1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

L'OREAL reklám

*************************
Fiatalság Kód arcápolók ? 20s +++ Értékelés: 5,2/10
Ez egy géntudomány ihlette arcápolás, amiről itt szó van. Azt mi nagyon szeretjük, amikor a géntudomány ihlet valamit. Illetve bocsánat, azt sem mindig, hiszen ha növénynemesítést ihlet a géntudomány, azt nem szeretjük, az nekünk árt. Azt nem esszük meg. Viszont szívesen kenjük az arcunkra. Mert nem mindegy, hogy a géntudományt külsőleg, vagy belsőleg alkalmazzuk. Tetszik tudni.

***************


***************
Különben is, mi az, hogy a géntudomány ihlette? Inspirálta? Hm, itt van ez a géntudomány, nagyon király dolog, nagyon lelkesítő, nosza, csináljunk vele valamit itt az arckenőcsök birodalmában is. Legalábbis laikusként valami ilyesféle érzet kerekedik bennem e szlogen hallatán. A géntudomány kvázi, mint az arcápoló fejlesztők múzsája. De hát minden bizonnyal ennyi elegendő is a tudomány területén feltehetőleg zömében nem jártas célközönség felizgatásához. Aki pedig mégiscsak a tudomány embere, az kimerítő tájékoztatást kaphat a megfelelő honlap fellapozásával, ahol is megtudhatja, hogy ez egy különleges Pro-gen™ technológia. És ezt azért választották, hogy növeljék bizonyos „bőr helyreállító gének” megnyilvánulásait. Ugyanis ezek a megnyilvánulások a kor előrehaladtával csökkennek. De sebaj, tesznek a krémbe egy kis adenosine-t, ami egyébként a DNS alkotóeleme, és akkor ez lassítja az öregedést. Kérdeznéd ekkor te, hogy ha egyszer a DNS alkotóeleme, vagyis minden sejtünkben ott van, akkor eleve miért nem lassítja az öregedést? Hülye vagy? Nem tudod, hogy csak arcra kenve fiatalít? Hát, elvégre nem vagyok én egy Nobel díjas tudós.

Ja, és a fiatalság kód. Mert az van benne nagy mennyiségben. Na most az emberiség, amióta üzemel, és amióta rájött, hogy egyszer óhatatlanul mindenkinek meg kell dögleni, azóta igyekszik ezt megakadályozni. Például mindenféle fiatalító hatásúnak vélt kenceficével. Tehát már több ezer éve állnak elő szinte nap mint nap a különböző innovátorok azzal a szenzációs hírrel, hogy íme, itt a fiatalítókrém. És az emberiség minden egyes egyede azóta is szisztematikusan elhalálozik előbb, vagy utóbb. Na jó, de mennyivel más szép sima fiatalos arccal elhalálozni, mint csúnyán, ráncosan.

Egy szó mint száz, kreatívunknak kb. ugyanazt kell elmondania, mint amit több ezer éve mondanak krémjükről az azt hirdetők. Mit lehet itt beújítani? Nos, képzeljék el, semmit. Ez az az eset, amikor voltaképp nem kell semmi újat kitalálni, tökéletesen elég a régi nóta. Az emberek többsége így működik. Reménykedik. Nagy cég, szép képek, új, új, új, meg géntechnológia, talán ez most igaz, vagy legalábbis igazabb, mint az előzőek. Talán most ettől kicsit fiatalabbak leszünk, mint az előző verziótól, vagy a római korban használttól. Én mondjuk ezt alig hinném csak így szubjektíve. Nézzék meg például a libás kofaasszony kezét a piacon. Mint a baba popsi. Olyan puha és hamvas a sok libazsírtól.

Itt tehát csak arra kellett ügyelni, hogy az úgynevezett tudományos változatban kell gondolkodni. Ezért kezdjük azzal a határozott felütéssel, hogy tény! Mert ugyebár tudomány. Az tényekkel dolgozik, nem cicózik. És az a tény, hogy harmincéves kor után a bőr lassabban regenerálódik. És ez igaz! Te, ezek nem hazudnak! Innentől kezdve bizalmam teljes egészében nekik ítélve. És képzeld, 100, azaz száz nő önértékelte magát (ezt nevezem tudományos kettős vakkísérletnek!), és úgy vélték, hogy már egy használat után éreztek valami változást (hiszen magukra kentek valamit), aztán egy hét után a bőr fiatalabbnak látszódhatott egyeseknél, majd egy hónap után (hány tégely?) rugalmasabbnak érezték a bőrüket. És úgy meg is csipkodja magát a képen egy amúgy tök fiatal, ennélfogva krém nélkül is rugalmas nő. Valóba, vissza is ugrik az arcbőre. Bezzeg az enyém! Ha véletlenül megcsipkodom magam itt-ott, úgy nézek ki napokig, mint egy kakas a csőr alatti liffentyűivel. Igen, bevallom, én még nem próbáltam ki ezt a krémet. Általában utálok bármit is magamra kenni, és elismerem, ez talán valamiféle deviancia. És ezzel, íme, már megint kizuhantam egy terebélyes célcsoportból.

Azt hiszem ezért büntetésből nagyon csúnyán és ráncosan fogok meghalni 150 éves koromban.
*******************************************************************************

Értékelés: 5,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10
A látvány (Scene) – 7/10
A technika (Technology) – 6/10
{mxc}