Külföldi

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

VW Polo reklám

*************************

VW Polo GTI - 20s

Hát igen, a gépkocsi reklámok között valamivel gyakrabban fordul elő elfogadható minőségű. Vajon miért van ez?

Talán azért, mert a hirdetők feltételezik, hogy e célcsoport szellemi színvonala valamivel magasabban áll, mint a mosóport még megvenni képes szélesebb néptömegeké? Vagyis a tehetősség mértéke - feltételezéseik szerint - általában egyenes arányban áll az intelligencia, és ebből fakadóan az igényesség mértékével? Vagy legalábbis a most feltörekvő fiatal demokráciákban lenne ez így? Akárhogy is van, véleményem szerint a jó reklám mindig hatásosabb, mint a rossz. Bár mivel definíció szerűen a jó reklám = hatásos reklám, ez így talán tautológiának látszik Vagyis egy rossz reklám is lehet jó, ha hatásos. És mégis rossz, mert... de itt talán álljunk meg, és nézzük a konkrétumot.

***************

***************

A fickó kézzel tolja ki a parkolóból a kocsit, mert tudja, ha egyszer elszabadítja a lóerőket, korántsem biztos, hogy kordában is tudja tartani őket. Annyira energikus, dinamikus ez a látszólag kis autó. Még így is hogy megrémül, amikor az autó hirtelen kitör az indításkor. Vagyis, ahogy a szlogen szól, "csak haladóknak". Ennyi lóerő már nem tréfadolog, szinte kihívás egy ilyet vezetni. Lóerő, sportosság, kihívás, verseny, megfelelés, autó, igen, ez egy férfi reklám. Kár, hogy az autó maga kicsi és piros. Ez egy picit gyengíti az üzenetet, bár lehet, hogy szándékos. Talán mert a nők már veszik, mint a cukrot, de ez nem elég, célozzuk hát meg a férfiakat is. És hát nekünk férfiaknak már csak azért is meg kell mutatnunk, hogy kell egy ilyen kis vadmacskát kezelni, mert lám, mit szerencsétlenkedik ott az a gyámoltalan férfitársunk, szégyent hozva nemünkre. Le kell mosnunk a gyalázatot. Nosza vegyünk gyorsan egy ilyet, mutassuk meg!

Értékelés: 6/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 7/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 7/10

A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 5/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 5/10

 

 

{mxc}

 

Ki van itt?

Oldalainkat 77 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • Anyu üzemképtelen
    BacitraciN 30.09.2017 19:22
    Jo napot kivanok! Nekem csak egy hozzaszolasom lenne, butasag, de nagyon bantja a fulemet. A reklamban ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Sutyi83 27.09.2017 16:31
    Nekem is a zene volt fura. Bátyóval szeretkezne..?

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    anonim 20.08.2017 15:46
    Nem eset szó a zenéről. A nagy családi összetartás alatt szóló zene eredeti szövege: "Ha esik test a ...

    Bövebben...

     
  • Szupergyors ötlet
    Bendegúz 09.08.2017 12:12
    Ráadásul eléggé félrevezető is a reklám. Azt persze elfelejtették hozzátenni, ha van egy viszonylag régi ...

    Bövebben...

     
  • Bénázás
    Bendegúz 09.08.2017 11:51
    Azt nem tudtam eddig még felfogni, mi a francnak ekell internet ahhoz, ha le akarok fényképezni ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

3.png0.png6.png6.png3.png0.png
Ma36
Tegnap263
Ezen a héten677
Ebben a hónapban6999
2014.10.25 óta306630

Látogató infó

  • IP: 54.196.135.90
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2018. január 17. szerda, 04:05

És még ezek is: