1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Vodafone reklám

*************************

vodafone logo – Pass csomag – 45s +++ Értékelés: 4,0/10

Vannak az úgynevezett ezen tökre eldobom az agyam típusú reklámok. Itt a szereplők olyan hülyék, hogy az embernek sírni volna kedve, már ha egyáltalán nézne reklámokat, illetve ha mégis valamilyen oknál fogva egy légtérbe keveredne velük, valamiért megakadna a szeme rajtuk. Na jó, egy fogorvosi váróban, halálos rettegés közepette az ember igyekszik mindenbe megkapaszkodni ami azt üzeni, van élet a fogorvosi szék után. OK, alapítsunk új kategóriát, legyen a te neved mától kezdve fogorvosi váró kategória…

***************

***************

-Szeretettel üdvözöljük stúdiónkban Vég Bélát (ne, ez már annyira elcsépelt. Legyen egyszerűen csak Béla) vagyis Egyszerűen Csak Bélát, a neves reklámügynökség neves főkreatívját.
-Elnézést, nem vagyok főkreatív.
-Akkor neves alkreatívját.
-Elnézést, alkreatív sem vagyok, inkább olyan középkreatív.
-Ok, akkor neves középkreatívját. Nem volna egyszerűbb, ha a katonai rangok mintájára csoportosítanák magukat? Mondjuk kreatív közlegény, kreatív őrmester, kreatív őrnagy, kreatív hadseregtábornok?
-De, talán egyszerűbb volna, ön nagyon kreatív. Most van nálunk toborzás. Akár helyből tizedes is lehetne. Mit szól?
-Ja, de nem is ezért hívtuk Bélát ide be hozzánk a stúdióba, hanem hogy inkább vezetne be minket ezen legutóbbi filmecskéjük alkotási folyamatának kulisszatitkaiba, ha lehetséges. Erre a vízbeugrós gyerekes bénázós apás filmre gondolok.
-Már ne haragudjon, gondolom mire gondol, már ha jól gondolom, de mi az, hogy bénázós apás?
-Hát hogy nem képes észrevenni a képernyője közepén azt az oltári nagy piros off gombot. Csak idétlenül kaparássza azt kisebb pirosat, és rohadtul csodálkozik, hogy nem indul a felvétel, pedig szinte semmit sem lát attól a sokkal nagyobb piros off gombtól. Tényleg eldobom már az agyam, még nézni is rossz.
-Na most ne haragudjon, de miért beszél velem ilyen agresszíven? Azt hittem, ez egy kulturált televízió.
-Jaj ön ne haragudjon kedves Béla, tényleg csak egyszerű befogadóként reagáltam, és tökre elfelejtettem hol, és ki vagyok itten. De most legalább láthatott egy tipikus nézői reakciót.
-Ismét ne haragudjon, de ön nem tipikus néző, ön valahol mégiscsak a szakmában van. Ön profi… szinte…
-Ó köszönöm, de mégis, segítene nekünk helyesen értelmezni a koncepciót?
-Nagyon szívesen, hiszen ez a koncepció az édes gyermekem nekem. Nagyon büszke vagyok rá. Világos, tisztán érthető… na most, hogy önnek nem esett le… hát az inkább önről szól, önnek lesz ezzel egy kis munkája, de semmi baj, értelmes ember ön, higgye el, fel fog nőni a koncepcióimhoz. Menjen el családállításra, vagy aura fényképezésre, vagy meditatív jógai tájcsira, vagy 1 hét némasági csakra megfigyelő táborba, vagy más ilyesmire. Újjá fog születni. A következő életében mindenképpen.
-Köszönöm az értékes tanácsot, és ha nem túl drágák ezek, élni fogok velük. De most inkább vissza a most már sejtem, zseniális koncepcióhoz. Hogyan is van tehát ez?
-Végtelenül egyszerű, kedves uram. Ha jól megfigyelte azokban a hosszú tizedmásodpercekben, a nagy piros off gomb fölé átlátszó fehér betűkkel, hogy jól olvasható legyen, oda van írva, vodafone pass. Érti? Tehát a jóember ezzel a gombbal voltaképp a szolgáltatást kapcsolhatja be. Mert amíg nem kapcsolja be, addig nem juthat hozzá a szlogen által is emlegetett korlátlan közösségi élményhez. Szimbolice persze, mert ugye igazából nincs is ilyen nagy piros off gomb a mobil képernyőjén amitől nem lehet elindítani egy felvételt, de ez itt most nagyon szellemesen utal a szolgáltatásra magára. Érti?
-Aha. És miért esik ki az edző szájából a síp meglepetésében? Min lepődik meg?
-Hát ez sem jön le magának, maga szerencsétlen! Jaj elnézést, csak hirtelen megfeledkeztem arról, hol, és ki vagyok itten. Most legalább láthatott egy tipikus alkotói reakciót, ahogy a nagy művész reagál az őt elfogadni, megérteni nem akaró pórnép visszajelzéseire. Na jó. Hát azon lepődik meg, hogy a gyerek úgy lelassul a levegőben. Szimbolice persze, jelezvén, a szolgáltatásunk nélkül szinte semmi sem működik, még az ugrás is leáll szinte, és ez hogy őszinte legyek szinte nagyon szellemes.
-Szellemes egy fenét. Itt mindenki arra gondol, hogy az apa számára gyötrően kínos másodpercek szinte… elég a szintéből… szóval hogy ezek a másodpercek nyúlnak látszólag nagyon hosszúra számára. Nem hogy tényleg lelassul úgy tényleg, hogy megáll a levegőben szinte, mert már milyen egy hülyeség ez. Ki a f… ki a fenének jön ez így le, mi? És mindez jöjjön le nekem másodpercek alatt. Vagy olvassam el az átlátszó fehér betűket tizedmásodpercek alatt a rikító vörös gomb felett. Alatt. Nem az felette volt a tizedmásodpercek alatt. Mindegy. És nem hogy elolvassam, de fogjam is fel, voltaképp a szolgáltatás bekapcsolásáról van szó viccesen. Már ne haragudjon… és ezt persze megvették maguktól jó pénzen, mi?
-De meg ám. Ugyanis a cégeknél a marketing kommunikációs osztályon szépen elmondjuk a koncepciót, ők meg bólogatnak, hogy tényleg. Ők értik.
-Aha. Mi meg le vagyunk szarva. Tudod mikor fogok ilyen csomagot venni.
-Ne tegezzen már te arrogáns állat. Te művészeti analfabéta. Te csökött agyú primitív entitás. Na persze, ha tudnád, mi az az entitás…
-Én csak azt tudom, hogy mindjárt úgy beverem azt az entitás pofádat, hogy üstölést leszakad sminkestül, mindenestül… utána pofázzá má ilyen magas lóról!
-Na gyere, gyere…
Rendező: keverd le gyorsan Sanyikám és adjál be valami reklámot, mondjuk azt, ahol a fater bénázik a mobiljával amikor a gyerek leugrik…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,0/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10