Külföldi

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

VW Polo reklám

*************************

VW Polo GTI - 20s

Hát igen, a gépkocsi reklámok között valamivel gyakrabban fordul elő elfogadható minőségű. Vajon miért van ez?

Talán azért, mert a hirdetők feltételezik, hogy e célcsoport szellemi színvonala valamivel magasabban áll, mint a mosóport még megvenni képes szélesebb néptömegeké? Vagyis a tehetősség mértéke - feltételezéseik szerint - általában egyenes arányban áll az intelligencia, és ebből fakadóan az igényesség mértékével? Vagy legalábbis a most feltörekvő fiatal demokráciákban lenne ez így? Akárhogy is van, véleményem szerint a jó reklám mindig hatásosabb, mint a rossz. Bár mivel definíció szerűen a jó reklám = hatásos reklám, ez így talán tautológiának látszik Vagyis egy rossz reklám is lehet jó, ha hatásos. És mégis rossz, mert... de itt talán álljunk meg, és nézzük a konkrétumot.

***************

***************

A fickó kézzel tolja ki a parkolóból a kocsit, mert tudja, ha egyszer elszabadítja a lóerőket, korántsem biztos, hogy kordában is tudja tartani őket. Annyira energikus, dinamikus ez a látszólag kis autó. Még így is hogy megrémül, amikor az autó hirtelen kitör az indításkor. Vagyis, ahogy a szlogen szól, "csak haladóknak". Ennyi lóerő már nem tréfadolog, szinte kihívás egy ilyet vezetni. Lóerő, sportosság, kihívás, verseny, megfelelés, autó, igen, ez egy férfi reklám. Kár, hogy az autó maga kicsi és piros. Ez egy picit gyengíti az üzenetet, bár lehet, hogy szándékos. Talán mert a nők már veszik, mint a cukrot, de ez nem elég, célozzuk hát meg a férfiakat is. És hát nekünk férfiaknak már csak azért is meg kell mutatnunk, hogy kell egy ilyen kis vadmacskát kezelni, mert lám, mit szerencsétlenkedik ott az a gyámoltalan férfitársunk, szégyent hozva nemünkre. Le kell mosnunk a gyalázatot. Nosza vegyünk gyorsan egy ilyet, mutassuk meg!

Értékelés: 6/10 pont

A BRAND bevésése (Imprinting) - 7/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 7/10

A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 5/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 5/10

 

 

{mxc}

 

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 70 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • CBA Saga
    Radó Pál 13.06.2018 00:12
    Hozzászóltam, leírtam, de ki lettem dobva az utolsó soroknál! Meglátásom szerint érdekes és jó a ...

    Bövebben...

     
  • Darabos vasaló
    Radó Pál 12.06.2018 22:55
    A reklám, mint megjelenés elemzése, hellyel közzel fedi az "élmény" átélésének kritikáját, de az ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    ekszvájzed 19.04.2018 08:08
    Off: Arról már írtál, hagy hogy lehet normál embereknek eladni mondjuk OLASZ pastát, OLASZ nyelven ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    ekszvájzed 17.04.2018 16:28
    Szóval neked a politika mondja meg, mi a magyar?Mondjuk részben az ő dolga is, részben meg az "anyatejjel ...

    Bövebben...

     
  • Magyar lázra magyar... izé...
    Super User 17.04.2018 12:19
    Igen, nem kell politizálni, de nem én erőltettem bele ezt a disszonanciát a reklám értelmezésébe ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png7.png4.png7.png6.png4.png
Ma344
Tegnap459
Ezen a héten1732
Ebben a hónapban9489
2014.10.25 óta374764

Látogató infó

  • IP: 54.166.233.99
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2018. június 21. csütörtök, 17:48

És még ezek is: