Külföldi

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Media Markt reklám

*************************

Media Markt 3 az 1-ben akció – 30s +++ Értékelés: 4,0/10

Nem véletlenül szerepel ezen üzletlánc magyar szlogenjében a hülye szó. Ez a reklám ugyanis nagyon hülye. Méltó a szlogenhez. Méltó azokhoz, akik kitalálták. Méltó hozzánk, akik mint fókuszcsoport visszaigazoltuk, hogy ez hat ránk, ettől lesz nagyobb kedvünk betérni ezen üzlethálózatba és nem máshová. Hülyék vagyunk. Megérdemeljük. Így működünk. Ez kell nekünk. Neked is, ne tagadd. Te biztosan végtelenül szellemesnek tartod ezt is. Én is. Sokat nevettem rajta.

***************

***************

Van valami nyápic fickó a strandon, nekivetkőzik, majd felderül az arca, mert meglát valami felderítőt. Nem egy ilyesmivel foglalkozó katonát, hanem ami őtet felderíti, boldoggá teszi. Ez pedig egy nagyon kigyúrt izompacsirta fazon, aki éppen kenegeti a kigyúrt izmait valami naptejjel. Mivel reklámfilmről van szó, te elveted a gondolatot, miszerint itt valami azonos neműek kapcsolatáról szóló etűdöt láthatsz majd, hanem nyilván a vonatkozó napozó kozmetikumról szól a népszerűsítő manipuláció.

Nyápicgyerek meg is indul izomgyerek felé, már messziről jelzi, hozzá igyekszik. Hozzám? – szól izomgyerek testbeszéde. Nyápicgyerek odaér, majd ölelgetni kezdi izomgyereket. Akkor mégis az azonos neműek társadalomban elfoglalt szociológiailag értelmezhető viszonyrendszereiről lesz szó? – kérdezed te magadban. Ha azt mondom, ezt kérdezed, akkor ezt kérdezed, ne beszélj vissza. De nem. Nem erről van szó. Nyápicgyerek ugyanis mintegy átkeni magára izomgyerek napozóolaját. Nyilván napozóolaj reklám.

De nem. Nem erről van szó. Hanem egy műszaki cikkeket forgalmazó üzletlánc reklámja. Hogy akkor hogyan kerül a napozóolaj, meg a homoszexualitás az asztalra? Hülyén. Ahogy a szlogenben van. Tök mindegy miről szólnak a képek. Találj ki valamit Józsikám, ami a spórolásról szól. Nagyon vicces legyen. Hogy jól bevésődjék ezeknek a barmoknak a fejébe. Hogy aztán lehessen terelgetni őket. Mint ahogy a barmokhoz illik. Ez nagyon jó Józsikám. Hogy az izomagyról átkeni magára a napozóolajt és így spórol, de majd mi mondjuk, hogy ne így spóroljon, hanem inkább vegyen most tévét például. Persze, azt kenje magára. Logikus. Ja hogy úgy értjük, így pénzt spórol, és akkor összegyűjthet egy tévére valót? Ja értem, hogy ez csak nekem nem tűnt logikusnak. Neked igen. Gratulálok. Szóval hogy nem kell így spórolnia, mert most van ez a három az egyben akció, és így már elég lehet az eddig összekuporgatott pénze. Vagy ne menjen strandra. Ja hogy biztos belógott. Ezt onnan lehet tudni, hogy mintha ott vetkőzne le a rendes cuccból… talán. Vagy van egy hosszabb verzió, ahol látjuk, amikor átmászik. Biztosan. Értem én a koncepciót, ha egy kicsit elgondolkozom rajta.

De mondok én valamit. Tudod ki gondolkozzon el rajta. Ez nem filozófiai értekezés. Merev vagyok? Nem tudok lazán örülni egy ilyen nagyszerű képi gegnek? Hogy bennem mindenféle egyéb végkimenetel jelenik meg rögtön a jelenet láttán? Például szerintem, ha egy ilyen kissé ellenszenves nyápic figura odamegy egy amolyan kigyúrt hústoronyhoz, és elkezdi ölelgetni, végigutaztatni a testét a látványos izomhalmokon, akkor a hústorony, hacsak nem vonzódik az azonos neműekhez, és azokon belül is az ilyen különösen idegesítő ellenszenves egyénekhez, szóval akkor a hústorony úgy beleveri nyápicgyereket a homokba, mint egy jancsiszöget. A dörgölőzős perverz mindenségit neki. Ezek azok, akik a buszon is zaklatják a fiatalokat, és akiket persze időnként a lelkes utasok jól meg is ruháznak. És akkor ezen üzletlánc marketing kommunikációs osztályán lelkes ovációval elfogadták a kommunikációs cég storyboardját. Reklámozzuk egy kis perverzióval akciónkat.

De semmi gond, mint már jeleztem, megérdemeljük. Mi vagyunk a hülyék. Te, meg én. Ők ezt nekünk készítették. Értenek hozzá. Ez a szakmájuk. Ezt tanulták hosszú évekig. Te mit szólnál, ha egy laikus beleokoskodna a szakmádba?

Na, bocs, kicsit felhúztam magam. Most már lenyugodtam. Majd pont ezektől fogok agyvérzést kapni. Vagy infarktust. Szépen megnyugszom tehát. Nem áldozom fel magam ezeknek. Miért nem? Mondjuk együtt: Mert hülyék azért nem vagyunk! Köszönöm. Szép volt…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,0/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 2/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 6/10

A technika (Technology) – 5/10

{mxc}

Ki van itt?

Oldalainkat 17 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • Anyu üzemképtelen
    BacitraciN 30.09.2017 19:22
    Jo napot kivanok! Nekem csak egy hozzaszolasom lenne, butasag, de nagyon bantja a fulemet. A reklamban ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Sutyi83 27.09.2017 16:31
    Nekem is a zene volt fura. Bátyóval szeretkezne..?

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    anonim 20.08.2017 15:46
    Nem eset szó a zenéről. A nagy családi összetartás alatt szóló zene eredeti szövege: "Ha esik test a ...

    Bövebben...

     
  • Szupergyors ötlet
    Bendegúz 09.08.2017 12:12
    Ráadásul eléggé félrevezető is a reklám. Azt persze elfelejtették hozzátenni, ha van egy viszonylag régi ...

    Bövebben...

     
  • Bénázás
    Bendegúz 09.08.2017 11:51
    Azt nem tudtam eddig még felfogni, mi a francnak ekell internet ahhoz, ha le akarok fényképezni ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

3.png0.png6.png6.png2.png5.png
Ma31
Tegnap263
Ezen a héten672
Ebben a hónapban6994
2014.10.25 óta306625

Látogató infó

  • IP: 54.196.135.90
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2018. január 17. szerda, 03:44

És még ezek is: