Potemix reklám
*************************
Potemix Gézával 10s
Megint egy sajátosan különös Potemix reklám. De mondhatjuk bizarrnak is. Vajon milyen lehet az anyós, ha férjem uram inkább a nem túl előnyös színben feltüntetett feleséget választja? Méghozzá nem is akármilyen célra.
***************
***************
Mit is sugallunk? Ha használod a terméket, valami jó fog történni veled és/vagy elháríthatsz valami rosszat. Nos a Potemix ugyebár arra volna használatos, miszerint szeretnénk még többet kefélni, dugni, tekerni, reszelni, fűrészelni, vagy egyáltalán, de már nem bízunk a feltétlen sikerben, ezért a termékhez fordulunk segítségért. Például lemegyünk a patikába és veszünk a párunknak egész éjjelre, vagy azt mondjuk, hogy a bikának lesz, de a Norbikának adjuk. Tiszta sor, egymást kívánó párok férfi tagjának libidóját erősítendő kerül bevetésre a szer. Az viszont egészen sajátos megközelítés, hogy a termék a két rossz közül történő választáskor, a kisebbik rossz elviseléséhez adjon segítséget. Hogy túljártam az asszony eszén, sugallja a férj ravasz kajánsággal a kamerába vigyorgó arca, el akart cipelni ahhoz a szörnyű anyóshoz, ehelyett most úgy a helyére teszem, hogy még a füle is kettéáll. Apró szépséghiba, hogy feltehetőleg utána így is, úgy is el kell menni az anyóshoz. Javaslom, vigye magával a terméket, és az anyósnak is lássa el a baját. Szerintem szerezne egy-két jó pontot nála.
De mit is értetlenkedünk, logikázgatunk itt teljesen feleslegesen. A lényeg, ha nem is értjük egészen a történet csízióját, a fickó valamiért örül a terméknek. Büszkén mutatja, és a "feeling" átjön. Olcsón, tíz másodperc alatt. Mindenféle technikai bravúr nélkül. Mellékhatásokról se esik szó, pedig vigyázz, ha magas a vérnyomásod, szétdurranhat a fejed! Meg a farkad is.
Értékelés: 3,6/10 pont
A BRAND bevésése (Imprinting) - 7/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10
A hazugság faktor és/vagy a valós érték (Lie) - 5/10
A látvány (Scene) - 2/10
A technika (Technology) - 2/10
{mxc}