1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Brise reklám

*************************
Brise téli illatkollekció ? 25s +++ Értékelés: 4,0/10
Azért vagyok biztos benne, hogy ez nem magyar reklám, mert az itt látható ház postaládái voltaképp nyitott fakkok, amelyekbe kisebb csomagok is elhelyezhetők. Nem, dehogy. Egyáltalán nem arra gondoltam, hogy azért, mert a magyar ipar nem tud ilyen postaládákat előállítani. Másra gondoltam. Nos, így történhetett, hogy a kedves ifjú hölgy egy kisebb csomagot talált a fakkjában, aminek szemmel láthatóan igen megörült.

***************


***************
És hogy mit is tart a kezében, arról egy mellékelt üzenetecske tájékoztatja, amit nekünk a narrátor néni van oly szíves felolvasni. Imígyen: Bemutatjuk a Brise új különleges téli illatkollekcióját!
A szagmérnökök tehát télire új, azaz ÚJ és különleges, azaz KÜLÖNLEGES illatkollekciót terveztek nekünk. És lám, már ott is ül az ifjú hölgy az asztalnál, és azzal foglalatoskodik, hogy mélyen belélegzi az amúgy világító tégelyből áramló különleges téli illatokat. Látjuk is, ahogy jönnek kifelé a téli illatkollekciók. Aztán mosolyogva néz ki az ifjú hölgy az ablakon, édesanyja öleli át, aki valamit mutat odakint. Tán, hogy nézd, milyen szépen esik a hó, milyen gyönyörű puha fehér minden, mintha egy mesevilágba kerültünk volna, vagy mit tudom én, ne bosszants…
És akkor jön egy nagyon bájos jelenet, talán az lehetne a címe, hogy a mamuszok tánca. A mamuszok nagyon barátságos népek voltak, ott laktak az erdő mélyén egy nagy fa belsejében. És egyszer a legöregebb mamusz, így szólt… nem, nem azt mondta, hogy menjek én a jó anyámba… na szóval visszatérve reklámunkhoz, látjuk, amint a két pár láb, a két pár lába, lábai, lábainak a mamuszai a szereplőknek ide-oda billegetik magukat, miközben a háttérben barátságosan lobog a kandalló tüze. Tehát mintegy a fekvő szereplők szemszögéből nézzük a saját lábunkat, ha esetleg nem értenéd. „Amellyel bárhol otthon érezheted magad.” Ezt a kedves hangú narrátor mondja. Vagyis csak vidd magaddal ezt a világító dobozt, nyisd ki, és akkor bárhol vagy, máris otthon érezheted magad. Mert nyilván ez az illat az otthonra emlékeztet majd téged. Ja, és akkor értem, szóval az ifjú hölgy visszaemlékezik most a tégelyből áradó mákony hatására, mintegy látomásai támadnak, és látja, hogyan nézték az édesanyjával együtt az ablakból a telet, hogyan táncoltatták a papucsaikat kettesben, meghitten, ahogy ők szokták, és hogyan teáztak azokon hideg téli napokon felhőtlenül kacagva és örülve egymásnak.
És most, amikor mind a ketten máshol vannak, és csak skype-on tudnak egymással beszélgetni, megköszöni a bájos ifjú hölgy az édesanyjának a régi szép emlékeket, no meg a terméknek is nyilván, hogy segített azokat feleleveníteni.
Azért megkérdezném, hogy ha ez egy vadonatúj téli illatkollekció, akkor hogy a viharba emlékeztetheti az ifjú hölgyet a régi emlékekre? Ja, értem, az emlék a régi, és eddig még nem volt olyan illatkollekció, ami pont ezt az ifjú hölgyet pont az ő régi emlékeire emlékeztette. Mert hogy pont ilyen illatok lengedeztek őnáluk karácsony tájt például. Vagy a termék még ennél is nagyszerűbb? Tehát ha mondjuk én beszippantom, nekem is az én régi téli emlékeimet idézi fel? Ez egy ilyen mindenszagú illatosító? Biztosan…
De hogy miért vedd meg mindenképpen ezt a terméket, az csak a végén derül ki. Ugyanis a Brise mostantól Glade. És ez egy vadonatúj név. Vadonatúj. De az illat ugyanaz. Képzeld. Mondjuk elmegyek csajozni, igaz, Ági egyszer már kikosarazott, de most odamegyek hozzá, és azt mondom, lehet, hogy én ugyanaz vagyok, de a nevem mától kezdve már nem Kukorica Jancsi, hanem János Vitéz. És várom a hatást. Jó tudom, itt nyilván valaki felvásárolt, kivásárolt valakit, de akkor minek ezt úgy bejelenteni, mintha valami újabb nagyszerű tulajdonsága volna a terméknek? Vadonatúj!
Na mindegy, ez is csak egy reklám. Olyan, mint a többi. Én is olyan vagyok, mint a többi. Illetve nem, mert én, képzeld, én nem hiszem el, hogy ha veszek ilyet, akkor letüdőzve, ez nekem mindenféle régi emlékeket idéz fel. Én tudom, hogy te elhiszed, meg mindenki elhiszi… vagy nem?

(Ja, azért világít, mert ezt meg kell gyújtani... ja...)
*******************************************************************************
Értékelés: 4,0/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 3/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}