Ambroxol reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,6/10
Aztán vannak azok a gyógyszerreklámok, amelyek viccesen megszemélyesítik az adott nyavalyát, így adva kézzelfogható ellenségképet a kedves nézőnek. Számos ilyet láttunk már, és számos esetben nem értettük, ettől miért nő az adott kellemetlenségben szenvedő motivációs potenciálja pont az adott (igen, szóismétlés) gyógyszer befalálására. Illetve most jövök rá, miért. Amikor a gyógyszerész – miután elmondta a kockázatokat és a mellékhatásokat ahogy illik – az éppen nem kapható helyett felajánlja az ugyanazon hatóanyagú, de más gyártótól származó gyógyszert, na akkor tudjunk nemet mondani. Gondolom…
OTP reklám
*************************
személyre szabott lakáshitel – 45s +++ Értékelés: 3,8/10
Most ragadjunk ki egy példát az OTP „Ismerjük egymás. Megbízunk egymásban.” ciklusából. Ne azért ragadjuk ki, mert olyan elragadó, hanem mert vannak azok a reklámok, amelyekben mindössze egyetlen kép ragadja meg annyira a figyelmemet, hogy szinte ragaszkodom hozzá, nem tudom a szemem levenni róla. Mondhatnók, akkor bejöttem a csőbe, hisz mi más is volna az alkotók célja, mint a figyelem megragadása. Ez eddig oké, de azért nem mindegy, milyen irányba ragad az a figyelem…
CBA reklám
*************************
– 30s +++ Értékelés: 4,6/10
A tárgyhasználat. Igen, a tárgyhasználat nagyon fontos egy reklámban. Azzal teremtjük meg – többek közt – a hangulatát a filmnek, mintegy megágyazva az üzenetnek. Belehelyezzük a nézőt egy miliőbe, egy olyan környezetbe, amelyben szinte már érzi az üzenetet, érzi magában az egyelőre még nem pontosabban körvonalazott igény felébredését a javasolt áru, szolgáltatás, miegyéb iránt. Szóval nagyon fontos, milyen tárgyak jelennek meg az adott reklám képi világában, még akkor is, ha egyáltalán észre se veszed őket abban a mintegy 30 másodpercben.
Sensodyne reklám
*************************
fogkrém – 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Van még egy jótékony hatása az amatőr szereplős reklámoknak. Legalábbis rám biztosan hat. Mégpedig, hogy bátorít, bíztat, erre te is képes vagy, ez az ajtó előtted is nyitva áll. Csak járj szorgalmasan castingokra, majd csak megtetszik előbb-utóbb valamelyik rendezőnek az arcod, az alakod, a mozgásod, a kisugárzásod, a csak rád jellemző csakrád (ez milyen jó), az aurád, a… mindegy, egy a fontos, beszélni nem kell tudni. Pontosabban tök jó, ha úgy beszélsz, hogy nem tudsz. Mert csak így tudsz természetellenesen beszélni, és ez kell ide, mint tudjuk. Szóval új remény hasad életed egén… na erről is szó lesz, mert ugyebár csak a hajnal szokott hasadni, a remény pedig ébred.
Otrivin reklám
*************************
oldatos orrspray – 30s +++ Értékelés: 3,8/10
Szóval a mai modern reklámok egy igen jelentős része nem kanyarodik rá azonnal a termékre, hanem mintegy megágyaz annak, vagyis a megfelelő, a vonatkozó befogadásra legalkalmasabbnak vélt hangulatra hangolja a kedves potenciális vásárlót. A figyelemfelkeltésre koncentrál. Legalábbis törekszik erre. Vagy azt hiszi, hogy ezt teszi. És hogy ez jó. Mindenféle vizsgálatok szerint. Szerintük. Vagy a gyermekpszichológiát hívják segítségül, mert felnőttként nézve az nagyon vicces. Szerintük…
Oldalainkat jelenleg 96 vendég és 0 tag böngészi