Külföldi

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

ACC reklám

*************************
ACC 100 pezsgőtabletta ? 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Gyermek kártyán itt nem gyermekkártyát értünk, vagyis olyan játékkártyát, tudják, amivel a gyerekek szoktak játék szerencsejátékot játszani a játékkaszinóban, hogy aztán a játékmaffiák le játékmészárolhassák egymást, hanem azt a módszert, hogy a gyermeket, mint eszközt, kvázi mint ütőkártyát használjuk céljaink elérése érdekében.

***************

***************
Például anyós szülő viszonylatban, vagy válásnál ez igen gyakori jelenség. De miért ne operálhatna ezzel a fantáziadús kreatív is? Hiszen a film világában – mint tudjuk – a gyerek, kutya kártya mindig ütős momentum. Ezekkel történik az úgynevezett szívsajdítás. És ha sajog a szív, akkor sürgőssé válik az orvoslás is. Mindegy mi az eszköze, csak közel legyen, csak gyors legyen. Tehát nincs más hátra, mint használni ezt a hatásos eszközt immáron a reklámok világában is. És igen használják, bőséggel, egészséggel.

Pontosabban szólva jelen esetben betegséggel, hiszen esmét egy gyógyszert reklámozunk itten. Arról már sokszor beszéltünk, egyáltalán szabadna-e gyógyszert reklámozni, beleavatkozván így a szakemberek munkájába, esetleg olyan mélységben, hogy mire szakember elé kerül a delikvens, már túl lehet jó néhány öngyógyítási kísérleten. De persze gyakran előfordul, hogy mivel a baj többnyire bagatell, illetve már jól ismert, a voltaképp egymástól drámaian nem különböző vény nélküli eszközök meg is teszik, ami tőlük elvárható. Ja meg maga a szervezet. De most lépjünk ezen túl, és nézzük, itt hogyan történik a gyermek kártya kijátszása.

Bűbáj kislány gyöngyöt fűz. Színes, nagy gombócokat fűz fel egy fonálra. És persze büszkén mutatja anyukájának: anyu nézd! De jaj! Amikor össze akarja kötni a nyakán a végeket, hirtelen köhögő roham lesz úrrá rajta. És ahogy a szája elé kapja a kezét – mert jól nevelt kislányról van szó – elengedi a szép lánc végét, és a sok színes golyó pattogva gurul szanaszét a földön. Mi látjuk közelről, ahogy pattogva szanaszét gurulnak az asztal alatt, és érzünk valami drámait. Mintha a kislány boldogsága, meg nem valósult színes álmai gurulnának szét ott lent, mintha a felhőtlen, gond nélküli gyermeki álomvilágból rántaná őt le ebbe a rideg felnőtt világba a betegség könyörtelen valósága. (Mit szólsz?) Ölbe is kapja őt anyukája, és máris simogatja az elkomolyodó gyermeki arcot, hisz voltaképp mégiscsak az anyai szeretet a legjobb orvosság, bárki bármi is mond. (Jól van, mindjárt abbahagyom.) S az anya így szól hozzánk onnan a belső monológjából: Amikor a kislányom hurutosan kezd köhögni (mondjuk amit hallunk az nem hurutos, hanem száraz, de ezen már ne akadjunk fenn) ACC-t adok neki. Az ACC a hurutos köhögés specialistája… stb. Szóval itt jön a tudomány, könnyen érthető animációs segítséggel. Megtudjuk, hogy nyilván más ilyesmi hatóanyagokkal szemben, ez közvetlenül a lerakódáson hat, és látjuk is, ahogy fehér buborékok körbevesznek egy ilyen lerakódást, mert hogy ezek szerint a lerakódás úgy néz ki, mint egy nagy sárga krumpli. Így oldja fel a váladékot, és így könnyíti meg annak felköhögését. És képzeljék, ezzel a módszerrel a kislánya hamarabb felépülhet. És mire az apuka ölbe kaphatja, már jobban is van a hercegnő.

Azért tessék megfigyelni, itt is van egy kis társadalmilag tradicionális szerepkijelölés, a beteg gyerek gondja az anyukáé, az egészséges mehet az apukához. Finom, árnyalatnyi utalás, nyilván ma már sokszor nem így van, nyilván e néhány másodpercben ez nem is tudatosul, de valahogy mégis segíti a könnyebb azonosulást. Na ezért kell kreatív iskolába járni, látod? Pont ezekért a finom utalásokért. Már hogy legyen neked érzéked az ilyesmire. Hogy fejlődjön ki benned. Én olcsón megszámítom a kurzusomat, hidd el. És azért vagyok autentikus, mert soha nem voltam kreatív, és nem is leszek. Épp ezért úgy néz ki, már gazdag sem. Persze egy kreatívnak sem könnyű. A gazdagodásnak ára van. A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el… ezt a blogot.
*******************************************************************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}

Ki van itt?

Oldalainkat 155 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • Anyu üzemképtelen
    BacitraciN 30.09.2017 19:22
    Jo napot kivanok! Nekem csak egy hozzaszolasom lenne, butasag, de nagyon bantja a fulemet. A reklamban ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Sutyi83 27.09.2017 16:31
    Nekem is a zene volt fura. Bátyóval szeretkezne..?

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    anonim 20.08.2017 15:46
    Nem eset szó a zenéről. A nagy családi összetartás alatt szóló zene eredeti szövege: "Ha esik test a ...

    Bövebben...

     
  • Szupergyors ötlet
    Bendegúz 09.08.2017 12:12
    Ráadásul eléggé félrevezető is a reklám. Azt persze elfelejtették hozzátenni, ha van egy viszonylag régi ...

    Bövebben...

     
  • Bénázás
    Bendegúz 09.08.2017 11:51
    Azt nem tudtam eddig még felfogni, mi a francnak ekell internet ahhoz, ha le akarok fényképezni ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png8.png1.png6.png6.png4.png
Ma224
Tegnap497
Ezen a héten1681
Ebben a hónapban10682
2014.10.25 óta281664

Látogató infó

  • IP: 23.20.129.162
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

3
Online

2017. november 23. csütörtök, 12:00

És még ezek is: