Külföldi

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Nizoral reklám

*************************

Nizoral - 20s +++ Értékelés: 5,0/10

Igen! Elég volt a korpás hajak látványából, elég volt az amúgy kifogástalan külsejű fiatalemberek, férfiak és nők korpával való beszennyezéséből. Na jó, igaz, úgy sokkal markánsabban lehetett bemutatni az ellentmondást a szépség, és az azt méltánytalanul a sárba lerántó bőrelváltozás kölcsönözte külső között, s így az igény felismertetése talán kicsit könnyebben ment, de ez olyan volt, mint mondjuk egy szép nő vakbélműtétjét nézni. Kellemetlen. De ennek vége.

***************


***************

Úgy indul az új típusú megközelítés, hogy egy szép női láb kibújik a papucsból a fürdőszobában, és ugyanakkor egy kérdést hallunk férfihangon: "Emlékszik még?" Mire is? Hogy amikor nőként egyszer (többször, régen, szoktam volt) így kibújtam a fürdőszobában a papucsomból, és tudtam, hogy ez az izgalmas férfihang már odabent van, vagy mindjárt idebent lesz, akkor mi minden történt?

Dehogy. Itt most nem a képek idéznek fel, most ne arra figyelj. Arra emlékszel-e, hogy a számtalan előző Nizoral reklám nyomán nyilvánvalóan beléd rögzült egy üzenet, miszerint "a Nizoral hatékonyságának titka az, hogy a korpásodás valódi okát, a gombát távolítja el." Ezt egy női hang közli veled, miközben a képek mintegy alátámasztják a mondanivalót.

Mit látunk? Ruhátlan hölgy, zuhanyzani kezd. Haja, bőre láthatóan korpától teljesen mentes. Emlékszel? (Én ugyan nem láttam, de te biztos emlékszel, különben miért utalnának rá?) Ez a nő olyan korpás volt egykoron, hogy műhóként foglalkoztatták nyáron egyes sípályákon. De most másik állásban van végre, mert oda már szerencsére alkalmatlan. De nézzük tovább. Meztelen férfi lép be hozzá. Mindketten kacagnak. Aztán előjáték kezdődik, egymás fejét samponozzák. Bocsánat. Elfelejtettem elvonatkoztatni. Tessék koncentrálni csak a samponra. Semmi előjáték. Semmi fantáziálgatás arról, milyen egyéb fiziológiai folyamatok indulnak be akkor, mikor két fiatal (esetünkben kivételesen egy nő és egy férfi) meztelenül összeölelkezik a zuhany alatt. Azt tessék átérezni inkább, ahogy a sampon irtja a korpákat ott a fejükön.

Segít a józan férfihang. "Elegendő, ha hetente kétszer rendszeresen Nizorállal kényezteti a haját." És amikor kimondja "kétszer", a hölgy ott a férfi karjaiban meztelenül a zuhany alatt a győzelem jelét mutatja felénk. Kétségtelen, a jelet két ujjal kell megformálni. Közben a szemöldökét is megemeli mosolyogva, metakommunikálva így nekünk a helyzetével való nagymértékű megelégedettségét. Bevallom, kell is a férfihang józansága, mert ha nem mondja, nem biztos, hogy a nő boldogságát a látottak alapján feltétlenül a Nizoralnak tulajdonítanám.

"Nizoral. A korpával kíméletlen, a hajjal gyengéd." Ezt már a női hang mondja megint. Ja, értem. Tényleg, a férfi olyan gyengéd azzal a nővel. Mint a Nizorál a hajjal. És pont olyan kíméletlen, mint a... mint a... Na ez nem jött be. Megint azt hitted, okosabb vagy. Te majd kitalálod mire gondolt a kreatív. Itt ugyanis csak egész egyszerűen be van dobva egy pikáns, fiatalosabb stílus, friss, üde, pajzán meg minden, és most így népszerűsítik ezt a terméket. Pont.

Közvetettség. Nem közvetlenül mutatjuk be az igényt, hanem társítjuk egy kellemes hangulattal. Közben verbálisan nyomatjuk az üzenetet, illetve bevágjuk a terméket a maga kiszerelési formájában. Mert lehet, te a látottak hatására azonnal indulnál az asszonnyal a zuhany alá (ki mással), de előbb-utóbb csak viszketni fog a fejed, és akkor - miután megnyugodtál (refrakter fázis,ha tudni akarod) - hirtelen felbukkan az elsődleges hatás pillanatnyilag inaktív rétegei alól a társított üzenet, amelynek hatására hevesen és bőségesen nizorálozni kezdesz.

Hát így van ez velünk kreatívokkal, tudjuk mi az a közvetettség. Mert gondolj bele, ha nem volna nekünk ez az érzékünk, ami szakmai, akkor hogyan mutatnánk be mondjuk egy vécépapír finomságát? Te durung barátom, gondolom közvetlenül mutatnád be az igény ébredését. Milyen smirglivel, milyen újságpapírral, és milyen aztán a pihe-puha termékünkkel.

Na jó, tényleg, azt nem lehet. De azért legalább egy picit lehessen a látottak alapján a termékre asszociálni. Az csak használhat.

Tényleg, ez a Nizoral nem lenne jó egyben síkosítónak is?

*******************************************************************************

Értékelés: 5,0/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 4/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 4/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 7/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}

Ki van itt?

Oldalainkat 77 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

  • Anyu üzemképtelen
    BacitraciN 30.09.2017 19:22
    Jo napot kivanok! Nekem csak egy hozzaszolasom lenne, butasag, de nagyon bantja a fulemet. A reklamban ...

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    Sutyi83 27.09.2017 16:31
    Nekem is a zene volt fura. Bátyóval szeretkezne..?

    Bövebben...

     
  • Az összetartó elixír
    anonim 20.08.2017 15:46
    Nem eset szó a zenéről. A nagy családi összetartás alatt szóló zene eredeti szövege: "Ha esik test a ...

    Bövebben...

     
  • Szupergyors ötlet
    Bendegúz 09.08.2017 12:12
    Ráadásul eléggé félrevezető is a reklám. Azt persze elfelejtették hozzátenni, ha van egy viszonylag régi ...

    Bövebben...

     
  • Bénázás
    Bendegúz 09.08.2017 11:51
    Azt nem tudtam eddig még felfogni, mi a francnak ekell internet ahhoz, ha le akarok fényképezni ...

    Bövebben...

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom

2.png7.png9.png9.png1.png3.png
Ma352
Tegnap394
Ezen a héten2922
Ebben a hónapban8931
2014.10.25 óta279913

Látogató infó

  • IP: 54.80.146.251
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

2
Online

2017. november 19. vasárnap, 20:46

És még ezek is: