Tena Lady reklám
*************************
Tena Lady inkontinencia betét - 30s +++ Értékelés: 3,6/10
Ha használt gépkocsit vásárolsz, leginkább a rejtett hibáktól kell tartanod. Legtöbbször az ilyesmi már a vásárlás után derül ki, ami igen kellemetlen. Ilyenkor két eset van. Az eladó nem tudott a hibáról, vagyis jóhiszeműen járt el, vagy tudott, és akkor igen aljas módon cselekedett. Sajnos ha gépkocsit vásárolsz, ezt csaknem lehetetlen utólag bizonyítani. A nők esetében azonban más a helyzet.
***************
***************
Mellékelt reklámfilmünk mindenkinek szóló figyelmeztetés. Jól teszed, ha bekukkantasz a mégoly lenyűgöző alváz alá is, mert bizony érhetnek kellemetlen meglepetések. Bár kétségtelen, a gépkocsival összevetve, itt nem feltétlenül jár anyagi veszteséggel a hiba korrigálása, hiszen a hibára - hogy úgy mondjam - üzemszerűen még azelőtt fény derül, mielőtt a felek hosszabb és bonyolultabb kapcsolatba keverednének. Fényderüléskor pedig már a hiba ismeretében lehet dönteni az ügylet folytatásáról, vagy megszakításáról.
De azért ennek ellenére sem árt az óvatosság, hiszen a fentebb vázolt fényderülési pont eléréséhez is igen sok energiát szokás rendszerint befektetni, ami kárba vész, ha a hiba számunkra kizáró okot jelent. Mit tehetünk? Tanácsunk, ha végre sikerül leszólítanod mondjuk egy, a mellékletben ábrázolt szépségű hölgyet, akkor jó, ha már beszélgetésetek elején tisztázod a helyzetet. Segítünk néhány példamondattal, elvégre az első beszélgetés döntő lehet, vajon sikerül-e magukat kellőképpen vonzónak mutatni?
Hölgyem, ön gyönyörű. Ne haragudjon, de az ön igéző tekintetének egyszerűen nem lehet ellenállni. És ahogy ön felveszi a salsa ritmusát azzal a fantasztikus testével, hát arra nincsenek szavak. Apropó, nem szenved ön vizelettartási problémától?
Több eset lehetséges. Azonnal elküld anyánkba, és igaz ugyan, hogy lecsúsztunk egy jó nőről, de mi van, ha tényleg volt ilyen problémája? Biztos, ami biztos. Esetleg jót kacag, és azt mondja, ő is ismeri ezt a hülye és gusztustalan reklámot, és baromira bejön neki, hogy ilyen frappánsan indítottunk. Ráadásul még az a kis valószínűségű eset is előfordulhat, hogy fiatalnő létére mégis tudja tartani a vizeletét. És végül az is lehetséges, hogy töredelmesen bevallja, igen, picit bepisil időnként, de hála az egyedül álló Fresh Odour Controll szagsemlegesítő rendszernek, ebből én egy fikarcnyit sem fogok észrevenni. A döntő pillanatokban pedig áthidalja a problémát az őszinte szerelem.
Hogy mi? Hogy gúnyolódom az ettől a bajtól szenvedőkön? Bocsánat nem én, hanem a kedves kreatív kartárs. A kedves kreatív kartárs ugyanis perverz szekszualice. Enyhébb esetben egy picit deviáns. Mert szereti képzettársítani a fiatal nőket a pisivel, akikre ugyebár e probléma abszolút nem jellemző. Vagyis alkotónk - analízisem szerint - nyilvánvalóan pisi-kaki szex függő. Mert tessék csak megnézni, ezek a nők boldogok, vagyis sajátos helyzetük mintha örömszerzési forrás is lenne egyben, már ha persze ezt a terméket használják hozzá. Túlzok? De értse meg kolléga úr a szimptómák egyértelműek. Fiatal nő nem pisil be. Fiatal nő nemi életet él. De itt mégis pisi, és fiatal nő, és nemi élet egyenlő pisi-kaki szex függőség. Higgyen nekem. Ebből írtam a disszertációmat.
Hát igen, megint ez a megszemélyesített gusztustalanság. Az ősi reflexek. Termék + fiatal szép nő + boldogság = értékesítési siker. És a termék tetszés szerint behelyettesíthető. Szerintem az idős hölgyekre, akiknél esetleg tényleg, talán nem hat olyan elemi erővel a reklámhölgy szépsége, mint mondjuk rám. Bár lehet, azt mondják, látod fiacskám, ez még nem az öregedés jele. És ettől jó kedvük lesz, és menten megveszik a terméket.
Nekem viszont annyira tetszik az ábrázolt hölgy, hogy elhatároztam, a kedvéért ezentúl én is pelenkába pisilek. Nagyon praktikus. Több adagot is elbír kiváló nedvszívó képességének köszönhetően, így napjában csak egyszer kell a dologgal foglalatoskodni. Mi több, kakira is jó. Ne aggódj, nem fogsz érezni semmit a közelemben. Egy egész rendszer gondoskodik a szagsemlegesítésről.
*******************************************************************************
Értékelés: 3,6/10 pont (ISTCT szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) - 2/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 1/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) -? 5/10
A látvány (Scene) - 5/10
A technika (Technology) - 5/10
{mxc}