Külföldi

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Maggi reklám

*************************
Maggi Ropogós csirkeszárnyak ? 30s +++ Értékelés: 4,2/10
A csirke szárnyakat ad. Nem? Nemde ez egy k?va jó szlogen? Én találtam ki. Ha már szárnyakat reklámozunk. És aztán lehetne ilyen sült csirke szárnyakkal repülő embereket mutatni, szóval lehetne ugyanúgy a szokásos primitív baromságokkal operálni, mint egyébként. De a szlogen legalább jó lenne. Mert én találtam volna ki. Mi másért.

***************

***************
De ehelyett úgy látszik, a vonatkozó marketinges cég sehogy sem tudja eltolni a biciklit ettől a családi idillszerű megoldástól. Valószínűleg nagyon bejött nekik. Itt már beszéltünk erről, de ennek ellenére sem hagyták abba. Különös. Pedig nagyon lecikiztük. Nyilván megint nem tudunk gondolkodni az itt megcélzott rétegnéző fejével. Például vidéki nagymamák, nagypapák. Ülnek a tévés szobában, a sarokban öreg pendulum óra méri az időt, az ő még hátralévő idejüket, és nézik ezt a családi idillt. És elérzékenyülnek, és az unokákra gondolnak, akik majd jönnek a hétvégén, és nagyon szeretik a csirke szárnyat. És akkor öreganyó elmegy az erdőbe… illetve a plázába, csirke szárnyat gyűjteni… illetve megvásárolni ezt a terméket. Már ha volna pénze rá a nyugdíjból, és ha nem volna neki ott vidéken saját szárnya. Tehát mégiscsak én vagyok a célcsoport. A kettő között szerinted volna még valami?

Nos, nézzük, hogyan hozza össze megint a családot jóságos cégünk, aki magát család barát szakács képében szereti láttatni, és ha rákerül a család barát szakács kabát, máris kész a család barát szakács varázs, a finom, zsír nélküli ropogós csirke szárny. Nem tudom, figyelted, mit alkottam most? Akkor megyek hozzád kreatívnak. Elég lesz a te fizetésed másfélszerese. De térjünk vissza a dolgunkhoz inkább.
Vajon mi főtt most az „okos konyhában”, ahol már a „megoldások tálalva”? Van itt nekünk egy jól érzékelhető családi konfliktusunk. Ugyanis, ahogy azt a kisebbik lány elpanaszolja, újabban a tesójának semmire sincs ideje. És tényleg, látjuk a nővérkét, ahogy puszit nyom az igen csinos édesanyjának az arcára, és közli, hogy rohannia kell, mert siet. Azzal odasiet a frigóhoz, és kinyitja. Biztos oda kellett rohannia. Anyuka egy megelőző mozdulattal elébe nyúl, és kivesz egy tál nyers csirke szárnyat, majd elereszt egy humormorzsát. Ekképpen: Akkor szárnyakkal könnyebb lenne, nem igaz? Értsd, sietni könnyebb lenne szárnyakkal. Tehát ha szárnyai lennének a kislánynak, akkor repülve gyorsabban odaérne, mint gyalog. És mivel éppen csirke szárnyakat vesz elő a hűtőből, ez olyan kettős értelmű beszéd, és azért vicces, mert igazából, noha azok is szárnyak, azokkal nem tudna a kislány repülni. És egyáltalán, én úgy tudom, az ember úgysem tudna madárszerű szárnyakkal repülni. Ja, most már értem! Tényleg vicces! Fetrengek…

Aztán termékismertetés a szereplők szájából, és gusztusos képek. Majd az idill folytatása. A kislány salátával kéri. És hozza is már. És ha ő mondja, akkor te is úgy kéred. Mert ez a cég óvja az egészségedet. És képzeld, a Maggi már megint megcsinálta! Már maggint… illetve már megint sikerült neki! Megint összehozott egy családot! „Végre együtt a család!” Ezt mondja az anyuka. Istenem, pedig mennyit harcolt a szegény asszony, hogy ebben az embernek farkas a farkas című rohanó világban ez létrejöhessen. Mennyit szenvedett! És akkor jön ez a cég a nylon zacsijával, benne a csirke szárnyakkal, és mintha angyal szállt volna le közénk, megtörténik a csoda. Köszönjük! Nézd, ahogy ott esznek ők, a szent család, boldogan, mintegy megállítva a pillanatot, de mégsem eladva lelküket az ördögnek (nem, ez a cég nem az, csúnya vagy), hanem felszabadultan, a szeretet tengerében fürödve.
És képzeld mi történt! Ahogy ott ülnek, üldögélnek, egyszer csak feltűnik neked, hogy az a sietős testvérke is ott ül közöttük. Hát ez hogy történhetett? – kérdezed magadtól, és izgatottan kutakodsz a válasz után. És akkor hátrafordul a főszereplő kisebbik lányka, hogy a szemedbe mondhassa a megoldást, miszerint végül ő sem ment sehová. Érted, ez a cég elintézte, hogy az ifjú bakfis a termék kedvéért lemondja a randit, a barátnőket, a bulit, a fantát, a miegymást, amelyek az ilyen korú teremtményeket boldogítják, és otthon marad a végre együtt a családban, hogy a csirke szárnyakból áradó szeretet mindent elsöprő áradatában lubickolhasson.
Én sírok most egy keveset…
*******************************************************************************

Értékelés: 4,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 58 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png6.png2.png4.png4.png8.png
Ma286
Tegnap486
Ezen a héten2208
Ebben a hónapban10942
2014.10.25 óta362448

Látogató infó

  • IP: 54.80.189.255
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2018. május 25. péntek, 16:34

És még ezek is: