Parfüm reklám
*************************
HOLLYWOOD PLAYBOY parfüm ? 20s +++ Értékelés: 3,4/10
Hollywood! Siker! Csillogás! Gazdagság! Playboy! Káprázatos nők! Az élet császárának lenni, lenni az élet császárának, császárának az életnek lenni az igazi! Ez az! Micsoda névadás! Már maga a név eladja a terméket. Én meg csodálkozom, miért nem megy a parfümöm. Pedig az hogy PENÉSZTELEKI LÚZER ROTHADÁS parfüm, szerintem elég frappáns névválasztás.
***************
{mgmediabot2}path=images/video/playboy.wmv|popup=reklámfilm megtekintése|width=300|height=300{/mgmediabot2}
***************
Vagy talán mégsem? Hát igen, midig is irigyeltem azokat, akik annyira gazdag fantáziával vannak megáldva, hogy fantasztikus érzékkel képesek kiválasztani azokat a hívószavakat, amelyekre beindul a vásárlási ösztön. Mint csengőszóra a kutya nyáladzása, úgy jelenik meg a vásárlási elszánás pusztán a termék neve hallatán az egyszeri vásárlóban. Zseniális! És nekem meg, ha fene fenét eszik se jut eszembe egyetlen ehhez hasonló ötlet sem, amikor terméket kell elneveznem. Mondjuk sohasem kell, de ezen most ne hasogassunk szőrszálat.
És íme a film. Minden kockája fantasztikus illusztráció a nagyszerű névválasztáshoz. Borostás macsócsávó szuper kabriójába hátulról véletlenül belehajt fullextrás szupercsaj a fullextrás BMW kabriójával. Véletlenül. Véletlenül pont ebbe a kabrióba, pont ebbe a trendi csávóba. Mi persze innentől kezdve álmunkból ébresztve el tudjuk mondani a folytatást egész estés mozifilmben elmesélve. De itt ugyebár csak húsz másodpercünk van. Közben csávó belső monológja szól ekképpen:
Azt mondják, a sorsod előre meg van írva. Nem tehetsz ellene semmit. Hát mondjuk tényleg, hiszen ő sem szándékosan menesztette bele a kocsijába a BMW-s tyúkot. Közben alapműveltségünkre alapozva a szerzők átugornak néhány lényegtelen mozzanatot a történetben, és már együtt vacsoráznak, vagy valami efféle, lány már puszilgatja csávógyereket, majd lányfenék premier plánban átsiklik a kamera előtt, és már ott is vannak az ágyban. Hol másutt. Körülbelül ennél a résznél hangzik el a fiú belsejében, hogy én, én magam irányítom a sorsom. Majd jön két gyors snitt egy-egy bő másodpercben, ami feltehetőleg ez utóbbi állítás illusztrációja lenne. Ha egyáltalán felfognád és értelmezni tudnád a rendelkezésedre álló időben. De én elmondom neked, mi van. Az egyik másodpercben mintha a fickó hirtelen fékezne, vagy nekiütközne valaminek, a másik másodpercben egy hosszú barnahajú extra nő meglepetten hátranéz a kocsija mellett állva. Na ha ezt így mind észrevetted, akkor talán már egyszerű a megfejtés, a fazon szándékosan belekoccant a felcsípni kívánt új nő hátuljába, mert úgy látszik jó ötletnek találta az előző szőke nő véletlenjét. Csak míg az véletlen volt, a fickó most már saját kezébe vette sorsának irányítását, vagyis vége a léha, céltalan, ide-oda sodródó, tényleg csak a véletlenek által vezérelt életnek, vége ennek a playboy tespedésnek, innentől kezdve alkotó, értelmes emberi élet kezdődik.
Ja és hogy hogy jön ide a parfüm? Na várjál csak. Megoldjuk ezt is. Mondjuk félre a negédes parfümök bódító szirénhangjának talmi csillogásával (ez jó), félre a divatdiktátorok csizmája általi eltaposottsággal, nehogy már egy dezodor miatt tapadjanak a csajok! Használd a PENÉSZTELEKI LÚZER ROTHADÁS parfümöt! És ha ennek ellenére tapadnak, akkor leszel igazán az élet császára!
Te hülye vagy. Nem a te parfümödet reklámozzák itten. Itt igenis arról van szó, hidd el, a fentebb reklámozott illat a nagyok, az igazán nagyok illata. És most te is magadra spriccolhatod. Press to play. Press és te is benne vagy a játékban. A nagyok játékában. Mi több, ha igazán bevállalós szupergyerek vagy, akkor nagyban játszol és kipróbálod a Playboy dezodorokat is. Persze csak ha mered bevállalni.
Én bevallom, nem merem. Én, akit mások, nem tudom miért, egyszerűen csak Quasimodonak hívnak, már próbáltam néhány parfümöt és dezodort. De így sem szeretett senki. És tudjátok gyerekek, amikor mások számára is nyilvánvalóvá vált, milyen jó és nemes a lelkem, hát akkor gyerekek, egyből megszeretett mindenki, még egy jó nő is. És akkor egybekeltünk, nyitottunk egy parfüm boltot, és megbíztunk egy kreatív ügynökséget, hogy készítsen a parfümünknek reklámot. Ez lett az, amit itt láttál. Úgy hogy ha te is úgy szeretnéd érezni magad, mint egy púpos nyomorék, hát locsold be magad. Ja és próbáld ki a dezodorokat is.
*******************************************************************************
Értékelés: 3,4/10 pont (ISTCT szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) ? 3/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) ? 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) ? 3/10
A látvány (Scene) ? 5/10
A technika (Technology) ? 5/10
{mxc}