Külföldi

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

Palmolive reklám

*************************
Palmolive Ayurituel tusfürdő ? 30s +++ Értékelés: 5,0/10
Igen, egy kreatívnak nem szabad finnyásnak lennie, sőt, tekintet nélkül saját világnézetére alkalmazkodnia a célcsoportra jellemző világszemlélethez. Vagyis használnia kell mindent, amivel a bizalomépítés oltárán áldozhat a termék vonzóbbá tétele érdekében. Na persze bizonyos erkölcsi, etikai normákat betartva. Az általa művelt, ab ovo hazudós műfajt most tekintsük normán belülinek.

***************

***************
A normát tekintve vannak egyértelműnek látszó határok természetesen, például a gyűlöletkeltő, származás szerint megkülönböztető, pornográf… illetve ez utóbbira – ha nem is a maga direkt megjelenési formájában, de egyértelmű utalásszerűen – azért láttunk példákat, tehát az ilyesmi eszközökkel operáló reklámoknak nincs helyük egy magára valamit is adó reklámműhelyben. Na jó, azért egy ici-pici zsidózás mehet néha amúgy humor szinten, amiképp a rendőrviccek is. Na meg azért lehet gyűlöletet kelteni a gonosz baktériumok, meg csótányok, meg hasmenések ellen is. Azok nem emberek. Meg ha már hazugság, akkor lehet ezózni is… jaj bocsáss meg, te lehet, hogy hívő vagy, nem akartalak megsérteni, lehet, tényleg hat a csakra, reiki, aura, ayurveda, távgerincoperálás, miegymás, és nyilván mindenekelőtt hinni kell benne, amiképp a termékben is.

És konkrét esetünkben, ugyan már miért ne tenne jót egy kis tusfürdőbe kevert indiai szantálfa, gyömbér, indiai eperfa, lótuszvirág, indiai neemfa, és pacsuli? (Te, mi az a pacsuli? Kattintás: A pacsuli (Pogostemon cablin avagy Pogostemon patchouli Pellet, avagy Pogostemon heyneanus Benth.) az árvacsalánfélék családjába tartozó büdösmenta nemzetség leghíresebb képviselője, a róla elnevezett pacsuliolaj alapanyaga. Tényleg? Régen az ócska kölnit hívtuk így.) Reklámunk pedig nagyon helyesen alkalmazza a megfelelő hívószavakat, úgymint új, ősi, ayurvédikus, rituálé, test és lélek megújulása, szentély. Tehát itt egy ősi indiai rituálét vásárolsz te meg tulajdonképpen, amelyben az ősi indiai természetgyógyászat minden tapasztalata benne rejlik, és így változtathatod át a saját fürdőszobádat egy valódi indiai szentéllyé. Mert hát, mint az mindenki számára nyilvánvaló, ami ősi és ezeréves, az nagyon titokzatos és misztikus, és ennél fogva valami nagyon valamit tud, ami nagy titok, de te most, a másik sokmillió emberrel együtt beléphetsz e titkok tárházába, és ennek segítségével nagyon sokáig élhetsz majd nagyon jó életminőségben, amint ez köztudott például az indiai átlagemberről. Na jó, ez így nincs benne a reklámban, de ilyesféle rugókat mozgat meg a kedves rétegnézőben, akinek valamiért nem tűnik fel, hogy a pont egymillió féle alternatív és természetgyógyász módszer nagymértékű elterjedése ellenére sem tűnnek el az emberiség életéből a közismert, és máig gyógyíthatatlan halálos kórok. Bezzeg, amikor valaki elkezdett kezet mosni a szülészeten, mindjárt drámaian lecsökkent a gyermekágyi lázban elhalálozott anyák száma. De ez magánügy, mármint hogy ki miben hisz, a kreatív dolga eladni a terméket, ráadásul esetünkben ezek a belekevert mindenfélék tényleg kellemesek, még akkor is, ha nem gyógyítják a rák összes fajtáját. És igenis legyen az a kissé lepattant, kétszer egy lépés lakótelepi fürdőszoba indiai szentély, benne azzal a kellemes hölggyel, és akkor mindjárt egy kis káma szútrával együtt… illetve természetesen veled anyukám, hogy mi a fenéért tudsz te ilyen halkan a hátam mögé lopakodni.

Egyébként, ha meg tetszenek nézni a vonatkozó honlapot, akkor majd el tetszenek ájulni, hogy egy ilyen tusfürdőt hányféle ízesítéssel lehet tálalni, és ehhez hányféle jódumát lehet nyomni a trópusi zuhanytól a gránátalmás sejtregenerációig. Kész kreatív kincsesbánya.

És olyan van már, hogy chilis, és persze kicsit csíp, de olyan jó, amikor lemossuk…
*******************************************************************************

Értékelés: 5,0/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 7/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}

Ki van itt?

Oldalainkat 96 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • Anyu üzemképtelen
    BacitraciN 30.09.2017 19:22
    Jo napot kivanok! Nekem csak egy hozzaszolasom lenne, butasag, de nagyon bantja a fulemet. A reklamban ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Sutyi83 27.09.2017 16:31
    Nekem is a zene volt fura. Bátyóval szeretkezne..?

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    anonim 20.08.2017 15:46
    Nem eset szó a zenéről. A nagy családi összetartás alatt szóló zene eredeti szövege: "Ha esik test a ...

    Bövebben...

     
  • Szupergyors ötlet
    Bendegúz 09.08.2017 12:12
    Ráadásul eléggé félrevezető is a reklám. Azt persze elfelejtették hozzátenni, ha van egy viszonylag régi ...

    Bövebben...

     
  • Bénázás
    Bendegúz 09.08.2017 11:51
    Azt nem tudtam eddig még felfogni, mi a francnak ekell internet ahhoz, ha le akarok fényképezni ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png7.png9.png9.png1.png5.png
Ma354
Tegnap394
Ezen a héten2924
Ebben a hónapban8933
2014.10.25 óta279915

Látogató infó

  • IP: 54.80.146.251
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2017. november 19. vasárnap, 20:50

És még ezek is: