Külföldi

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

VW Polo reklám

*************************

VW Polo GTI - 20s

Hát igen, a gépkocsi reklámok között valamivel gyakrabban fordul elő elfogadható minőségű. Vajon miért van ez?

Talán azért, mert a hirdetők feltételezik, hogy e célcsoport szellemi színvonala valamivel magasabban áll, mint a mosóport még megvenni képes szélesebb néptömegeké? Vagyis a tehetősség mértéke - feltételezéseik szerint - általában egyenes arányban áll az intelligencia, és ebből fakadóan az igényesség mértékével? Vagy legalábbis a most feltörekvő fiatal demokráciákban lenne ez így? Akárhogy is van, véleményem szerint a jó reklám mindig hatásosabb, mint a rossz. Bár mivel definíció szerűen a jó reklám = hatásos reklám, ez így talán tautológiának látszik Vagyis egy rossz reklám is lehet jó, ha hatásos. És mégis rossz, mert... de itt talán álljunk meg, és nézzük a konkrétumot.

***************

***************

A fickó kézzel tolja ki a parkolóból a kocsit, mert tudja, ha egyszer elszabadítja a lóerőket, korántsem biztos, hogy kordában is tudja tartani őket. Annyira energikus, dinamikus ez a látszólag kis autó. Még így is hogy megrémül, amikor az autó hirtelen kitör az indításkor. Vagyis, ahogy a szlogen szól, "csak haladóknak". Ennyi lóerő már nem tréfadolog, szinte kihívás egy ilyet vezetni. Lóerő, sportosság, kihívás, verseny, megfelelés, autó, igen, ez egy férfi reklám. Kár, hogy az autó maga kicsi és piros. Ez egy picit gyengíti az üzenetet, bár lehet, hogy szándékos. Talán mert a nők már veszik, mint a cukrot, de ez nem elég, célozzuk hát meg a férfiakat is. És hát nekünk férfiaknak már csak azért is meg kell mutatnunk, hogy kell egy ilyen kis vadmacskát kezelni, mert lám, mit szerencsétlenkedik ott az a gyámoltalan férfitársunk, szégyent hozva nemünkre. Le kell mosnunk a gyalázatot. Nosza vegyünk gyorsan egy ilyet, mutassuk meg!

Értékelés: 6/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 7/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 7/10

A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 5/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 5/10

 

 

{mxc}

 

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 203 vendég és 0 tag böngészi

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Utolsó hozzászólások

  • Gusztustalan Zsolt sörözik
    Stéger László Károly 08.08.2018 11:53
    Sajnálom a Soproniakat , hogy ilyen szeméttel hozzák össze Őket , mint ez a " reklám " Mostanában ...

    Bövebben...

     
  • Nehogymá unatkozzá...
    Sandor 01.08.2018 01:20
    Egyet értekaz előttem szólóval. ( A cikkszerzővel) Eddig is voltak bugyuta, 60-as iq-hoz ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Eszter Kádár 16.07.2018 15:05
    Tóth Ildikó - színésznő

    Bövebben...

     
  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

4.png0.png1.png4.png2.png7.png
Ma95
Tegnap460
Ezen a héten1937
Ebben a hónapban7551
2014.10.25 óta401427

Látogató infó

  • IP: 54.80.102.170
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2018. augusztus 17. péntek, 05:41

És még ezek is: