1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

 

Loctite pillanatragasztó reklám

*************************

Loctite pillanatragasztó - 20s +++ Értékelés: 7,2/10

Pillanatragasztó? Pillanat ragasztó? Ezt nézzem most meg? Na el tudom képzelni miféle, úgymond szellemességeket találtak ki a jó kreatívok, vagy ha azt nem, akkor miféle életbölcsességekkel kell megismerkednünk, mire végre kimondják mit vegyek. Esetleg valamiféle himnuszt kell majd meghallgatnunk, vagy az is lehet, egyszerűen egy kukkot sem fogok érteni az egészből. Vagy netán fiatalosra, bulizósra, ökörködősre lesz véve a figura?

***************

***************

Ah, megvan! Műveltre lesz véve! A fausti "pillanat maradj" felkiáltás lesz feldolgozva, midőnis Faust ezzel a ragasztóval fogja a számára varázslatos pillanatot leragasztani az idő tengelyére, hogy az ne moccanhasson tovább, és örökre élvezhesse. Érted, pillanat ragasztó. Igaz, az Ördög majd megpróbálja cserébe elvinni a lelkét, de mivel az idő nem mozdul tovább köszönhetően az erős ragasztónak, ami még az Ördögnek is ellenáll, a galád terv imigyen meghiúsul. Azt meg persze jó szokás szerint majd leszarjuk, hogy a termék jellemzőit értelmesen kéne bemutatni, vagyis hogy az egy pillanat alatt, igen erősen odaragaszt mindent mindenhez, merthogy annyira, de annyira beleszeretünk a művészi ötletünkbe. Persze konkrét filmünkben nyilván nem az én zseniális fantáziám terméke lesz majd látható, hanem valami silányabb lényegről elterelő. Na nézzük.

Várjál, itt valami nem stimmel. Rögtön a lényeggel indítanak, miszerint ez egy olyan erős ragasztó, amellyel akár a plafonra is felragaszthatnak. És tényleg felragasztanak egy fickót a plafonra. Ráadásul amint azt később megtudtam, az eredeti ősreklámban e kísérletet trükk nélkül meg is csinálták! Azóta ez a lefelé lógó pasi a védjegyük mintegy.

De nézzük tovább. Most meg azt demonstrálják, hányféle anyaghoz lehet ezzel a ragasztóval ragasztani. És mindenhová oda is ragasztják fejjel lefelé a fickót. Mindenféle viccesen valószínűtlen helyekre, de nagyon hatásosan bemutatva az adott ragasztandó felület anyagát. Egy gyorsuló jet szárnya alatt lóg, azaz fém, egy műanyag trambulin alatt ringatózik miközben egy leányzó műugrik róla, egy csarnok üvegtetejéről lógázik alá, majd egy fa lapátokkal rendelkező ventillátoron találjuk lógva, amint lassan ő is forogni kezd, lévén erősen odaragasztva. Aztán még egyszer eszünkbe vési a mesélő, hogy nagyon gyors, nagyon erős és a termék neve és képe. Ennyi.

Névtelen feljelentés:

Tisztelt Reklámfilm Minőségvédelmi Hatóság!

Alulírott és alulpecsételt anonim feljelentő vagyok szíves azzal a tiszteletteljes feljelentéssel fordulni beadványilag az Önök magas hatóságához a csatolványilag ide mellékelt árunépszerűsítő mozgókép ügyében, hogy nevezett dolgozat minden vonatkozásában és tekintetében áthágja és meghágja magas hatóságuk rendeletileg kihirdetvényezett irányelv vezérvélményeit. Nevezett munka, mint azt az iktatásilag felpecsételt függelékben Önök is szemrevételezhetik, minden kertelés, kötelező figyelemdeviálás, absztraktív maszturbálás, nélkülözhetetlen degeneratív infantilizálás nélkül, a rendelkezésre álló húsz másodpercben nem átallott csak a termékről értekezni, megsértve ezzel az önök törvényileg cikkelyezett hivatkozási paragrafusukat. A vonatkozó tekintettel törvényhelyileg kérem tehát, hogy méltó elmarasztalásuk folyamatba helyezését folyósítani szíveskedjenek.

A névtelenségi illetéket bélyegileg felragasztványozva lerovólag maradok őszinte alattvalójuk

Noname Kreatív

*******************************************************************************

Értékelés: 7,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 7/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 7/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 7/10

A látvány (Scene) - 8/10

A technika (Technology) - 7/10