Külföldi

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Domestos reklám

*************************
Domestos BACTI-STOP ? 20s +++ Értékelés: 4,8/10
Végül is mégiscsak más, ha megismerhetjük az ellenség arcát. Szembenézhetünk vele, egymásnak feszülünk face to face, és így felmérhetjük, valójában kivel is állunk szemben, és mérlegre tehetjük még azt is, valóban el akarjuk-e pusztítani őt, vagy esetleg beszélhetünk róla. Ha az ellenség arctalan, személytelen, akkor ? valljuk be ? sokkal könnyebben nyomjuk meg azt a bizonyos gombot. Vagy tesszük be a vécébe az új tisztító rudacskát.

***************

***************

Ezért mivel a baktérium is ember, őt is anya szülte, érzései vannak, vágyai, kedvtelései, barátai, akikkel például együtt szereti űzni a kedvteléseit, én bizony kétszer is meggondolnám, mielőtt vadállati módon legyilkolnám őket. Hát most kinek ártanak azzal, hogy gondtalanul, boldogan fürdőzködnek ott a hatalmas vécétó kéklő vizében? A külső alapján pedig – mint tudjuk – nem szabad ítélni. Igen, valóban elég rusnyák. Nem kifejezetten humanoidok. És? Hogy az értelem milyen formában manifesztálódik, az nem szabad, hogy fokmérő legyen. Igenis tessék előbb megpróbálni a tárgyalás módszerét, mielőtt valamiféle végzetes, visszafordíthatatlan következményekkel járó lépésre szánnánk el magunkat!

Hogy én miket beszélek itt össze-vissza?

Elnézést, én csak belehelyeztem magam a sztoriba, felvettem a fonalat, érzelmileg ráhangolódtam az adott közlés eszköztárának megfelelő miliőre, és megpróbáltam e módszer segítségével bizalmat ébreszteni magamban a termék iránt, hiszen nyilvánvalóan ez lehetett a kreatív elgondolás. Jó, belátom, az, hogy én kvázi megsajnáltam szerencsétlen halálra ítélt baktériumokat, valószínűleg nem tipikus célcsoporttag reakció. Csak valahogy bennem még nem múltak el a mesék. (Tessék vigyázni, most egy ilyen fennköltebb, sztereotip, kicsit szentimentális rész következik.) Mert akivel lehet beszélni, azzal beszélni is kell. Ha felfedezed az értelem csillogását, akár egy baktérium szemében is, akkor mielőtt lőnél, szólítsd meg. Szólítsd meg az értelmét, szólítsd meg a lelkét. A szeretet hangján érintsd meg a szívét. Meglátod, a szeretet hangja, mindig visszhangra talál. Bizony mondom néked, ha baktérium társadban csak a lélektelen, féktelenül osztódó gonosz kórokozót látod…

De Jenő kérem, a baktériumok valóban lélektelenül osztódó kórokozó organizmusok, kivéve, amelyek hasznosak, de most nem ezekről van szó, hanem amelyek egy vécében leledzhetnek például, és különben is miket hord itt össze egy vicces animációról, ami csak mulatságos módon próbálta aláhúzni az új termék nagyszerűségét.

Ja értem, ez esetben megint elnézést. De mégis. Szerintem egy ilyen veszélyes fegyverrel nem volna szabad játszadozni. Hiszen még magára a használójára is fenyegetést jelent. Mert amikor a baktériumfőnök belenéz a messzelátójába, mit lát? A terméket, és egy feliratot, miszerint: „A WC-rudat alkalmazza biztonságosan! Használat előtt mindig olvassa el a címkét, és a használati utasítást!” Mennyire veszélyes lehet ez a termékcsalád, ha újból és újból meg kell győződnünk a címke alapján, vajon nem egy másik terméket tartunk-e a kezünkben, mert az esetleg végzetes következményekkel járhat. A használati utasítás elolvasására való felszólításra is nyilván a termék nagymértékű összetettsége miatt van szükség, nehogy véletlenül a vécébe való behelyezés helyett a seggünkbe dugjuk fel azt.

Alpári vagy Jenő.

Akkor mondok mást. Ugye a baktériumfőnök azzal indít, hogy á a szokásos vécérúd. Jó a buli bacikáim? Szóval ezek szerint a termék előző verziójához már hozzászokott, hozzá mutálódott a baci sereg. Ehhez mikor fognak? Honnan tudom majd meg, hogy már nem hatékony?

Szerencsétlen flótás! Mégis mit gondolsz? Szerinted a reklámok miért vannak?

*******************************************************************************

Értékelés: 4,8/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 4/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}

Ki van itt?

Oldalainkat 114 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • Anyu üzemképtelen
    BacitraciN 30.09.2017 19:22
    Jo napot kivanok! Nekem csak egy hozzaszolasom lenne, butasag, de nagyon bantja a fulemet. A reklamban ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Sutyi83 27.09.2017 16:31
    Nekem is a zene volt fura. Bátyóval szeretkezne..?

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    anonim 20.08.2017 15:46
    Nem eset szó a zenéről. A nagy családi összetartás alatt szóló zene eredeti szövege: "Ha esik test a ...

    Bövebben...

     
  • Szupergyors ötlet
    Bendegúz 09.08.2017 12:12
    Ráadásul eléggé félrevezető is a reklám. Azt persze elfelejtették hozzátenni, ha van egy viszonylag régi ...

    Bövebben...

     
  • Bénázás
    Bendegúz 09.08.2017 11:51
    Azt nem tudtam eddig még felfogni, mi a francnak ekell internet ahhoz, ha le akarok fényképezni ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png8.png1.png6.png6.png1.png
Ma221
Tegnap497
Ezen a héten1678
Ebben a hónapban10679
2014.10.25 óta281661

Látogató infó

  • IP: 23.20.129.162
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

1
Online

2017. november 23. csütörtök, 11:54

És még ezek is: