán a később következő feliratok is segítettek. Tehát a nő átmulatta az egész éjszakát azzal a furcsa társasággal, akikkel a díványon ugrált, de ez mégsem látszik rajta másnap, mert bekente magát reggel a Goji bogyóval. Ez egy energetizáló nappali arckrém. Q10. És új. És te megeszed megint. A varázsszavakat. És azt hiszed megint, hogy tényleg. Csak bekened, és ránctalanodsz, meg nem kell többet aludnod. Mintha egész éjjel aludtál volna – hazudja a felirat.

Ugye nem azt akarod mondani, hogy most képedsz el először azon, milyen hamis képet festenek a reklámok a termékekről. Már rég azt kéne vizsgálnod, melyik hazudik szellemesebben, ügyesebben, ha már egyszer ez a dolguk. Rendben, ebből a szempontból e reklám semmi újat nem produkált, fáradt, unalmas, jól ismert hazugságokkal dolgozott. Talán a buli megformálása jelentett némi érdekességet, miszerint ez úgy néz ki manapság fiatal nők részvételével, hogy vihogva ugrálnak egy díványon zenére. Egyébként mintha eleinte lett volna köztük egy férfi is, amikor érkeztek. Biztos, már lemerítette a sok nő. Na, megindult a fantáziám. Jaj, istenem! Hát nem tökmindegy? Egész éjjel buli volt, én mégis ránctalan vagyok. Ennyi.

Tudod ez úgy működik, úgyis mint célcsoport, hogy én (nem én) már évek óta Niveát használok, és most megtudom, van ez a Q10. Hát kipróbálom. És nem figyelek én ebben a reklámban ugráló nőket, meg semmit, csak kapom az infót, hogy egyáltalán megjelent a bogyós verzió. A bogyó pedig mindenható, tehát egy próbát biztosan megér.

Tényleg újra meg újra elcsodálkozom azon, milyen könnyű pénz ez a reklámcsinálás. Azt hiszem itt az ideje egy reklám bullshit generátor megalkotásának (ha még nincs ilyen), és ezek után százalékban lehetne mérni egy reklám bullshit tartalmát. Annál jobb, minél kisebb érték jön ki. Ez itt sajnos megvan vagy 90%. Mert ez például szinte csak 0%:

(bocs, majd keresek másikat, ez privát lett valamiért)

*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10

{mxc}

Ki van itt?

Oldalainkat 42 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • Anyu üzemképtelen
    BacitraciN 30.09.2017 19:22
    Jo napot kivanok! Nekem csak egy hozzaszolasom lenne, butasag, de nagyon bantja a fulemet. A reklamban ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Sutyi83 27.09.2017 16:31
    Nekem is a zene volt fura. Bátyóval szeretkezne..?

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    anonim 20.08.2017 15:46
    Nem eset szó a zenéről. A nagy családi összetartás alatt szóló zene eredeti szövege: "Ha esik test a ...

    Bövebben...

     
  • Szupergyors ötlet
    Bendegúz 09.08.2017 12:12
    Ráadásul eléggé félrevezető is a reklám. Azt persze elfelejtették hozzátenni, ha van egy viszonylag régi ...

    Bövebben...

     
  • Bénázás
    Bendegúz 09.08.2017 11:51
    Azt nem tudtam eddig még felfogni, mi a francnak ekell internet ahhoz, ha le akarok fényképezni ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png9.png3.png3.png9.png4.png
Ma99
Tegnap460
Ezen a héten99
Ebben a hónapban8220
2014.10.25 óta293394

Látogató infó

  • IP: 54.91.38.173
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2017. december 18. hétfő, 06:14

És még ezek is: