Discreet reklám
*************************
Discreet tisztasági betét ? 25s +++ Értékelés: 4,8/10
Ezek a tisztasági betét reklámok mindig lenyűgöznek. Például erről a fajtáról is írtam már itt. Szóval hogy ilyen kívánatossá tegyék ezt a terméket még a férfiak számára is, ez egyszerűen káprázatos. Hiszen ki ne akarná, hogy a barátnője ilyen harsogóan üde, eleven, vidám, és ennivalóan szexi legyen? És látod, nem kell hozzá más, csak legyen benne mindig friss betét. És működik.
***************
***************
Van tehát egyfelől ez a női gond, hogy ezek itt szivárognak valahol mindig jobbra-balra, ami ugye nem éppen férfi libidófokozó tényező. Másfelől egy nő mégiscsak férfi libidófokozó tényező. Vagy az kéne hogy legyen. Akkor ezt a kettőt hogyan egyeztessük össze? A probléma nyilván abból fakad, hogy a kifejezetten nőknek szóló, intimitást igénylő cuccok reklámozásánál nem lehet arra számítani, hogy a férfiak becsukják a szemüket, vagy egyenesen kirohannak a szobából, mint ahogy arra egyes reklámok (hüvelygomba) – érzékelvén ezt a problémát – viccesen célozgatni szoktak. Nincs más választás tehát, minthogy előre menekülni, és a betétes nőt kvázi még kívánatosabbá tenni, mint a betéttelent.
Jelen példánkban például példaképpen… még egyszer nekifutok… A vizsgálatunk tárgyát képező filmetűd arról szól, hogy egy fiatal pár elmegy a MetroCinema nevű moziba, ahol 18.00-kor a Maximum Annihilation (teljes megsemmisítés?) című film, 18.10-kor pedig a Last days of sunshine (a napsütés utolsó napjai?) nevezetű mozi megy. Mert tudod, ez is egy ilyen többtermes multiplex izé, azért lehet csak ilyen kis különbség a két kezdés között – magyarázom magamnak, aki ebből is viccet akart csinálni, de szerencsére még idejében rájöttem milyen hülye vagyok, és így ezt te nem is tudtad meg. Ugyanis itten a csaj persze a szerelmes moziba akar menni, a srác meg a kemény moziba. Nem tudom, ez például lejött-e neked? Nem figyelsz? Hányszor mondjam még, hogy itt nagyon kell figyelni, mert ebben a műfajban fél másodpercek alatt következnek be olyan jelentős fordulatok a történetben, amelyek nélkül piszkosul nem fog neked összeállni a kép, és akkor oda a katarzisod.
És ekkor, hogy a ravasz kis nőcske azt nézhesse meg, amit akar, a csábítás, a vágykeltés ősi trükkjéhez fordul. Teheti, hiszen alaposan be van betétezve, és ez a betét, mint ahogy arra a reklámszöveg is rámutat, fel tudja frissíteni egy nő szépségét. Azért tudja felfrissíteni, mert ez egy légáteresztő, csipkefinomságú tisztasági betét. Ja és most a plusz verzió vastagabb fedőréteggel, és szagsemlegesítő technológiával is rendelkezik. Vagyis ezek szerint a régebbi verziók ugyan csipkefinomságúak volta, de büdös maradt tőlük a nő. Gáz. Volt. De ennek már vége. Csak föllebbenti a leheletkönnyű szoknyácskát a hölgy (Marilyn Monroe©), és a buta, elkábult fazon követi őt akárhová. Biztos megpillantotta a csipkefinomságot is. És annak ugyebár már végképp nem lehet ellenállni.
Én persze hiába ugatok itt immáron éveken keresztül, hogy tessék már leszállni a szép nőkről ezekkel a biológiai létmeghatározottságunkat különösen hangsúlyozó termékekkel, ne tessék már nekem mindenféle kellemetlen asszociációkra okot adni azokban a bizonyos percekben. (Régebben órákban.) Mert hogy én tévedek, és tulajdonképpen a másik oldalról kell megközelíteni ezt az egészet? Igen, a tényleges célcsoport oldaláról, vagyis a nőt kell meggyőzni, ő akkor is szép és kívánatos marad, ha éppen nem szép, és nem kívánatos. Mármint hogy éppen olyan dolgok történnek rajta, benne, alatta, felette, amelyek általában, hangsúlyozom általában (ma még) nem éppen a csáberő fokozását szolgálják.
Arra persze már gondolni sem merek, mi van, ha a nők e reklámok hatására átesnének a ló túlsó oldalára. Igen, még egy kis szájfény ide, és – te jó ég! – melyik betétemet vegyem fel? Te, nem adnád kölcsön azt a kis helyes népi hímzéseset…
Bevallom, én egy kicsit konzervatív ízlésű vagyok, és ezennel szeretnék mozgalmat indítani a betétmentes szexért. Aláírásgyűjtő standomat valamelyik nagy plaza drogéria boltja mellett fogom felállítani. Minden külön értesítés helyett…
*******************************************************************************
Értékelés: 4,8/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}